31. března 2015

FOTKY Z VÁNOČNĚ-NOVOROČNÍ MEGASOUTĚŽE - 3. TÝDEN

Máme tu konec jedné éry, dobře tak ne, prostě konec jedné soutěže :) A protože se nikdo neozval na výzvu na fb, jestli by mu vadilo, kdybych zveřejnila fotky, tak s vaším dovolením zveřejňuju všechny. Hodně jste mi o to psali, že byste rádi viděli fotky ostatních, tak vás o to přece nemůžu připravit. Účastníků nebylo tolik, což jsme předpokládaly, protože ne každý je tvořivý, ne každý rád fotí, ne každý měl čas apod. a prostě soutěže, kde musí člověk udělat něco navíc nejsou vždy ty nejhledanější, tím víc si vážíme každého, kdo si s námi zahrál. Děkujeme!

Pokračujeme tématem číslo 3, což byla novoroční předsevzetí. Všem držím palečky, aby se podařilo vše dodržet! A čistě teoreticky, už je to od ledna nějaká doba, povězte, jak jste s nimi prozatím úspěšní?










Schválně, jestli uhodnete, co si kdo podle jaké fotky předsevzal?

7 komentářů:

  1. ta třetí je super:). Dobře vymyšlenej seznam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny:)) Všem se fotky moc povedly!!!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Netopýr je fakt úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  4. Netopýr je super a líbí se mi ještě fotka od Jitky. :-D Úplně to k ní sedí!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní31/3/15 21:35

    Stále je to špatné.. Prostě nemůžu odolat, abych se aspoň u toho jídla dokázala odtrhnout od knihy! :-D Jak jsem psala v mailu: U nás místo: "U jídla se nemluví!" se napomíná: "U jídla se nečte!" :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě přibyly další dvě knížky ze seznamu! :3 Ono to vypadá, že si je chci přečíst... ale já je chci mít hlavně doma a zkompletovat si jednu svoji sbírku v zájmu netopýřího autorského šílenství. :D

    A musím se přiznat k jednomu z vyfocených hříchů... Právě jsem si připravila pozdní večeři, čaj... a knížku. Celý den mi bylo zle, tak alespoň večer si dovolím trochu zhřešit a doufat, že mi bude lépe i ráno před důležitým testem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak by mě zajímalo jestli ten člověk, co kouřil rád už opravdu nekouří.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...