12. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Poslední dobou jsem se s přírůstky nějak rozjela :)


Mám tu něco s naprosto krásnou obálkou. Na fotce to tak nevynikne, ale pokud někde toto dílko potkáte naživo, vezměte si ho do ruky a podívejte se. Ty zlaté malůvky po okrajích sou nádherné !

14 komentářů:

  1. Túto knihu si chcem prečitať aj ja od tejto autorky som ešte nič nečitala a anotacia slubuje krásný pribeh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, anotace je fakt lakava a i jsem na tuhle knizku slysela jen same pozitivni az temer nadsene ohlasy, tak se na ni moc tesim

      Vymazat
  2. Přiznám se, že knihu jsem ještě neviděla, pro takové mimoně by určitě přišlo vhod dát sem i nějaké info o knize :)
    Ale teda obálka vypadá kouzelně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidis to me vubec nenapadlo, moc dekuju za pripominku a napad :)

      Vymazat
  3. Také jsem si této knihy ještě nevšimla, ale Barbara mne láká už setsakramentsky dlouho... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se priznam, ze jsem tuto autorku zaregistrovala az s touto knizkou, ale kdyz jsem se pak divala, co vsechno napsala, mela bych se pochlapit a neco malo od ni dohnat :)

      Vymazat
  4. Taky jsem po ní šilhala, ale šetřím na Svět knihy, takže budu muset počkat... Zatím si vystačím s recenzáky a knihovnou, tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, na fotce taky vypadá moc skvěle! ;) Ach jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jestli se ti libi uz na fotce, nechtej ji videt ve skutecnosti, protoze pak si ji koupis uz jen kvuli tomu, jak vypada ... :)

      Vymazat
  6. O knize už jsem slyšela a doufám, že bude co nejdřív recenze :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně ráda bych si ji přečetla. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...