18. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Neeeseeem vaaam noooviiinyyy pooosloooucheeejteee. Dobře, tak ne, spíš mi paní pošťačka vždycky říká "Kam vy to sakra všechno dáváte??" :)


Jedna HOSTovka, má to být z čísnkého prostředí, na to se moc těším. Obal je moc příjemný na dotek, jakoby vzdáleně Kostičasový, kdo ví, co myslím :-D A druhý díl má být modrý, bude to vedle sebe vypadat krásně.



8 komentářů:

  1. Achjo, tuhle knihu úplně nejvíc chci. Strašně mě zaujala anotací, tak snad bude fakt i tak dobrá! Časem si ji určitě koupím. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Po téhle knížce taky hodně toužím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto knihu si chci také moc přečíst :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto knihu vídám čím dál častěji. Začíná mě lákat :3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto knihu si někdy také určitě přečtu! Vidím na ní samé chvály ... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přiznat, že o ní slyším poprvé, ale formou je pro mě exotická = lákavá. :) Jinak NESTRAŠ S VÁNOCI!! Stačí mi si uvědomit, že už dáávno není "začátek roku", a začínám depkařit, jak stárnu a všecko hrozně rychle utíká! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta obálka je prostě luxusní. Už jsem skoro na konci knížky a těším se na další díl.

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsem se nerozhodla, zda si ji přidat na seznam. Ale obálka je rozhodně moc pěkná.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...