15. července 2014

BYLA-JSEM-DONUCENA VYHLÁŠENÍ

Zjistila jsem, že nemám ráda soutěže. Víte proč? Nakonec je jen jeden výherce, a moc smutných lidiček. Já bych vás nejraději odměnila všechny, ale to by mě asi zruinovalo. Nezlobíte se, že nevyhrajete všichni? Protože jestli jo, je to poslední soutěž, tak dejte vědět.


K této soutěži bylo neuvěřitelných 147 komentářů! A to s tím, že všichni měli ještě plusové vstupy, takže losovacích papírků bylo vážně hodně! A knížku dle vlastního výběru vyhrává...

Nechtěla jsem fotit jenom samotný papírek nudně na stole, posteli, zemi a ještě jsem nevěděla, co si ten vylosovaný vybral za knížku, abych to vyfotila s knížkou, tak jsem vám ho vyfotila na kytičce :)


Tak ho pojďme společně otevřít.


Já věděla, že o něj přijdu! To byla předtucha! Naštěstí jsem se už ehm no pojistila... :-D Ti kdo vědí, o co jde, prosím, nemusíme to tu rozmazávat jo? ;-)

Kostičas mě opustí a poputuje na Slovensko, to jsem si teda upletla bič na poštovném :-D Gratuluju TERKAKERKA !

Jdu napsat email, čas na odpověď je dva dny. A ještě jednou se omlouvám všem, kdo nevyhráli, mrzí mě to ani nevíte jak! :(

10 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyni, Kostičas je super :) A příště vyhraju já :D

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodně se soutěžema nekonči! :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, to je škoda, že zase nic ... rozhodně gratuluji výherkyni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji. :) Kostičas je skvělá kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nieeee, vôôôôôobec sa nehneváme, že nevyhráme všetci. O:) :D :D Ale tak treba sa tešiť s výhercom. :) Gratulujem. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...