21. července 2014

POZNÁVAČKA 18

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?


  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Jmenuju se Irča, na internetu vystupuju jako Rodaw Ro-Rose, Daw-Dawson .. ano, ano - miluju Titanic :-D

BLOG:
  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Bloguju o knížkách, takže na mém blogu najdete hodně knižní tématiky. Je pravda, že zas tak moc nepíšu, spíš točím videa :-) Hrozně moc mě to baví :-)
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Rozhodně mi toho víc dal než vzal. Blog je můj kamarád, místo, kam se ráda vracím a kde poznávám skvělé lidi. Takže mi dal přátele, samozřejmě nové knihy - s čímž souvisí i spolupráce s nakladatelstvími a taky mi dal hodně nových zkušeností. No a co mi vzal? Hodně času :-D Ale toho rozhodně nelituji, ani trochu. A jestli bych do toho šla znovu? To si piště, že jo :-))
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Jééé to nevím .. Tak asi Týden s knížkou, protože se v blogosféře hodně chytl a díky němu hodně lidí natáčí videa :-)
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Můj první byl Fragment, to si pamatuju. Bylo to pár měsíců po založení blogu. Jinak každé spolupráce si cením stejně, to je těžké říct :-) ... prostě se nedá vybrat jen jedna nej :-)
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Vysněná spolupráce ... momentík, na chvilku se zamyslím :-) Asi by to byl BB/Art, ale ten (pokud aspoň já vím) s bloggery v dnešních dnech moc nespolupracuje, ale mám ho hrozně ráda a knížky od BB/Artu jsou skvělé :-) A nebo Domino by bylo super taky :-)
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, ať se podíváme.

MÝTY A FAKTA:
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
V poslední době jsem se naprosto zamilovala do piva, ale ok, teď něco normálnějšího :-D Miluju obyčejnou vodu, kávu, ovocný čaj, párkový čaj (černý čaj s citrónem a s cukrem), colu, čokoládu, sladké víno .. teď jsem Vás zahltila, co? :-D No a jídlo to je ještě těžší ... čokoláda ze sladkého (ok, tak ještě Haribo medvídky) no a ze slaného totálně miluju špagety :-)) Hned bych si je dala!
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
U Brna :-)
  • Znamení zvěrokruhu.
Štír
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Za sourozence beru pejsky, takže mám 4 brášky (a klidně si myslete, že jsem blázen!!!)
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Studuju gympl a momentálně mám tak velké problémy s matikou, že uvidím, jak dopadnu :-D Každopádně hrozně ráda bych byla veterinářka a nebo bych jednou pracovala s knihami (třeba vést knižní kavárnu by taky nemuselo být vůbec špatné :-) )
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
No ve volném čase se snažím :-D Chci zavést tu pravidelnost! Ale spíš se jedná o to cvičení doma, mám tu crossový trenažér. 
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Psí útulky, pejsci a knížky :-) A taky možná to, že když jím čokoládu, neumím si řct stop :-D
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Když jsem s těmi, které mám ráda :) Tento rok pojedeme poprvé i s pejsky :-)
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Má nejhorší dovolená ... Každá byla něčím krásná, spíš byly špatné momenty. Možná v Bulharsku, když jsem měla hodně bolestivý zánět středního ucha a pak jsem se nemohla ani koupat a potom jedna v Česku, což byla poslední dovolená s mým tátou a já fakt poznala, že už prostě nemá zájem...
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Nic z toho nemám .. o obojím jsem uvažovala :-D Ale nešla bych do toho :)
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Gilmorova děvčata, Buffy, Vyprávěj, První republika, Titanic, Oni, Beatles, Miley Cyrus, Sanitka, Lindsey Stirling (tu úplně miluju!:D), Letopisy Narnie, Pokání, Marley a já ... fakt mám ještě pokračovat? Prostě je toho hrozně moc :-)

ČTENÍ:
  • Kolik času denně trávíš čtením?
Bohužel zas tak moc ne .. Tak hoďku, max 2 denně .. bohužel do toho ještě mám věci, které musím dělat taky :/ :D
  • Kde nejraději čteš?
Doma :-) Postel, křeslo, sedačka, popř. na zahradě :) Ale často si čtu i v autobusu :)
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Často u čtení jím něco sladkého a nebo piju něco teplého :-) A taky mám dost často na klíně pejska. A když ne na klíně, tak rozhodně kolem mě jsou vždycky :-)
  • Čtečka nebo knížka?
Knížka.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Vlastní ... to se dostáváme k mé další úchylce :D Prostě miluju vlastní knihy.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš? 
Dočetla jsem Počátek, čtu: Zvěrolékař a spol, Aliance a k tomu ještě jednu knihu o kanibalech a ta teda je! A chci číst hrozně moc knih ... nejspíš se vrhnu na Percyho Jacksona a na Přechod :-)

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :)

20 komentářů:

  1. Super! Rodaw zbožňuji a hltám všechno o ní. Jsem takový její menší stalker. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stalker? no co se o tobe jeste clovek nedozvi :-P

      Vymazat
  2. Super poznávačka, Rodaw a její videa jsou prostě skvělé a miluju je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jeji videa zboznuju, Irca je strasne plna energie a pozitivity :)

      Vymazat
  3. Rodaw je prostě úžasná osoba, vždycky milá a hodná :) A nevěděla jsem, že Týden s knížkou vymyslela ona! Nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky me vzdycky prekvapi, kdyz zjistim, ze nekdo vymyslel neco, co pouzivaji uplne vsichni :)

      Vymazat
  4. To je moc milý projekt, rozhovory s blogery, líbí se mi to, ráda si o nich budu číst :) a Irča je naše zlato!

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle rubriku budu rozhodně moc ráda sledovat a jsem ráda, že první je Rodaw. Připadá mi neuvěřitelně sympatická a milá a určitě i taková je, takže šup sem, chci "poznat" i někoho dalšího. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenka není první, ale osmnáctá, viz název článku :) Tenhle projekt jsem rozjela už před delší dobou a zveřejňovala to podle toho, jak měli lidičky čas mi odpovídat :) Další rozhovory jsou nahoře pod štítkem poznávačka (překvapivě co :-D )

      Vymazat
  6. Rodaw je skvělá a její blog jakbysmet. Těším se i na další poznávačky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už mi jich moc nezbývá, většinu už jsem zveřejnila, budu muset vyzpovídat další :)

      Vymazat
  7. Jeee další štírek co nedokáže přestat s čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja teda nejsem stir, ale klepeta mam taky a cokoladu taky muzu :-D

      Vymazat
  8. Fajn medailonek. Pořád jsem si lámala hlavu, co znamená přezdívka Rodaw :). Sympatická holka, taky ji ráda sleduju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem hrozne dlouho premyslela co asi Rodaw znamena :) a konecne to vime :)

      Vymazat
  9. To je skvelé! Teším sa na ďalšie !

    Pozývam Ťa na moju giveaway- www.nikoletavujisicova.com

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní25/7/14 13:04

    Super rozhovor! Rodaw je prostě skvělá, jedna z mých nejoblíbenějších knižních blogerek (a BookTuberek) vůbec. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny komentáře mi udělaly obrovskou radost! <3 Děkuji moc <3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...