25. září 2015

BRANDNOOZ BOX ZÁŘÍ 2015

Vcelku nedávno byly hrozně v kurzu různé beauty boxy, kde přišly novinky z kosmetiky a člověk to ozkoušel. To není moc co pro mě, raději si sama vyberu. Když se ke mě ale dostal Brandnooz box, neváhala jsem. No řekněte, ochutnávky a novinky v jídle? Do toho musím jít. Dívala jsem se, co chodilo v minulých boxech a občas se to sejde, občas to stojí za houby, ale o tom to přece je :) Hodně se těším na ochutnávky nových věcí, co bych si třeba v obchodě ani nevšimla a domů se nám tak dostanou dobroty na otestování. A tady je můj brandnooz box na září. Ještě bych vysvětlila o co jde, oficiální cena balíčku je tuším nějakých 279 korun (jsou tam i možnosti předplatného, kdy to pak vyjde levněji) a každý měsíc vám přijde domu balíček s překvapením. Na stránkách mají garantovanou hodnotu potravin uvnitř a to 330 Kč. Také občas bývají i různé akce na slevových portálech, kdy můžete objednat levněji, co jsem si všimla. A pak už jen ochutnáváte a testujete :) Dobrou chuť!

Tak jdeme na to, copak nám tentokrát dorazilo?

Kuk tady ho máme. Opět vycpáno dřevitkou, co se dává v zoo jako pelíšek šimpanzům :) Tentokrát byl balíček hodně těžký, když jsem ho přebírala od pošťáka, takže jsem čekala nějaké pití a ano, bylo tam.

Tohle mi udělalo obří, oooobří radost. Normálně je pro mě tohle hrozně drahé (80Kč/l), ale sojové mléko miluji, když se chci odměnit, koupím si takové to malé pitíčko, nejraději mám asi banán. Přiznám se, že bez příchuti jsem ještě neměla, ale věřím, že to bude lahoda.

Záříjová novinka, exkluzivně, hahá, něco ozkouším první, chichi. V mém balíčku byl citron a broskev, v ostatních balíčcích bylo možné ještě najít černý rybíz, který bych tedy ochutnala nejraději, ale co už. 1l láhev se bude hodit do fitka, takže využití najdu, kdyby to pití bylo špatný :-D

Na citron se těším trochu méně, než na předchozí broskev. Ale uvidíme, třeba těch 10 % ovocný podíl bude nějak ovocně vážně cítit.

Koření vyzkoušíme, ale spíž než na maso asi na opečené brambory nebo na grilovanou zeleninu. Je to v popisku jako jedna z možností, tak do toho půjdu. Navrhované mleté není nic moc pro mě.

Tyto "polystyreny" mám docela ráda. Příchuť kopr a smetana mě hodně zaujal a už je snědeno. Bála jsem se, ale chutnalo to dobře. Slaně, kopr byl cítit jen lehce, ale tak příjemně. A krásně to vonělo.

Čaj se u mě nikdy neztratí. A Flirty lady zní zajímavě. Jde o delikátní chuť se sladkým květinovým nádechem. Černé čaje mám ráda s medem, ale nevím, to se k tomuhle asi moc hodit nebude, každopádně vyzkoušíme, uvidíme. Novinka na říjen 2015.

Já jsem nepivař a minulé pivo šlo k sestřinému příteli, takže asi k němu pošlu i tenhle kousek. Jediné, co můžu říct já, je, že pivo za 26 korun mi přijde docela drahé, takže snad bude kvalitní nebo alespoň chutné nebo nějak speciální.

Tatarka bude asi klasická tatarka, co se mi hodně líbí, je tohle balení. Mám ráda dávkovač, než to matlat lžičkou nebo kydat (takové ty klasické vtípky, kdy si nalijete na hranolky celý kečup).

Tak co vás zaujalo tentokrát, dali byste si něco, něco určitě ne? Pište, komentujte, budu ráda.

9 komentářů:

  1. Vždycky si o sobě myslím, že nejsem v jídla vybíravá, ale zatím mě žádný Brandnooz box nezaujal natolik, abych je vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou mě tyto boxy zaujímají čím dál méně. Maximálně by mne zaujalo tak to koření.
    Třeba čaje také vždy ocením. Ale když říkám čaje, tak myslím ty kvalitní sypané.
    Jsem asi holt moc náročná...

    OdpovědětVymazat
  3. Yay, taky si hrozně ráda kupuju ty malý Alpro mlíčka (a co malý, když mám prachy a fakt mě to chytně, občas vezmu i to velký, ale to jen fakt výjimečně, no), ale ten banán jsem teda měla jednou a hm, jako nic moc mi nepřišel :D. Čokoláda a vanilka ftw! ^-^ (Btw. Ty jogurty jsi zkoušela? Jsou taky hrozně awww :3)

    Ten čaj má hrozně pěknou krabičku ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tedy raději Zajíce v krabici. Ale nakazila jsem přítele těmahle tajemnýma balíčkama a Brandnoozbox přinesl včera domů :D Mám z toho smíšené pocity, ale ve výsledku se o ty věci podělíme a asi nic nebude potřeba vyhodit. Já mám radost ze sójovýho mlíka, i když zatím nevím jak ho použít, taky jsem zatím měla jen ta malá ochucená mlíčka, a z čaje. No prostě víc mi sedí ti Zajíci, kde většinou bývají suroviny, ze kterých se dá něco uvařit, kdežto tenhle balíček je spíš o mlsání. No jak říkám, mám z toho smíšené pocity :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. ja ve sladkym moc vybirava nejsem, takze jo, chutnaly :)

      Vymazat
  6. Skvělý boxík :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že když se kampaň rozjížděla, přišlo mi, že tam byly lepší novinky, ne jen obyčejné pití apod. :/

    Týnka z blogu Live and Love

    Můj nejnovější článek :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...