9. března 2015

JÁ A KURZ LÍČENÍ

Určitě už jste si všimli několika vtipů na téma já a líčení. Jo, nejsme zrovna nejlepší kámoši. Ale každý jednou do něčeho doroste a vyvíjí se a tak se rodinka rozhodla, že mi napomůže a něco mi koupili.

Tak se tedy nějakým řízením osudu stalo, že jdu tento týden na kurz líčení. Nedovedete si představit, jaké to doma vyvolalo pozdvižení a tématem kolika vtipů jsem se stala. Ale oni ještě budou koukat, jaká ze mě bude kočka!

zdroj

Když jsem volala a objednávala se, prý nemám přijít nalíčená. Paní nepochopila, proč jsem se pousmála, ale vy to jistě chápete. Nelíčím se. Neumím to. Absolutně vůbec ne. Leda tak si vypíchnout oči.

Další úkol, který jsem dostala byl, že si mám donést své nejoblíbenější líčení. Tak jsem šla do koupelny, dlouze jsem se zamyslela, opravdu dlouze. A pak jsem si sbalila řasenku. Jedinou řasenku co mám. Jedinou líčící věc, co vlastním. Určitě si pamatujete, jak jsem cca před dvěma měsíci vesele hlásila, že jsem si pořídila první řasenku. No tak od té doby jsem si na ní vzpomněla asi třikrát. A to ještě přeháním. Možná dvakrát

zdroj

Budu muset nacvičovat, kdyby po mě nedejbože chtěli něco jiného než koukat, abych si to oko vážně nevypíchla...

zdroj

Co vy a líčení? A chtěli byste článek o tom, jaký kurz byl?

18 komentářů:

  1. Já se teď v poslední době ani nelíčím, nemám čas a ani náladu, musím řešit jiný problémy. Ale ty si ten kurz užij! A neboj oko si nevypíchneš :))

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně chci vědět jaké to bylo! :) A oko si určitě nevypíchneš, neboj :-D

    OdpovědětVymazat
  3. No článek rozhodně chci!!! :) Jinak já v podstatě používám jenom balzám na rty a sem tam někdy řasenku, když se mi chce. :) A teď jsem si od ségry na její maturiťák půjčila i pudr, abych se jim tam moc neleskla. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Bez korektoru na kruhy bych asi umřela. :D
    A tak - nic by se nemělo přehánět. Já sama se sice maluji nějak od patnácti, což je už nějaký ten pátek, ale nějak používám základy.
    Korektor, tu a tam tužka na oko nebo stín (když je nálada), řasenka. Trocha pudru a něco na rtíky. Nemusím mít doma čtyři kila kosmetiky, podkladové báze, makeupy na ráno, odpoledne, večer v třiceti různých odstínech. A popravdě, takové slečny, kterým ani není vidět kůže - ty mě občas děsí.
    Kurz jsem taky zvažovala. Hodil by se mi ke kostýmům :D

    OdpovědětVymazat
  5. Urco me zajima, jaky kurz bude. Ja zas naopak nepamatuji den, kdy bych se nenalicila. A kurzy bych take rada sla, ale odrazuje me cena.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Taky by se mi nějaký takový kurz hodil :D Já jsem ráda, že si dokážu nanést řasenku, jinak jsem naprostý antitalent. Pak dej určitě vědět, jestli ti to něco dalo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja na líčenie dorástla v priebehu vysokej, keď som si mohla dovoliť kúpiť drahšie výrobky, s ktorými ma to proste bavilo (drogérkové za pár korún mi túto radosť nepriniesli, tak som ich porozdávala po okolí). Začali ma baviť tie krásne obaly a experimenty s lícenkami, naviac po kúpe kvalitných štetcov to nevyzeralo zle a i make-up som si dokázala naniesť (len teda vybrať svetlý odtieň je ako hľadať ihlu v kope sena). Takže teraz sa už líčim bežne, prakticky každý deň (pokiaľ nie som doma), mám svoje obľúbené paletky a snažím sa v tom zlepšovať (lebo stále je čo). Takže report z kurzu ma určite zaujíma, tiež už som nad niečím takým uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych ráda článek z kurzu:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Článek z kurzu! To prostě bez debat! :D

    OdpovědětVymazat
  10. ja si davam na xicht vsechno co jen muzu D: krom tvarenky a bronzeru, mam strasne divny tvar obliceje takze presne nevim kam to mam dat abych nevypadala jak retard :D Proto pouzivam jen make up, pudr, rasenku, tuzku na oci, stiny, rtenku aaaaa primalovavam si oboci protoze ho nemam pravidelne D:

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to já nevyjít bez řasenky a namalovaného obočí, tak vypadám hrozně a okolí mě navíc považuje za daleko mladší. S přítelem si z toho děláme srandu :D
    Já tedy líčení nepotřebuji nijak přehánět, občas se přikrášlím víc, ale rozhodně si myslím, že pokud se člověk cítí dobře nenalíčený, tak by se do toho neměl nutit. Pravá krása je totiž hlavně v sebejistotě.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem na tom podobně, leč na kurs se nechystám:-)

    OdpovědětVymazat
  13. no jasně, chci článek i fotky :). Já se maluju málokdy, a to pak všichni říkají, že jsem nějaká jiná a pořád přemýšlí, čím to je :D. tak nevím, jestli se mám urazit nebo být potěšená :D.

    OdpovědětVymazat
  14. No řekla bych to takhle. Čím jsem starší, tim je rozdíl mezi nenamalovanou a namalovanou větší :) ale jinak jsem na tom podobně - řasenka, linky, balzám na rty, výjimečně pudr a decentní stíny. No a krém proti vráskám který stejně nepomáhá :D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mám krém proti vráskám a už mi párkrát čtenáři řekli slečno..óóóó, to bylo milé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty bláho, podávej o sobě průběžně hlášení, že žiješ, že nejseš bezoká, že to dáváš a že máš tvář celou. Průběžně monitoruj celou situaci. Takže good luck. Ne Tobě, ale paním vizážistkám, co Tě budou učit :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Já se celkem nalíčit umím, ale upřímně většinou chodím nenalíčená maximálně mám pudr. Určitě bych chtěla vědět, jaký kurz líčení byl :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě líčení nedělá problém a docela si ho užívám. Ps: labuťnka je fakt super slovo ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...