6. července 2015

FASHION - ŠATIČKY A KYTIČKY

Tyhle šatičky mám doma už nějakou dobu, ale zahrabané a uschované a teď, při úklidu skříně, se vylouply :) A v těchto parných dnech jsou naprosto ideální. Oboje lehký a příjemný materiál, k nim bych doplnila jenom jakékoliv sandálky a vyrazit :)


Na těchto šatech je na cedulce napsáno "Dámské triko" i když délka je kousek nad kolena. Buď jsou na nějakou obryni a nebo tam dali špatnou visačku :) Jako jasně, asi by se daly vzít jako tričko k jednobarevným leginám, ale teď v létě jdou vzít samostatně jako šaty. Nejsou průhledné ani nic. A jsou bavlněné, takže moc příjemné a nepotivé.

šaty - F&F


Tento vzor není asi přímo květinový, spíše připomínají kapradí, ale i tak se mi moc líbí. Mám vcelku ráda výrazné vzory, ke kterým si toho už nemusím brát moc a kombinovat, aby to nějak vypadalo. Opět bavlněné, i když tentokrát ne 100 %, je tam cítit i něco dalšího, šaty jsou trochu silnější, než ty výše. Ale zase nepotivé, což je pro mě v tomhle jedna z hlavních věcí. A byly v nějaké slevě tuším za 300 Kč, věřím, že ještě nějaké mají, kdyby vás zaujaly.

šaty - H&M


Mají záševky na prsou, takže dělají hezký tvar a jsou zúžené nad pasem, sukně se pak lehce rozšiřuje do A.

10 komentářů:

  1. Obe šaty sú nádherné! Ja som si tie druhé chcela objednať, ale nejak mi to nevyšlo;)

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle šatičky jsou na léto super, ty první se mi líbí víc. Super, že jsou oboje nepotivé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa teda osobne páčia najmä tie prvé šaty :D
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kvietkovaný vzor je krásny :3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šatky, hlavně ty první, jen já se jaksi nemůžu donutit, abych je nosila, to spíš už nahodím sukni a tričko, ale taky jen málo :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Osobně se mi víc líbí ty kytičkovaný :) Asi tam fakt napsali špatnou cedulku, protože triko? no jestli ano, tak jako šaty to tedy rozhodně musí vypadat mnohem líp :D
    Ty druhé se mi na první pohled vůbec nelíbily, ale teď když se podívám zpětně nahoru :D, tak jsou něčím zajimavé a to je dělá krásné :)
    Je fakt, že bych nejspíš v obou šatech vypadala hrozně, ale něco na nich je :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné šatičky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to "dámské triko" je naprosto famózní, taky jedno potřebuju! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné potisky, na léto jako stvořené :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...