20. března 2015

FOTKY Z VÁNOČNĚ-NOVOROČNÍ MEGASOUTĚŽE - 2. TÝDEN

Máme tu konec jedné éry, dobře tak ne, prostě konec jedné soutěže :) A protože se nikdo neozval na výzvu na fb, jestli by mu vadilo, kdybych zveřejnila fotky, tak s vaším dovolením zveřejňuju všechny. Hodně jste mi o to psali, že byste rádi viděli fotky ostatních, tak vás o to přece nemůžu připravit. Účastníků nebylo tolik, což jsme předpokládaly, protože ne každý je tvořivý, ne každý rád fotí, ne každý měl čas apod. a prostě soutěže, kde musí člověk udělat něco navíc nejsou vždy ty nejhledanější, tím víc si vážíme každého, kdo si s námi zahrál. Děkujeme!

A máme tu téma druhého týdne a to sněhové období. Tady jste mě teda vážně kolikrát dostali s tím, jak jste své miláčky (myšleno knížky) rvali bůh ví kam, nejčastěji tedy do sněhu. A taky jsem koukala, kolik ozdůbek, vloček a podobných věcí dokážete vytvořit. Já jsem na ruční práce levá. Obdiv vám! Pojďme se na na to společně podívat.













Líbí? Nelíbí? Jaké? Proč?

11 komentářů:

  1. To se tak někdo má, když umí fotit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi líbí všechny, na kterých je kniha ve sněhu:) Klobouk dolů, já bych se o tu knihu bála!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první je asi nejhezčí, ale všechny jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, dobré fotky! První a třetí se mi líbí nejvíc :)
    Ale jak vidím knihu ve sněhu, tak se mi chce brečet :D Majitelka třetí fotky odspodu je na tom asi stejně :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Fandím 10. knížce- je jediná chráněná před sněhem:D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, nejvíc se mi líbí pvní, třetí a šestá :)

    OdpovědětVymazat
  7. ani jedna fotka mě asi extra nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní21/3/15 16:58

    Nejvíce se mi líbí ta první =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Sice mám na fotce knížky "ve sněhu," ale nebojte, přece bych je takhle netýrala. :D Postavila jsem je do bezpečí kousek za něj a pro jistotu ještě na karton.

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu si myslíte, že jsem knihomol-sadista? Samozřejmě, že svou knížku mám pečlivě zabalenou tak, aby to nebylo poznat. Bublinková fólie umí zázraky ;o)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny fotky jsou krásné, ale můj favorit je č. 1.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...