28. února 2014

PŘEMÝŠLIVÁ

Poslední dobou mívám přemýšlivou, možná je to tím počasím, možná je to tím, že jsem divná. Seznámím vás alespoň s částí :)

--------------
Vsuvka
Dneska mi začala alergie na cosi, takže mě čeká objednávka na vyšetření beeeezva. Nikdy jsem alergie na nic neměla a byla jsem nato hrdá, jo hrdá. Všichni nemocní, alergie, kdesi cosi.. A já nic. Ale poslední dva roky, každý přelom zima / jaro vítej. 
--------------

K zásadnějím otázkám, přemášleli jste někdy, co je smyslem života? Pro dost lidí je to svatba a mimča, ale je to jediná varianta? Vážně? Jasně, z reprodukčního hlediska předáme dál své geny, chachaaa výhra, spokojenost. Ale není na světě něco důležitějšího? Je tohle jediný recept na štěstí?

Ve filmech rodině vždy konturuje leda tak kariéra.. Je tohle to jediné, co dokáže nahradit rodinu? Desetitisíce na účtu přibývající týdně? Vtipné je, že třeba já mám vysokou a pracuju v práci, co miluju a dělám tam za téměř minimální mzdu, možná bych řekla, že i pod ní. A děti nějak uplně jako v plánu nemám, to je o mně všeobecně známo. Co teda čeká v životě mě?

Myslím si, že v životě by člověk měl být hlavně šťastný, dělat, co ho baví, ať to vydělává, nevydělává, je to populární, není. Nemyslím, že rodina je základ života. Jasně, proti dětem nic nemám, to vůbec! Jen já na to prostě nejsem ten správný materiál. Na kariéru taky ne. Teda ano, miluju to, dostat se tam byl úspěch a dřina, ale s mým platem je to houbelec kariéra. Proto se snažím každý den žít, abych byla spokojená. A protože to nejde vždycky úplně lehce, snažím se každý den si udělat radost. Alespoň něčím malinkým. Nedávno jsem tu psala o tom, že jsem měla špatný den a koupila sem si magnum, který si normálně nekupuju, protože je to super drahý. Ale přesně něco takového mám na mysli, udělat něco, čím si dokážu, že si vážím sama sebe. Najít si čas a chvíli si číst, dívat se z okna na poslední třepetající se list na opadaném stromě, poslednout si oblíbenou písničku, udělat něco pro někoho, koho mám ráda, potěšit ho, to dělám moc často a moc ráda. 

Takže lidi, dělejte něco pro sebe, každý den, alespoň chvilku. Buďte šťastní! Příkazem :)

5 komentářů:

  1. Jo beru taky se tím poslední dobou snažím řídit, ale není to občas tak lehké :) A co je smyslem života, to si asi pokládá snad každý občas už od po tisíciletí. Já myslím, že pro každého je ten smysl života někde jinde a nedá se obecně říct, co přesně jím je. Pro někoho je to rodina, pro někoho kariéra a pro někoho zkrátka jen být zdravý a šťastný :) Nicméně jsem ráda, že už jsi se začala radovat z maličkostí a ne se pořád tak trápit. Asi Ti budu muset poslat něco pro radost ;) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek! Určitě s tebou souhlasím. Každý den bychom měli udělat něco pro sebe, alespoň něco malého. Ale nejen to, párkrát za čas je nesmírně důležité udělat pro lidi, na kterých nám záleží. :) Přece jen - šťastný úsměv člověka, kterého máme rádi, je také takový dárek pro nás. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já si právě nejčastěji naděluju úsměvy lidí kolem mě, nějak mě to těší víc, než cokoliv jiného. Jen se mi už párkrát stalo, že jsem jen dávala a dávala a pak se mi něco stalo a všichni byli pryč.. Ale to je asi úděl každého, kdo se nezajímá jen o sebe ale i o své okolí, bohužel. Ale i přes to, kolikrát jsem se spálila, nadále dělám vše stejně a s dáváním nepřestanu :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...