5. února 2015

FOTO-UNBOXING

Dlouho jsme společně nerozbalovali, tak jsem pro vás zas jednou něco málo nafotila.


Jsou to dvě knížky, jaké?



asi ještě nepoznáte, co? :)
a tady je máme

Můj ne tak sladký život je třetí díl k sérii, tak chci vědět, jak to skončí,  i když oba předchozí díly jsou ukončené a šlo by to číst bez pokračování, stejně mě to zajímá. A Bujná fantazie je od autorky Bridget Jones, což je klasika, tak jsem chtěla vědět, jestli budou i další její knížky stejně vtipné a povedené.

Máte některou z nich? Nebo chcete číst?

15 komentářů:

  1. Jsem spíš na fantasy, ale vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy jsou to moc hezké a těším se na recenze. Já si budu kupovat také ten tředí díl Mého sladkého šestnáctého století :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsem zvědavá na obě knížky. Můj ne tak sladký život si chci přečíst spolu s druhým dílem už nekonečně dlouho, ale Bujná fantazie je pro mě novinkou. A Bridget zbožňuji, tudíž... Moc děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Můj ne tak sladký život závidím ! :) Uži si čítanie.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj ne tak sladký život bych si chtěla přečíst, ale je tolik knih, které mi leží na stolku...
    Pěknej článek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsi mi připomněla, že jsem ještě nečetla Příběh dvou staletí. Díky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé.. obě dvě krásky si chci přečíst, takže mám za tebou hroznou radost :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přiznám se, že ani jednu knihu neznám, ale jestli napíšeš recenzi, tak se zvědavě nakouknu, jestli by mne zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné přírůstky :) Můj ne tak sladký život bych si taky chtěla přečíst :) Druhou knížku neznám, tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Třetí díl Bridget Jones: Láskou šílená mám zrovna ve svém telefonu jako audio knihu a za cestu domů ze školy zvládnu poslechnout cca 6 kapitol (je to rozdělené cca po půl hodině), takže je to fakt super změna oproti ohraným písničkám, co tam mám :)

    Až budu mít čas, tak snad dočtu jednu svou duchařskou knížku, co mám doma už rok, též je to trilogie, a tak chci kloudné vysvětlení, jak to dopadne, ale ten čas :( je ho tak málo! :(

    OdpovědětVymazat
  11. Sladký život bych si přečetla=)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Sladký život bych si přečetla=)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo! Ta Fieldingová mě zajímá! Dej vědět, jaký to bylo, protože než já se k tomu dostanu :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...