16. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Co den, to balíček, kdyby to tak chodilo najednou, nemusela bych tolik fotit :-D


Grada se pustila do beletrie a tady je moje první zkušenost s nimi.


Ukradli jste někdy svému sourozenci partnera? Přiznejte se! :)

9 komentářů:

  1. Sourozenci bych partnera neukradla. To se nedělá. :D :)
    Pěkné kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych sestřičce partnera neukradla, už proto, že máme úplně jiný vkus na chlapy - naštěstí :D Ale tu knížku bych si ráda přečetla ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zodiac mě láká, tak jsem zvědavá, co na něj řekneš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych nekradla, sestra má úplně jiný vkus. :) Ale vážně pěkné knížky, i když ta růžová mě lehce děsí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To má sestra tajně vždy říká mým chlapcům, že až je nebudu bavit, můžou chodit s ní. :D
    (Mojí sestře je 8) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě to taky chodí po dnu, si potom připadám jak idiot :D Jinak skvělé přírůstky.. Chci vidět, jak to budeš všechno stíhat :P :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, také bych svému bráchovi partnera neukradla :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...