17. března 2015

FOTKY Z VÁNOČNĚ-NOVOROČNÍ MEGASOUTĚŽE - 1. TÝDEN

Máme tu konec jedné éry, dobře tak ne, prostě konec jedné soutěže :) A protože se nikdo neozval na výzvu na fb, jestli by mu vadilo, kdybych zveřejnila fotky, tak s vaším dovolením zveřejňuju všechny. Hodně jste mi o to psali, že byste rádi viděli fotky ostatních, tak vás o to přece nemůžu připravit.

Dnes tu máme fotky z 1. kola.Téma bylo štedrovečerní večeře. Je super takhle zpětně koukat na fotky z Vánoc, úplně nostalgie. Venku začínají vykukovat kytičky, sluníčko začíná mít sílu a my si dáme prosincové téma. Pokud vám u některých fotek nepřijde, že se hodí k tématu, tak věřte, že hodí, ale kdybych tu měla kopírovat všechno, co jsme nám k tomu napsali, byl by to hodně dlouhý článek.













Co na ně říkáte? Líbí? Jaké? Proč? Řeknu vám, že vybrat výherce bude fakt těžké :(

12 komentářů:

  1. Fotky super, ale u některých nechápu - však tam nejsou knihy, ne? :-D Nebo jsem blbě pochopila zadání?

    Jinak se mi líbí první, protože je vtipná a celkem pravdivá. :-D I když u mě vítězily perníčky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, ráda jsem si opět zavzpomínala na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí slečna, která vaří společně s Pekáčem buchet :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta první nemá chybu. :-) A hodně se mi líbí ta nápaditost, kde všude se může číst. Já mohu číst jen v naprostém klidu, nebo ve vlaku (tam se mi čte možná nejlépe), ale u plotny nebo večeře, to bych asi nedal... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow tolik krásných fotek! Mně se líbí moc ta, a které je ta štedrovečerní večeře, svíčky, vánoční kaktus a Tolkien. Taky jsem četla Pána prstenů přes vánoce, byl na to klid a nálada. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Váhala jsem, zda se ozvat, ale občas nerada vyřizuju něco přes fb. Teď ti říkám: Né, za to svoje se stydím, tak prosím, ať jediná fotka, kterou jsem poslala, zůstane jen pro zraky vyvolených. :D Když sleduju příspěvky do soutěže jiných, tak na mě přichází hanba ještě víc. :D Nezávidím vám teda to rozhodování. :D Svůj názor raději nebudu blíže vyjadřovat, stručně tedy: všechny jsou povedené. :) Můžu jen závidět, když Vánoce jsem jaksi v naší rodině tabu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobre, beru na vedomi a nebudu zverejnovat, posilala jsi do druhyho kola vid? ale nevim, proc se stydis, je pekna a tematicka, neni na ni zadny clovek a navic tu neuvadim jmena (presne proto, aby se mi lidicky nestydeli :) )

      Vymazat
    2. Děkuju. :)

      Na pána ohně jsem nedávno narazila a ta obálka je taková hladce... nevím, jak to popsat. Asi kostičasová, jak jsi poznamenala. :D Píšu ti to sem, aby sis nemyslela, že komentuju tvé články kvůli soutěži. :)

      Vymazat
  7. Ta třetí je podle mě nejpříjemnější:)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou hezké, ale nejvíc se mi líbí ta předposlední s Pekáčem buchet. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou super, doufám že se taková soutěž bude někdy opakovat.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...