30. března 2015

BEAUTY - HAUL

Rachel bloguje o kosmetice? Vážně? Ano, vážně! A komu se to nelíbí, ať si ... Víte co :) Tohle je můj blog a já si budu psát, co chci. To jen tak na okraj pro ty z vás, kdo se diví, co to tu je za novinku. Kdo mě čte pravidelněji, ví, že jsem začala chodit na kosmetický kurz. Ehm, ano, není to vtip (pro ty, co to slyší prvně :-D ) Je z toho hodně srandy, zatím víc, než užitku, ale věřím, že i k tomu jednou dojdu.

Dneska vám ukážu, co jsem si koupila, abych mohla doma trénovat (protože zatím si maluju části ksichtu, který se prý vůbec nemalují ...). Make-upu se bojím, jak čert kříže (znáte takové to, jak neodhadnete odstín a podél krku máte šílenou lajnu dělící vaši kůži a make-upovou část, nevšimnete si jí a jdete s tím ven). Takže bacha na mě, byla jsem nakupovat :)

Jo ještě se musím pochlubit, že vím, co znamená HAUL! Schválně, kdo to nevěděl? To je, když si něco koupíte :-D A víte, co je OOTD? Na to jsem nemohla přijít a je to Outfit Of The Day! No kdo by to byl řekl :)


Všechno pohromadě. Teď to vezmu detailněji a dám vám k tomu i komentář, pokud je tu nějaká taková lama jako já :) Nepředpokládám, ale nevadí :)

Tak, toto je micelární voda. Koupila jsem ji od kosmetičky, prý je dobrá, tak uvidíme. (Nebudu vám lhát, ještě před týdnem jsem nevěděla, co to sakra micelární voda je. Něco s vodou?) Do teď jsem používala na pleť kde co, takže horší, než to bylo teď, to nebude.


V DM prodávají přírodní kosmetiku Alverde a protože jsem na oči docela citlivá, zvolila jsem jejich řasenku, abych tam neměla do začátku moc chemie. To zelené kulaté je make-up, tuším, že se tomu říká tuhý.


BB Cream, pudr a labutěnka. Nejlepší slovo. Labutěnka. Zjistila jsem ale, že většina lidí používá spíše štětce, takže možná půjdu nakupovat znova, až zjistím, že je k ničemu. Každopádně je měkoučká, to mi zatím stačí.


Stíny. Zatím používám nejčastěji ty světlé, protože to není tak velká pálka najednou. Ty černé mám na stínování a zkoušela jsem s nimi dělat už i linky a jde mi to lépe, než gelovou tužkou, tak uvidím.





Mám pro vás zásadní otázku, znáte nějaké další zkratky jako haul a ootd? Poučte mě :)

17 komentářů:

  1. GRWT - Get Ready With Me (Aneb ukázka makeupu + oblečení a doplňků)
    Jinak maluju se, ale tolika zkoušení než mi nějaké produkty sedly bylo fakt náročné :D Každopádně s tou labutěnkou se podle mě pudr nedá zapracovat do pleti.. případně koukni na nějaké beauty videa :D a pochopíš:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidis grwt jsem neznala :) a na tu labutenku nadavaji snad vsichni, jen jeden clovek mi rekl, ze ok, vsichni ostatni at pry jdu do stetcu, tak me cekaji dalsi nakupy no :)

      Vymazat
  2. Uh růžové a modré stíny, není to trochu moc velký skok ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz mi bylo receno, ze budu jak papousek :-D asi je proste zatim ulozim a za paaaar tydnu, mesicu, let se k nim vratim :-D

      Vymazat
    2. Já bych se toho vůbec nebála, jde o tom jak a kde se na oku použijí :-)

      Vymazat
  3. Skvělý článek. :D Maluju se minimálně, ale uff, ty pojmy znám. :D Někdy bys nám mohla ukázat výsledek tvé práce. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkratek je spousta a moje nejoblíbenější je DIY - do it yourself :D

    Jinak určitě budeš kočka! :)) A těším se na další beauty článek! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám také labutěnku! Nebo spíše poloviční labutěnku :D a mám jí teda raději než štětec. Štětec mi vadí na obličeji, ale nevím proč :D Prostě mi to přijde divné... Hezký článek ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju hodně zdaru! :-D Pak dej vědět jaké jsou ty stíny. Od essence jsem taky měla stíny, ale vůbec mi nevydržely. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam se sminkami mnohem vetsi praxi nez ty a doted nevim k cemu je micelarni voda a to ji mam doma :D JInak bych ti do zacatku doporucila spis nude paletku kde jsou prirozenejsi tony barev jako je hneda, bezova atd. A kdyby ses chtela podivat tak ti sem hodim do odkazu par cesky beauty blogerek/youtuberek :3 ve videu maji navody jak a co delat a co si kupovat, co vydrzi a je kvalitni atd.. :)
    https://www.youtube.com/user/GetTheLouk
    https://www.youtube.com/user/petralovelyhair
    https://www.youtube.com/user/flowerparischannel
    Jinak ti drzil palce k tve ceste do sveta make-upu!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě doporučuji videa Lou a Petry. Od holek se člověk naučí nejspíš víc než na všech kosmetických kurzech dohromady:) Akorát jejich videa jsou těžce návyková a má kosmetická sbírka se od té doby tak ztrojnásobila:))
    A těch zkratek je asi milion. Občas na YT a Instagramu koukám, cože to tam zase je a připadám si strašně stará, protože netuším, která bije:) (I když zrovna tyhle zkratky už jsem přeluštila:)

    OdpovědětVymazat
  9. MOTD - makeup of the day, to teď budeš určo používat. ;) Držím ti palce, ať to jde. Jinak taky bych doporučila spíše méně nápadné odstíny a celkově Essence je tak trošku naprd. A když už, tak si kup bázi pod oční stíny, protože Essence moc dobře samy o sobě nedrží. :)

    OdpovědětVymazat
  10. děkuju všem moc za milé komentáře a že jste můj první pseudo-beauty článek neposlali k šípku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Labutenky nepouzivam, prijdou mi na nic. Stetec je opravdu lepsi, ale treba klasicky make-up nanasim rukama :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  12. Heeej, holky onehda došly do práce s tím, že micelární voda je něco jako mor a cholera pro pleť (jako zdroj informace uvedly kosmetičku). Tak mi to prosimte vyzjisti 😉 jinak musím souhlasit, labutěnka je super slovo. Miluju češtinu 😉 a článek bezva, jen tak dál 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Essence stíny vypadají dobře :-)
    Zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Oční stíny se mi moc líbí. BB krém Garnier jsem měla a vůbec mi nesednul

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...