22. června 2014

AKTUALITKA

Menší článek na téma co nového, starého, plány apod., abych vám alespoň trochu shrnula, jak to u mě teď se vším možným vypadá a taky se vás na něco otázala.

Ještě mě čekají dvě zkoušky, což znamená dvě věci. První, že ještě dvakrát minimálně pojedu do Prahy, pravděpodobně teď v týdnu, nějaký zájemce na sraz? Na kafe? Na oběd? Ráda vás poznám. Druhé, co to znamená, je, že ještě chvíli před sebou asi potáhnu restíky, články, co jsem vám slíbila. Belles lettres jsem již dopsala, ale mám tu ještě rozepsaný Pražský knižní sraz a besedu s Vilmou Kadlečkovou, autorkou Mycelia. 

Zítra mám čtyřměsíční výročí blogu, plus den, kdy končí letní soutěž o šejkr, takže budeme losovat a posílat balíček výherkyni (žádný muž se mi nepřihlásil, takže výherce to asi nebude). A dnes je jedno velké výročí a to narozeniny mého pejska, nejmilovanějšího tvorečka co na světe mám. Zbožňuju ji (je to fenečka) jako nic jinýho. Pejskaři znají, že.

Na co jsem se vás ptala na facebooku, zavedla jsem takovou, jak to nazvat. No prostě, z poslední pár knížek, co jsem četla, jsem tam vkládala jakési úryvečky, ochutnávky, vtipy, co mě zaujalo. Chcete, abych v tom pokračovala nebo vám nemám spamovat zeď? Vyjádřete se, přizpůsobím se.

Na Knihex jsem se dnes bohužel nedostala. Zítra nakonec nemám dvě zkoušky, jednu jsem vzdala rovnou, pojedu jen na jednu, ale stejně jsem nechtěla riskovat a jet úplně bez přípravy, takže Praha dnes nic, cestou bych zabila půlden. Proč jen nebydlím blííííž.

To je asi vše. Jaký víkend jste měli vy? Co čtete, co jste podnikali? Povídejte přehánějte, moc mě zajímá, jak žijete a tak všechno!

13 komentářů:

  1. Gratuluji tvému pejskovi :). Já konečně čtu Hunger games - aréna smrti. A ještě něco, jak u tebe právě probíhají dvě soutěže o knížku, tak jsem se uvedla v pravidelných čtenářích jako bookaholic - to už neplatí, teď jsem tam Pavlína Plevová (kdyby náhodou)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekujeme :) hunger games? no konecne to je temer povinne! videla jsi filmy? ok souteze beru na vedomi :)

      Vymazat
  2. Škoda, že jsem na Knihex nemohla, ale občas musím pracovat. :-D
    Jinak úryvky z knížek jsou fajn a pokud jich nebudeš dávat 10 denně, tak jsem všemi deseti pro!
    Všechno nejlepší tvému blogu a hlavně tvé písce. u přítele mají taky jednu, nedávno to bylo ještě štěně a teď je jí 6...:-)
    Jinak přeji hodně štěstí u zkoušky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky me mrzi, ze jsem na knihex nemohla :( ale uklidnuju se, ze takovych akci jeste bude a nemusim se zucastnit vseho... :-D hafina dekuje za prani :)

      Vymazat
  3. Přeji fence všechno nejlepší, znám to. Prostě pejsek má narozeniny, to se musí oslavit tolika ňaminkami. :D :3
    Já dneska dočetla Narnii. A je mi z toho smutno. Prostě jedna další série skončila a já nevím, co mám dělat. Znáš to, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekueje za prani :) jasne, ze se slavilo mnamkama.. jsem ji pak musela vecer ubrat zradlo, aby toho nebylo moc :-D a docitani serii me vzdycky taky rozesmutni. zvlast narnie, ten konec tam je takovy, no vime, ze me fakt mrzelo ze to konci... :)

      Vymazat
  4. Haha, tak na ten zraz asi nepôjdem, keďže bývam na východe Slovenska. :D :) Ale na skúškach držím prsty! :)
    A všetko najlepšie tvojmu blogu a tvojmu psíkovi. Posielam virtuálne objatie. :)
    A čo sa týka tých ukážok/úryvkov z kníh, tak určite v tom pokračuj. Mne sa to osobne takto viac páči a robím to aj ja. :D (Ak by si mala chuť... music-escapefromreality.blogspot.sk :))
    A ako žijem? Tak škola pomaličky končí, čiže tento víkend nebol taký zlý. :D :) Boli sme u babky zbierať čerešne, ktoré sme potom pekne krásne museli vykôstkovávať na džemík. :D Yep, a potom ho trebalo veľmi, veľmi dlho miešať. :D Dočítala som prvú knihu Bedárov: Fantine a začala som čítať druhú Cosette. :) Je to fajn, len Hugo sa vyžíva v opisoch, čo mi až tak veľmi nevadí, ale prvé kapitoly jeho kníh sú vždy veľmi o histórii a ja nemám ani tucha, o čom píše, aj keď sme sa to v škole učili. :D Smutné, no. :D Taktiež poslednú dobu "ujíždím" na seriáloch, ale v poslednej dobe ma trošku sklamali, pretože väčšina ma teraz pauzu ako: Once Upon a Time, Chicago Fire, Chicago PD, a zrazu sa sekol aj seriál The 100. Ešte že aspoň mám Beauty and the Beast. :) A učím sa nové skladby na klavír a hľadám si nové noty. Yay. To je taký super pocit. Taký úžasný ako keď si kúpiš alebo dostaneš novú knihu. :3 Uvažovala som s kamarátkou aj nad založením skupiny (ona hrá na gitare), ale veľké nádeje si nerobím. Teda, ak mám byť úprimná, žiadne. :D A teraz sa idem pozerať asi na film, potom čítať knihu a spinkať, pretože ma čaká posledný týždeň školy. Awesome feeling! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pro, abychom jednou udělali československý sraz! Schválně, kolik lidí se chytne :) Děkuju za přání blogu a pejsek taky děkuje. To se máte, že vás čekají dva měsíce prázdnin, my pracující s láskou vzpomínáme na školní léta, ale kdysi jsme na to nadávali, stejně jako vy :-D Mňaaaam třešně, ty mám ráda, ale vypeckovávání je hrozný! Vždycky jsem upatlaná až za ušima :) Ale alespoň máte džemík, domácí jsou nejlepší. Já seriály teď vůůůbec nestíhám a tím vůbec myslím od doby, co pracuju, takže už to bude nějaký ten rok. Když mám chvíli, tak jsem tak utahaná, že jdu radši hned spát :-D Ale chci to napravit, nerada jsem mimo mísu a ty seriály co píšeš se teď hodně řeší, tak to musím dohnat. Klavír závidím, já na nic hrát neumím :( Užij si poslední týden školy, už to máš za pár!

      Vymazat
  5. Pejskovi vše nej a nej! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee tak to berušce přeji všechno nejlepší :* A oběd, kafe klidně beru, ale záleží kdy :( Na zkouškách držím palce!!! Citáty a úryvky z nich mám ráda, když jsou vtipné nebo moudré, často je fotím a zrovna jsem včera přemýšlela o tom, že jednou za čas udělám článek, kam je vypíšu pro nefacebookovce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší Tvému pejsánkovi!
    Jinak já jsem dočetla Kostičase a rozečetla Střípky duši, ale vetšinu času se připravuji na naše DNEŠNÍ vystoupení! Ach, jak já jsem nervózní.
    Jinak přeji hezké prázdniny, už se blíží!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Neuvěřitelný, jak to blogování letí,že? :) Jsem na tebe moc pyšná, kam až jsi to za tu krátkou dobu dotáhla! Škoda, že posledně moje cesta do Liberce nevyšla, snad budeme mít brzy jinou příležitost :-) já akorát dočetla Half Bad, den na to moji milovanou Patriciu Briggs - spálená mrazem a teď čtu okřídlenou duši :-) Zatím to vypadá dobře, i když se u toho občas bojím :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...