24. března 2015

FOTO-UNBOXING

Balíček z Martinusu, o který jsem se s PPLkem honila dva měsíce, ano vážně, dva měsíce. Třikrát se to vrátilo odesílateli, aniž by mi zavolali nebo dali oznámenku. Jsem neskutečně vděčná Martinusákům, že se na mě nevykašlali a posílali mi to znova a znova a znova. Zlatá pošta, kdy mi to hodí do schránky a já si to dojdu 50 m od domu vyzvednout ... A nadávejte mi jak chcete :-D

Dnes tu mám tři kousky. Ikar, Argo a Host. Pojďme se na ně podívat. A mám pro vás novinku, našla jsem na foťáku novou funkci a trochu si s ní pohrála, takže tohle jsou poslední "normální" fotky, od příště to snad bude o něco okořeněné :)



pod Barakudou se schovává ještě jedna :)
a tady už všechny tři

12 komentářů:

  1. Áwww, Rytíře ti závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta třetí vypadá velmi dobře! :)
    už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děláš si srandu? Takový peripetie? To bych zešílela! Zvlášť při čekání na knížky :D Ale tak hlavně, že přišly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsak jsem malem zesilela, uz jsem si s pani na ppl depu skoro tykala, jak casto jsem tam volala :-D

      Vymazat
  4. Jé, Obuvníkova žena! Na tu se chystám :) Pěkná nadílka!

    OdpovědětVymazat
  5. Wáááu, Obuvníkovu ženu mám také na stolečku, přichystanou ke čtení:)

    OdpovědětVymazat
  6. A to zrovna PPL jsem měla za spolehlivou službu, to se ti jako povedlo jak? :D
    Já přes ně nějakou dobu měla posílané balíčky a vždy dorazily a když nedorazily k nám domů, tak si normálně u mě zapsali druhou adresu, kam to v případě prvního neúspěšného doručení doručili napodruhé a tam to taky vždy zůstalo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem si o PLL myslela něco jiného, no ale myslet znamená ... Hlavně, že už je máš doma a myslím, že o to z nich máš větší radost :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Rytíře si chci taky časem přečíst. Asi se do toho pustím až dočtu knížky série Píseň ledu a ohně. Čekat dva měsíce - to už bych asi kvet.

    OdpovědětVymazat
  9. Obuvníkovu ženu ti hodně závidím, ale i ostatní knihy vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  10. Rytíře mám doma. Taky se na něj těším. Jen nejdřív padne Mráz a Volání kukačky. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...