18. června 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Další dva kousky. Jukněte, napište, komentujte, dejte mi vědět, co na ně říkáte :)


Přemýšlím, jestli jsem vám už ukazovala svoje první Kingovky. Mám je doma už, ty jo, přes dva měsíce. Ale měla jsem je, ehm, v nepořádku (chtěla jsem napsat bordelu, ale zas tak hrozné to nebylo) v pokoji, tuhle jsem na ně při úklidu narazila, vyndala z igelitky, ve které byly ještě z knihkupectví a říkám si "No jooo, to jsem si chtěla přečíst!". Tak jsem je umístila na vrch hromádky k přečtení a brzo na ně dojde. O Dlouhém pochodu jsem někde četla a je to nějaké soutěži, kde musíte stále jít a nesmíte zastavit. Vypadá to dobře, do Kinga bych se chtěla vrhnout tak nějak víc, tak snad tohle bude dobrý začátek. A Běh o život mi podle anotace přijde dost podobný, zbohatlíci někoho vypustí do ulic a pak ho pro zábavu loví. Abych se přiznala, proč dvě skoro stejné knížky, no, nemohla jsem se mezi nimi rozhodnout, tak jsem nakonec vzala obě, znáte to.



10 komentářů:

  1. Ach jo, chce se mi brečet. Já jsem od Kinga nečetla ještě ani jednu knihu a to to už několik let plánuju. Snad se do něj co nejdřív pustím, abych se za sebe nemusela dál stydět :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu jsem náhodou nečetla, ale Kinga mám celkem ráda a určitě budou dobré. :-) Nezapomeň pak napsat recenzi!

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouhý pochod jsem ještě nečetla, ale teda zrovna Běh o život řadím spíš k těm slabším od něho, ale to je tím že já radši ty temnější než akční... :)

    OdpovědětVymazat
  4. To sis teda nevybrala dobré knihy na začátek... Dlouhý pochod napsal King pod pseudonymem Richard Bachman a všechny tyhle knihy jsou ještě drsnější, ještě temnější, ještě ujetejsi. V tom nejlepším slova smyslu, jsem velká Kingovo fanynka, znám od něj snad všechno. Jenom upozorňuju, abys ho zrovna po Dlouhém pochodu ještě úplně definitivně nesoudila ;-) Běh o život také radim spíš k těm slabsim a je to opravdu hodně podobný.
    Za mě asi nejlepší Kingovka (a jedna z nej knih vůbec) je Dallas. Doporučuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouhy pochod je skvela kniha, Kinga zboznuji :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Kinga mam ráda dlouho jsem od něj nic nečetla.

    OdpovědětVymazat
  7. Kinga mám moc ráda, je zárukou skvělé četby :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odporučila by si knihy od Kinga každému? :)) Ja stále totiž neviem, či sa mám do jeho kníh pustiť alebo nie...

    OdpovědětVymazat
  9. Ja skôr obľubujem teenage literatúru :)
    Avšak aj toto môže byť fajn. Inak ak by si niekomu chcela odporučiť Kinga, čo by si vyzdvihla? :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...