2. června 2015

OUTFIT: SAKO

Vyhrožovala jsem vám, že vyzkouším outfit články, takže bacha na mě, tady to je. Nefotím sama sebe, protože to za A nemám ráda, za B nemám fotografa, na samospoušť moc nejsem a když jsem přemlouvala sestru, když mě nechce fotit, jestli mi neudělá modelku - neudělá :( 
 
Tak jsem přemýšlela, jak to vyřešit, poradila se a objevila na internetu tyhle fashion koláže, dost se mi to líbilo, už mám vymyšlené nějaké další, tak uvidíme. A jak jsem neuvěřitelný puntičkář, trvá mi to vyrovnání věcí pěkně dlouho! Chápete, na kterém milimetru zalomit kalhoty, kam přesně položit sukni ... Kdo by řekl, že to bude tak složité! No a nebyla bych to já, kdybych vám jen "blejskla" oblečení a nic k tomu neřekla (nerozkecala se, nazývejte to dle libosti...), takže po outfitu následuje i nějaký ten komentář. Překvapivě :)
 
 
Sako C&A
Tričko Orsay
 
Ráda nosím saka. Jako tohle. Máte rády saka? Já je nejradši nosím nezapnutá, s nějakým zajímavějším tričkem, když si sako sundám, aby to stále vypadalo reprezetativně. Tohle sáčko je dost výrazné samo o sobě, takže tričko jsem zvolila méně výrazné. Na této kolážové fotce to není vidět, ale uprostřed má kamínkový detail, vyfoceno níže.  
 
kapsička


detail kamínků na tričku

6 komentářů:

  1. Moc pěkné. Ty kamínky na tričku jsou moc pěkná ozdoba. Celkově se mi to líbí a saka nosím jen když je nějaká akce, oslava. Prostě na běžné nošení volím rifle, tričko, popřípadě mikinu nebo bundu.

    OdpovědětVymazat
  2. Sako je taková kvalitní, základní výbava šatníku. Já mám jedno dlouhé sako, klasicky černé, ale plánuji koupi jednoho kratšího, protože takových nikdy není dost :).

    OdpovědětVymazat
  3. Sako mám jedno, takové šedé. :) Zatím jsem ho měla jen jednou, protože se v něm moc necítím sama sebou, ale líbí se mi. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very cool, great post. Very elegant.
    Enjoy the day, dear.

    I invite you to join my international Banggood giveaway!!

    Algo pasa con Mary | Bloglovin

    ♥‿♥

    OdpovědětVymazat
  5. A já žádný sako nemám, hm. Tohle jde nějak mimo mě :D Ale je to pěkný! ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Máte to moc pěkné. Jen si myslím, že ta bunda má trochu zvláštní střih. Nedokážu to úplně popsat. Prostě vám ale moc nesedí. Ale zase cením ten náramek. Ten je moc pěkný. Já nedávno dostala podobný náramek a myslím, že se ještě něco chystá ke Dni matek. Ale nechci synovi s manželem zkazit překvapení, tak ani moc nepátrám. Jen to člověk tak nějak vytuší z jejich náznaků. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...