11. srpna 2015

AKČNÍ LETÁK TETA

Přišel nám do schránky další leták a podle statistik je tohle jeden z nejčtenějších typů článků, tak se pojďme podívat, co mě zaujalo tentokrát, i když toho bylo méně, než obvykle.


Platnost letáku je 6.8. - 15.8.

Nemáte někdo zkušenosti s touto, jakože bělící, pastou? Já těmhle věcem moc nedůvěřuji, ale Vademecum je známá značka, tak třeba na tom něco bude.

Timotei šampony jsem používala, když jsem byla mladší a teď jak jsem je tu viděla, jsem si na to vzpomněla. Krásně voněly a problémy s vlasy jsem nikdy neměla. I když jako dorostenka jsem měla problém s málo čím :-D Kde jsou ty časy :)

Adidas voňavky nosím do posilky, po sprše jsou pěkně osvěžující. Nejraději mám zelený, sestře vyhovuje modrý a mamka myslím růžový. Takže si asi vybere každý :) A 50 % dolů je dobrá cena.

Další 50 % sleva. C-thru je pro mě tedy horší, než ten výše uvedený Adidas, ale také ho občas kupuji. Zase hodně variant a po posilce super varianta.

Tuhle neznám, ale taky je ve slevě za 50 %. Tuším, že jsem ještě nikdy neměla žádnou voňavku pojmenovanou po slavné osobnosti, takové ty kolekce, co si vytváří, tak třeba zrovna tahle by mohla být fajn :)

O tomto tělovém mléce jsem už, myslím, jednou psala. Moje mamka na něj nedá dopustit, dala jsem jí ho přes lety a lety k Vánocům a od té doby si ho kupuje pořád. Na mě je moc hutné, ale když už se s ním poperu, tak je fakt, že krásně voní, dobře maže a nijak extra nemastí, což nemám ráda.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...