1. ledna 2021

HOLA HEJ, VELKÝ NÁVRAT ZTRACENÉ DCERY

No jo, fakt, když jsem před nevím kolika lety, a teď se mi to nechce hledat, měnila adresu blogu na adresy blogu - měla jsem books, lifestyle, beauty a fashion. A denně jsem na ně přidávala. Zlatá školní léta. Ale čas je neúprosný a nájem na nikoho nečeká. Píšu ale stále ráda a dlouho jsem o tom přemýšlela, nebudu přidávat denně, nebudu se tlačit, nebudu dělat nic, co nechci. Budu se tu spíš vykonávat, psát co mě zaujme, co mě nakrkne (a na instagramu, mém hlavním kanálu, by to zabralo půl hodiny :-D). Taky se budu snažit psát kratší a stručnější články, než jste byli zvyklí, protože se traduje, že "blog is death", tak to nechci podpořit slohem v délce diplomky. Doufám, že mi tu zůstali po těch letech ještě nějací věrní. Staré blogy mazat nebudu, kdybyste se chtěli pobavit (neměla jsem vždy tak skvělý a vytříbený vkus, že, (hahaha). 

A teď bych potřebovala poradit. Funguje ještě něco jako spřátelené blogy? Komentuje ještě někdo vůbec blogy? Já vím, že byla nějaká akce, kdy google přestal blogy podporovat a smazal mi úplně všechny komentáře za pět let (díky google). A bloguje tu ještě někdo? Dala bych si vás do seznamu a v rámci dobrých vztahů vás občasně navštívila :) 

Dobrou noc! A napište mi něco do komentáře, ať vím, že to jde :-D

PS ono je 1.1.2012 ! A já píšu první článek! To je znameníííííí <3

3 komentáře:

  1. Vůbec netuším jestli spřátelené blogy nějak fungují. Spoustu lidí co jsem sledoval se přesunulo na instagram nebo úplně skončilo. Já jsem teď taky dlouho na blog nic nenapsal. Já se snažím komentovat, sám jsem taky občas nějaký komentář dostal. Tak ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa teším, že sa vraciaš na blog ❤ kiežby to tak bolo so všetkými mojimi obľúbenými blogermi, ktorí s blogovaním skončili už dávno. Tiež som už viac krát čítala, že blogy sú nahradzované Instagramom a že ísť tam sa oplatí viac. Mne je to však úplne jedno, ja mám rada blogy v pravom zmysle slova :) mám rada aj ten svoj a nevymenila by som ho za nič. :) Okrem toho, viem písať len kilometrové romány, takže na také články potrebujem mať veľký priestor. :D Dúfam a verím, že raz opäť nastanú v blogerskej komunite rovnako pekné časy ako kedysi. :)
    Budem rada ak sa kukneš aj na môj blog :)❤ Ostrov stratených príbehov

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Já si loni založila vlastní doménu, a i když mi přijde, že je ta hlavní doba už pryč, mě to pořád baví :) https://mezistranami.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...