10. května 2015

BIO KOSMETIKA ACORELLE

Vcelku relativně nedávno jsem našla stránku Blogerky.cz, kterou určitě už všichni znáte. No dobře, tak až tak nedávno to nebylo, každopádně jsem to nějak víc prolezla a našla jsem výzvu na testování bio kosmetiky. Zajímalo mě, jak tyto výzvy fungují, tak jsem se rozhodla zapojit, když jsem navíc našla, že půjde o přírodní produkt s medíkem.


Přišel mi balíček, který obsahoval:
  • vzorek denního krému ACORELLE
  • vzorek nočního krému ACORELLE
  • vzorek denního a nočního zpevňujícího séra ACORELLE

Uvítala jsem, že vzorečky jsou v minitubičkách, pytlíčky neumím používat, všechno rozmatlám kolem a nejdou opakovaně uzavřít. Vrozečky měli 2 ml, což je na test docela fajn, na druhou stranu si myslím, že na to, aby člověk mohl napsat pořádnou recenzi tohle množství rozhodně nestačí. Do toho jsem s tím ale už šla, takže bez řečí :)


Krémy se odkazují na apiteraii - léčba člověka s pomocí včel a jejich produktů. Já vím, já vím, kdo mě sledujete, já a včeličky, haha, zasmáli jste se. Ale včelí produkty jsou podle mě naprosto úžasná věc.  

Včelí produkty a jejich vlastnosti (zkopírováno ze stránky výzvy, každopádně mi to přijde zajímavé, třeba si to taky rádi přečtete, jinak přeskočte)
  • Med - je nejznámější. Nejčastěji se používá při nachlazení do čaje, při zánětech, ale i na masáže a zábaly.
  • Propolis – včely ho používají jako dezinfekci a obdobně působí i na člověka. Těchto účinků se využívá tam, kde potřebujeme zničit bakterie a zabránit jejich šíření.
  • Mateří kašička – včelí larva i matka jsou po ní schopny přibrat za den až dvojnásobek své váhy, je tedy velmi výživná! V krémech je jí velmi malé množství, které je však i tak velmi účinné.
  • Pyl – vlastně není včelí produkt (včely ho přinášejí z květů), ale perga (fermentovaný pyl získávaný z pláství s o 50% větší účinností) by bez působení včel jen těžko vznikal. Působí blahodárně v boji proti alergiím, astmatům, zánětům…
  • Vosk – není až tak léčivou látkou, ale aroma svíček pomáhá třeba dýchacím cestám a to z i proto, že vosk čistý obsahuje částečky pylu a propolisu, které se při hoření uvolňují.
  • Jed – nejintenzivnější lék. Používá se třeba proti revmatismu, dokáže rozpustit některé látky, usazené v kloubech apod.

Chcete-li si přečíst, jak to má fungovat, kdy používat, co obsahují, atd. odkážu vás na stránky jednotlivých výrobků proklikem. Jinak už k mému hodnocení.


Denní krém - Čekala jsem klasickou medovou vůni, ale je mnohem jemnější a řekla bych i příjemnější. Když jsem si vymáčkla trochu na ruku, nechalo to mastný film, po rozmazání ale hned zmizel. Pleť chvilku pne, ale ztratí se to. Na dotek to trochu lepí.

Noční krém - Po aplikaci opět lepí, než se pořádně vstřebá. Je dost hutný a na obličeji ho cítím. Já si v posteli ještě čtu, takže než jsem ulehla, bylo to pryč. Ráno je pleť hebká a jemná.

Sérum - Trochu řidší než zbytek, což není výhoda ani nevýhoda, jen to konstatuji :) Lepí méně než ostatní, rychleji se rozetře. Vůně jako u předchozího. U celé této sadičky mám pořád nutkání čuchat si k prstům po aplikaci, voní to vážně příjemně.

Dovedu si představit, že bych tohle používala dlouhodoběji, pomalu bych se měla začít strachovat s procesem stárnutí pleti a když už, chtěla bych jít určitě do něčeho podobného, bio a včelí produkty u mě hodně táhnou. Kdyby se mi dostalo do ruky celé balení (některé z recenzentek této výzvy ho vyhrajou), určitě bych vás pak poinformovala znovu s detailnější recenzí.

Součástí výzvy byl slevový kód, pokud byste tedy měli zájem, při nákupu na stránce mojebiokosmetika.cz vložte kód BLOGERKY a získáte 15% slevu.

10 komentářů:

  1. K hodnocení a recenzím kosmetiky jsem se nikdy neodhodlala. Nejsem odborník a asi bych nevěděla jak na to. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nejsem odbornik, malo kdo je, ale treba nekoho zajima muj nazor, zkusenost, tak to pisu :)

      Vymazat
  2. Tuto kosmetiku vůbec neznám, děkuji že ted o ní něco málo vím :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě dlouhodobé užívání a efekty, produkty vypadají zajímavě a med mám ráda. Čas od času si něco pořídím s mateří kašičkou a přijdu si pak jako královna všech bio výrobků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlas, kdyz si poridim neco s propolisem nebo materi kasickou cejtim se strasne zdrave :-D

      Vymazat
  4. Sice med na jídlo nesnáším, tohle bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejis med ? no neke... i kdyz kamoska zas nesnasi jahody, jahody ! co clovek to chut :)

      Vymazat
  5. Mě zaujal ten noční krém a sérum :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super, já také jsem nedávno zkoušela ty roll-ony, ale moc mi bohužel nevyhovovali. Musela jsem tak přejít na úplně jinou kosmetiku a to na tzv. bioadaptivní . Bioadaptivní kosmetika slibuje to, že by měla být adaptovatelná na jakoukoliv pleť nehledě na barvu, či jeji stav :-) Tak to zkuste a pak mi dejte také vědět :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...