2. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Nevydržela jsem s rozbalováním, takže tu nemáme unboxing, ale přírůstky :)


Tentokrát dvě knížky od nakladatelství Noxi. Do Bible stylu už jsem koukala a jsou tam takové ty obecné oblékací rady, něco si z toho určitě půjde vzít. A Chraň nás od zlého, no povím vám, nevím, jestli na to nejsem moc velký srab. Slyšela jsem o ní, tak si ji chci přečíst, ale dívala jsem se na obrázky z filmu (byla zfilmovaná) a jsou hodně, hodně, HODNĚ strašidelné, tak se budu muset otestovat,. No jen podívejte třeba na tu obálku, ta slečna v pozadí je docela, ehm, no podívejte se na ni !! :)



14 komentářů:

  1. Chraň nás od zlého bych si taky moc ráda pořídila domů :3

    OdpovědětVymazat
  2. Chraň nás od zlého jsem zkusila. Děs - skoro bych řekla kniha na vyhození (ač mám knihy ráda :-D). Fakt horší knihu jsem už dlouho neviděla. Odložila jsem to na nějaké 20 straně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo az tak? A duvod? At jsem pripravena :)

      Vymazat
    2. No. Je to celé strašně křesťansky fanatické. :-D Aspoň teda ten začátek byl, tak to automaticky vztahuji na celou knihu. A já prostě nemůžu něco takového překousnout. Kdoví kolik pravdy na tom je. Už vidím policajta, co řeší vraždy etc. a pak sundá uniformu a jde řešit duchy.. no já nevím. :-D Knihu jsem dostala od slečny,co ji nechtěla.Řekla jsem si, že to zkusím. Blbost. Taky jsem ji poslala dál.

      Vymazat
  3. Chraň nás od zlého vypadá opravdu pořádně děsivě! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Chraň nás od zlého jsem si kdysi taky koupila...a hned zase prodala...Bála jsem se..hlavně když jsem se dozvěděla, že je to podle pravdy. Ale jestli to dáš, těším se na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle pravdy ??? jeziiiiiis tak ted me ta obalka desi jeste vic ?! no tak to sem na ni fakt zvedava a rozhodne to nebudu cist v noci :-D :-D

      Vymazat
  5. Chraň nás od zlého má super obálku. :D Som zvedavá, či sa ti bude páčiť. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na knížku chraň Nás od všeho zlého si brousím zuby už asi rok. Nehorázně se těším až si jí přečtu. Mě se to podle recenzí ostatních jeví dost zajímavě a skvěle! :D Tak dej prosím potom vědět, jaká kniha je ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá co řekneš na Chraň nás od zlého.. Sama jsem nečetla, ale všude jsou jen negativní recenze .. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Bible stylů může být dost zajímavá. :D Zajímalo by mě, jestli tam zahrnuli i mou oblíbenou subkulturu. :D

    Mimochodem, kdy bude vyhlášení Vánočně-novoroční mega soutěže?

    (V mezičase zvu na svou vlastní soutěž - o Kuličku, kdybys měla chuť se zúčastnit: http://poetia.blog.cz/1503/soutez-kulicka-guy-de-maupassant-1-3-18-3-2015)

    OdpovědětVymazat
  9. Chraň nás od zlého jsem viděla v kině a přišlo mi to docela průměrné na hororový film.. ale na knhu všude čtu jen negativa, tak jsem zvědavá, jak se ti to bude líbit. A je pravda, že to je podle skutečnosti, což mě teda hodně děsilo... :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Bible stylu by mě zajímala, ale jak se znám tak bych se podle ní stejně neřídila :-)

    OdpovědětVymazat
  11. There is shocking news in the sports betting industry.

    It has been said that every bettor needs to look at this,

    Watch this now or quit betting on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting Robot

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...