14. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Opět se s vámi podělím o to, co je u mě nového. Tentokrát to jsou dva knižní kousky.


Očekávaný balíček z nakladatelství Baronet. Vzdor, pokračování Dechu a Ospalá díra, na motivy známého televizního seriálu.


 Četli jste Dech? A znáte Sleepy Hollow seriál?

7 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky, především Vzdor! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzdor dostanu (snad) k narozeninám, mám doma jen Dech, ale zatím jsem ho ještě nečetla. Na Sleepy Hollow jsem se dřív dívala, ale přestalo mě to bavit, takže mě knížka moc neláká. Ale jinak opravdu krásné přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ospalou diru znam serial jen od videni ukazek mezi reklamami... tak jsem zvedava, co pak reknes na knihu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ospalá díra mě láká, ale prvně bych mrkla asi na seriál, alespon na pár dílů, abych věděla, zda se mi bude líbit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Díru neznám, ale Vzdor mám v plánu! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O Vzdore som počula, celkom ma to zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...