25. července 2014

BRNĚNSKÝ KNIŽNÍ SRAZ

V poslední době jsem byla na několika knižních srazech, ale úplně mi uteklo napsat reporty. A protože reportů o těchto srazech bylo už spoustu (protože byly epické!), vezmu to o něco kratší než obvykle. A nebo ne, vždyť víte, jak jsem ukecaná :)


KNIŽNÍ SRAZ NA ZAHRADĚ pořádala 19.7. Verunka z Knižního přátelství. Rozhodla se pozvat pár lidiček k sobě domů, tedy na zahradu :) A já byla jednou z deseti poctěných, co byli pozváni. Verunku mám moc ráda, je to úžasná a éterická bytost, takže mě čekal další výlet do Brna. 

Verunka nás seznámila s rodiči, kteří byly moc hodní a příjemní. Nosili nám jídlo jak nějakým bůh ví komu, obsluhovali nás a povídali si s námi. Verunky tatínek taky hodně fotil a točil, takže máme hodně povedených fotek. 


Celý sraz byl na zahradě pod stromy, dva stoly s bílými ubrusy, džbány s vodou a mátou, rozvěšené girlandy (či jak se tomu říká). Viděli jsme ještě Verunky pokojíček a knihovnu. No ta teda byla! Knížky seřazené podle barev a všude poličky, levitující knížky, nádhera. 

Na tuto akci jsem taky donesla něco dobrého. Protože cookies měly minule veliký úspěch, upekla mi je setra ještě jednou a dokonce vylepšenou verzi. Pochválila mi je dokonce i Verča, která sama dělá naprosto proslulé sušenky. Prý to byla obrovská sušenková konkurence a navíc jí je nikdy nikdo prý neupekl, protože jsou všichni zvyklí, že peče ona, tak jsem byla ráda, že mě to napadlo vzít s sebou.

foto V. Krátká :)
foto V. Krátká :)

Nakonec jsme se ještě vyfotili s knížkami, aneb kniha na výletě.


Ještě jednou moc děkuju za pozvání, být jedna mezi vyvolenými na takovém božském srazu, to něco znamená. Navíc jsem poznala nové lidičky, protože brněnské blogery jsem naživo neznala.

DEN SRAZU DVA se naskytl nečekaně, protože jsem v Brně spala. Sešli jsme se tedy s Basterou, Anette, Týnou, Vojtou a Verunkou ještě v neděli protože jsme si nestihli všechno říct, rozumíte. Většina srazu proběhla v KFC, protože to je nejblíž klimatizovaná místnost bodu srazu. Takže jsme si koupili bezedné nápoje, protože bylo faaakt horko a pít se musí. A kecali a kecali a kecali. A pak už jsem musela domů :(

Tak to jsou reporty. A vážně, choďte na srazy! Teď třeba je v sobotu jeden v Praze, kde jsem se Syki spolupořadatelem, koho uvidím?

9 komentářů:

  1. Muselo to být úžasné, jste super sehraní a sympatičtí..všichni do jednoho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to uzasne a dekujeme, takove pochvaly, to si nechame libit :)

      Vymazat
  2. No to musel být ale skvělý sraz! Počkat, vždyť já tam byla a on BYL skvělý! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm aaa ty jsi kteraaa .. ajooo bylas tam !! <3 :)

      Vymazat
  3. jo, zní to fakt báječně :D ale nikdo se ještě nerozhodl to pořádat někde blíž, takže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vymluvy! srazy jsou po cely cr, tak koukej dorazit :-P

      Vymazat
  4. Já bych na ty srazy ráda chodila, ale vždycky se bojím, že se na mě budou lidi divně dívat, co tam jako lezu, když je neznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ale holky ted me pekne stvete !! nikdo na vas takhle koukat nebude !! ja treba se na srazy vzdycky tesim na novy lidicky, koho zase poznam a jakmile nepoznam alespon jednoho novyho cloveka, neni to poradny sraz ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...