15. července 2015

ADIDAS EVENT - KOLEKCE PODZIM, ZIMA 2015

Na konci června jsem byla pozvaná na Adidas event v Praze. Šlo o představení nových kolekcí pro podzim a zimu 2015 v kategoriích Training, Running, Outdoor a Originals. Nechyběly ani populární kolekce Adidas by Stella McCartney, Adidas StellaSport, či Adidas by Rita Ora. Akce se konala v galerii Kvalitář, což bylo fajn zvolené místo, protože zdi nebyly holé, ale umělecky pomalované, což se ke kolekcím vcelku hodilo, když část oblečení byla dost šíleně barevná (šíleně v dobrém slova smyslu :) ). 


Asi nebudu nijak nic víc komentovat, protože představení nových kolekcí bude (překvapivě) především o fotkách. Některé fotky, co níže uvidíte, jsem pořídila, protože se mi kousek moc líbil, některé proto, že to bylo tak šílené (už ne úplně v dobrém slova smyslu ... Až narazíte na oranžovou kombinézu, tu bych nenosila, asi ani kdyby mi za to zaplatili), že jsem vám to musela ukázat. No posuďte sami. Mimochodem, vybrala jsem si boží kabelku, až budu mít zbytečné 4 tisíce, jdu pro ni (to si počkám ... :-D). A pak se mi !hodně! líbila snad polovina botiček. No řekněte.










































Doroloval jste někdo až sem? :-D

3 komentáře:

  1. Některé věci jsou super, třeba ty batohy, ale pár věcí z oblečení bych na sebe asi nenavlékla :D

    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kolekce je opravdu maximálně podařená, nejradši bych si pořídila pomalu každou druhou věc :)

    New in: June 2015

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...