12. června 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Jsem tu s prvním červnovou zásilkou, i když trochu později nafocenou, ale lepší, než nikdy, no ne? Jsou to tři kousky a na všechny se těším.


Bludná sdělení vypadají podle anotace dobře a tyhle knížky s cejchem bestselleru vycházející pod Knižním klubem bývají čitelné, tak věřím, že i tentokrát jsem se trefila. Zátiší s kousky chleba mě samo o sobě nijak nezaujalo, kromě tedy obálkou, ta je sladká, ale četla jsem na to, úplně náhodou, recenzi a ta mě hodně nadchla, takže jsem musela mít i tento kousek. Co mě ale překvapilo je velikost knížky. Tyto bestsellerovky od Ikaru mívají takový ten větší formát, tohle je vyloženě nějaké miminko, nebude se to hodit k ostatním do knihovny, no ale když bude knížka dobrá, snad se s tím nějak smířím. A poslední, Vodopád od Yoli, naprosto nádhernáúžasnáboží obálka. Knížky se trochu bojím, je to pokračování Atlantidy: Slzy, která se mi celá líbila, až na poslední kapitolu, dokonalehroznoufantasmagorickouslátaninu. Tak snad ten, pro mě, nepovedený závěr bude zapomenut a dvojka mi to vynahradí.






Máte, znáte, chystáte se? Dejte vědět.

8 komentářů:

  1. Vodopád má veľmi peknú obálku :3

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka zátiší je opravdu kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, na Vodopád jsem koukala dneska u nás v Dobrovským a zklamalo mě, že je to jakési pokračování. Ani anotace mě nezaujala. Každopádně obálka výborná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně se chystám na Vodopád :) Četla jsem Slzu, líbila se mi, takže je to jasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já právě čtu Slzu, jsem za polovinou a vypadá to dobře, takže je zatím Vodopád jasná volba. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac ma zaujal ten vodopád :D
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. teeeda, tak na to "zátiší" si posvítím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vodopád mi snad v pondělí také přijde a já budu moci pokračovat v sérii. Slza se mi velmi líbila a doufám, že další díl bude také skvělý

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...