28. června 2014

SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY

Jsem tu s jednou docela pro mě netypickou soutěží, ale to jsem celá já, překvapivá a nečekaná, však mě znáte. A o co půjde? Je to trochu složitější.

Určitě víte, že nemám ráda škatulkování a že svůj blog neřadím do knižního, i když se tomu asi věnuju nejvíc, ale do osobního, dělám si co chci a mám v plánu v tom pokračovat. Když jsem si projížděla blogy lidí, co mě sledují, zjistila jsem, že mě sleduje překvapivě velké číslo i jakože spíše kosmetických blogerů. Překvapivě velké číslo píšu proto, že bych nečekala ani jednoho (tedy spíš ani jednu blogerku, nevím, kolik chlapů bloguje o kosmetice), protože já o kosmetice nikdy nenapsala ani slovo. Jestli něčemu vážně nerozumím, je to kosmetika. Z toho usuzuji, že mě sledují kvůli té mé osobní blogové části, pár jsem se zeptala a ano, je to tak, někoho vážně zajímám já a ty všechny řeči kolem. Nebudu lhát, překvapilo mě to :-D

A protože už bylo spoustu soutěží o knížky, abych poděkovala svým knižním čtenářům, přišlo mi líto, nepoděkovat svým ostatním čtenářům, když jsem zjistila, že tu jsou i tací. A k tomu se přidala situace, kdy jsem oslavila narozeniny a od všech tetiček a strýčků dostala hromadu kosmetiky, kterou nevypotřebuju, ani když se budu hodně snažit, tak jsem se rozhodla část toho věnovat do soutěže a poděkovat tak zároveň i svým neknižním čtenářům. Snad je to pochopitelné.Ale moji ostatní stálí čtenáři se taky mohou samozřejmě účastnit, pokud budou mít zájem, to je jasné! Losování proběhně 1.8.

Vyfotila jsem tedy část toho, co jsem dostala a nabízím jednomu výherci tři věci z tohoto balíčku.


Podmínky:
  1. Být z ČR nebo SR.
  2. Sledovat mě přes pravidelné čtenáře a napsat mi pod jakým jménem.
  3. Sledovat mě na fb blogu a napsat mi pod jakým jménem.
  4. Vybrat si tři věci z fotky a napsat jaké to jsou, co chcete v případě výhry. Sepsala jsem to do seznamu níže, nevím, jak moc to jde z fotek poznat, o co jde.
    • Adidas - pure lightness
    • Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    • Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    • Dermacol  -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    • Rexona - women - ultra dry
    • Dove -rich nourishment -cream
    • Nivea - tělové mléko - angel star
    • Dove - sprchový gel -s ořechem
    • Pantene prov - shampoo and conditioner - classic
    • Pantene prov - shampoo - smooth and silk
  5. Sdílet soutěž na svém fb/blogu/twitteru apod. a hodit mi sem link.
  6. Plusový vstup - každé další sdílení soutěže plus link.
  7. Otázka pro
    • neknižní blogery: proč sem chodíte? Blbá otázka, já vím :-D
    • knižní blogery: jakou knížku jste dostali za výzo/zkoušky/státnice?
  8. Email, kam vás kontaktuju v případě výhry.

Toť vše. Jsem zvědavá na vaše reakce, neukamenujte mě prosím, komu se to nelíbí :)

Edit 31.7. : Bylo mi navrhnuto, ať soutěž prodloužím do konce prázdnin, že teď je hodně lidí na táborech, dovolených a prostě bez pc, tak ať počkám a dám šanci i jim, tak tedy ok, prodlužuji do konce prázdnin.

48 komentářů:

  1. Môj fb : Christina Drew Majcikova (SR)
    1. Nivea - tělové mléko - angel star
    2. Dove - sprchový gel -s ořechem
    3. Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Zdieľam tu : https://www.facebook.com/groups/160117024153851/?fref=nf
    Knižku za vysvedčko som dostala : čarodejnica z Turlinghamu
    E-MAIL : kristiesmileb@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC & FB: Andrea Miškocová
    1. Nivea- telové mlieko- angel star
    2. Pantene prov-shampoo and conditioner- classic
    3.Dove - sprchový gel -s orechom
    Zdieľam : https://plus.google.com/115048769128381793870/posts/b558Rsj6rKe
    A knihu ešte nemám doma ale chcem "A hory odpovedali ozvenou" :)
    email: andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. + zdieľam : https://twitter.com/andreamiskocova/status/482913622000402432

    OdpovědětVymazat
  4. 1. ČR
    2. Adéla Vircová
    3. Adéla Vircová
    4. - Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    - Rexona - women - ultra dry
    - Dove -rich nourishment -cream


    5. Na blogu v menu - pod kolonkou Projekty a soutěže mei-riefel.blog.cz
    6. FB https://www.facebook.com/pages/Mei-riefel/267485226723023?ref=hl
    7. Harryho Pottera a Relikvie smrti. Nebylo to tak úplně za vysvědčení, bylo to na poukázku, kterou mě ocenila škola. :-)
    8. vircovaadela@seznam.cz

    PS: Soutěž je skvělá! Sice jsem čtenářka s knižním blogem, ale miluju i kosmetiku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC, FB - Maťa Straková
    Vybrat si tři věci z fotky a napsat jaké to jsou, co chcete v případě výhry. Sepsala jsem to do seznamu níže, nevím, jak moc to jde z fotek poznat, o co jde.
    Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Rexona - women - ultra dry
    https://www.facebook.com/SvetKnih
    Nebolo to vlastne za vysvedčenie, ale v ten deň dorazila a mám z nej obrovskú radosť - Mesto stratených duší od Cassandry Clare :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. 1. ČR
    2. Eliška Nováková
    3. Eliš Ka
    4.Adidas - pure lightness
    Dove -rich nourishment -cream
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    5. FACEBOOK - https://www.facebook.com/swaggiephotography/posts/487020211444082
    7. Tvůj blog navštěvuju protože se mi líbí tvoje články, příjdou mi něčím zajímavé a takové které jinačí blog nemá - originální. Nejvíce mě baví číst Já, o mně a jinačí povídání ! :)
    8. enovakova90@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. 1. SR
    2. Zuzana Ľudviková
    3. Zuzka Zuzu Ľudviková
    4. Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Nivea - tělové mléko - angel star
    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic
    5. https://www.facebook.com/InfinityBooksZuzana/posts/265682040286240
    6. https://www.facebook.com/zuzkazuzu.ludvikova/posts/667332126687984
    https://twitter.com/PeerlessDreamer/status/482929775129133056
    https://plus.google.com/101733245674210885679/posts/BhE8coSwCCP
    7. Boli to Vzdušné zámky od Jacqueline Wilsonovej - legendárnej pani spisovateľky :-)
    8. zea.zuzu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. jsem se upsala u toho pantene :D

    OdpovědětVymazat
  9. *dostala jsem prd :D promiň, ti tu spamauju, ale co já to píšu za kraviny :D

    OdpovědětVymazat
  10. poslední, přísahám! :D ten recenzák byl smolný rok :D

    OdpovědětVymazat
  11. 1) ČR
    2) Tereza Koublová
    3) Terka Koublová
    4) Adidas - pure lightness
    Rexona - women - ultra dry
    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic
    5) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=588112361286062&id=317729811657653
    7) Odpovím krátce. Chodím sem, protože je to skvělý blog:)
    8) t.koublova113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 1. opět ČR :-)
    2. sleduji Lucka S.
    3. Lucka Syslová + FB blogu
    4. Adidas - pure lightness
    5. Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dove - sprchový gel -s ořechem
    6, https://www.facebook.com/Changelucylifeblogspotcz
    7. Jsem něco mezi, knihy čtu velmi ráda a proto k tobě chodím pro inspiraci a tipy a jelikož jsem již student VŠ, vysvědčení dávno nemám :-) A knížky si ale i tak kupuji sama, nedostávám :( :))
    8. lucie.syslova@seznam.cz

    *(A nějak mi zlobí link na sdílení soutěže - přitom jsem jí sdílela na soukromém FB i na FB mého blogu!:()

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem z Česka! Zase! Ještě pořád! :D Všude jsem jako Anita Hofmannová. Věci - Dermacol, sprchový gel, višně, Panthene šampon (upřímně je mi jedno, jestli bude modrý nebo zelený :D), Nivea tělové mléko.
    Sdílím tady: https://twitter.com/ANitule/status/482976418268463104
    Jsem něco mezi knižním a normálním, chodím sem, protože mě to tu baví, máš super knížky, super příspěvky, čte se to lehce... A za vysvědčení jsem dostala Kacíř a čarodějka a vypadá to celkem dobře!
    A nakonec mail: h.nitule@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  14. 1. ČR
    2. GirlWithPoppies
    3. Hana Zoubková
    4. vůni adidas, tělové mléko Dove, Tělové mléko Nivea
    5. https://www.facebook.com/GirlWithPoppies?ref_type=bookmark - nevím, jestli je to správnej odkaz, každopádně jsem sdílela na Fb stránce svého blogu...
    7. Dostala jsem dvě knihy od Agathy Christie - Místo určení neznámé a Nemesis
    8. girlwithpoppies@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Lucka Dragell Tomanová

    Adidas - pure lightness
    Dove -rich nourishment -cream
    Nivea - tělové mléko - angel star
    Vložím to co nejdříve na twitter ;) Dragell
    Otázka pro
    A co když jsem knižní i neknižní bloger? :D Za zkoušky jsem dostala prázdniny, tedy alespoň na chvilku, už půjdu zase na celoprázdninovou brigádu, takže ani prázdnin si moc neužiji :) Teď netuším, zda jsem ti už přála či nikoliv, takže ještě pro jistotu vše nej :) Čekala bych, že tě zavalí spíše knížkami než kosmetikou :)
    tomanovalucie@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Super soutěž na super blogu! Dodatečně přeji k narozeninkám všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, úspěchů a milých spokojených čtenářů! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    Z balíčku by mě moc potěšila vůně Adidas - pure lightness, Rexona - women - ultra dry, Pantene prov - shampoo and conditioner - classic.
    Sdílím zde na FB - https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54
    hezkakytka@seznam.cz
    Na blog s radostí chodím, protože mě baví, je pestrý, originální, přehledný, dozvím se zajímavé aktuální novinky, zkrátka se tu cítím fajnově. :)
    Co se týče knih, tak za státnice jsem dostala (celkem překvapivě) "knihu knih" s dojemným věnováním, tedy Bibli. V mé knihomi(o)lské knihovně má čestné památeční místo. :)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC, FB: Lucia Balintová

    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    Rexona - women - ultra dry

    zdieľam tu: https://plus.google.com/u/0/104877008279356321464/posts

    Nedostala som žiadnu, ale kúpila som si knihu Balóny a vzducholode :)

    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. 1. SR
    2: Simona Hudecová
    3. Sima Hudecová

    Adidas - pure lightness
    Nivea - tělové mléko - angel star
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry

    5. https://plus.google.com/101946612965757879537/posts/au3rv7B9cZP
    7. Chodím sem pretože sa mi tu páči :)
    8. simik96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. 1SR
    2.Blog Betty Behanova
    3.Alžbeta Behanová

    Adidas - pure lightness
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate

    5 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1430690103880160&id=100008175517796

    Chodim sem pretože tvoj blog je taký útulný a páčia sa mi moc články. Vidím ako ta to baví a dávaš do toho aj svoje srdce. A je podľa mňa super že aj toľko čítaš.
    Každá kniha má svoj príbeh a to mňa fascinuje. Ako to dokážes napísať

    Mail. elizabetbednarova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Rexona - women - ultra dry
    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk

    sledujem ťa pod tymto učtom
    fb Nikola Benková
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref_type=bookmark tu zdielam
    chodim sem preto že si tiež občas nejaku knihu prečitam a hladam kade tade inšpiraciu :)

    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Slovensko
    2. Kristína Hulinová
    3. Kikuška Kika Hulinová

    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk
    Nivea- telové mlieko Angel star

    Knihy, ktoré som dostala (od seba samej :D mamka ma ledva odviezla do kníhkupectva :D )
    Božský hráč, Dievčenský jazdecký tábor, Za dverami mojich snov, Adonis v tričku, Magická príťažlivosť, London Road (predavačka svietila ako vianoční stromček, keď som jej spravila taký nákup :D )

    mail: kika14598@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. 1. ČR
    2. Silvie Vaculčíková
    3. Shades Of Silvie
    4. Adidas - pure lightness, Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry, Nivea - tělové mléko - angel star
    5. https://www.facebook.com/shadesofsilvie
    7. Protože mě tvůj blog baví :)
    8. svaculcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý blog :)


    http://alittledailyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. 1)ČR
    2)patri.l
    3)Patricie Lexová
    4)◦Pantene prov - shampoo - smooth and silk
    ◦Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    ◦Dove -rich nourishment -cream
    5)https://www.facebook.com/patricie.lexova
    7)skvěle si počtu:)
    8)patri.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj:D
    Som zo SR, sledujem fb → Patty Crazybooks, gfc → patty nightdream
    Zdieľam tu https://twitter.com/xeniaPatt/status/484979143130767360
    Vybrala by som si:
    Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    Dostala som knižku Prozreteľnosť.
    Môj email je patricia527@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Pravidelný čtenář - Nika Roovy
    FB - Veru Burgerová
    Vybráno:
    Rexona - women - ultra dry
    Dove - sprchový gel -s ořechem
    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic

    Sdílet soutěž na svém fb/blogu/twitteru apod. a hodit mi sem link.
    Plusový vstup - každé další sdílení soutěže plus link.
    Dostala jsem sérii Andělé :)
    Email - burgerova-veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále né, ještě jsem nechtěla odeslat -.-
      https://twitter.com/NikaRoovy/status/485027807303839744
      https://plus.google.com/u/0/112776243902308779011/posts/ByLv92YKJuD
      :)

      Vymazat
  27. 1. SR
    2. Veronika Dedíková
    3. Vevika Džergova Dedíková
    4. Adidas - pure lightness
    Nivea - tělové mléko - angel star
    Rexona - women - ultra dry
    5. https://www.facebook.com/pages/Fans-of-Books/551199258277054?ref_type=bookmark
    6. možno dodám :)
    7. žiadnu knihu !! Moja mamka sa na mňa pekne vykašľala :D Tak si musím dačo kúpiť sama.
    8. veronikadedikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. 1. ČR
    2. Amy Morango
    3. Zlata Dědková
    4.Nivea - tělové mléko - angel star
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk
    Adidas - pure lightness
    5.https://plus.google.com/u/0/110113348378242766366/posts
    7. Nedostala jsem žádnou knihu, tak jsem si udělala radost nákupem v levných knihách :)
    8.amy.morango@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. TerushQaH
    TerushQaH Horáková
    Terka Horáková
    Adidas - pure lightness
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk
    https://twitter.com/TerQaHoraQova/status/486075441707778048
    žádnou jsem bohužel nedostala..
    terka.horakov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Splňuji - hrdá (no vlastně tak nějak jak se to vezme) občanka Česka!
    2) All Infinity/Scyrsine - nejsem si jistá, trošku jsem si hrála se jménem a nevím kde všude se mi změnilo. o.O
    3) J. Arn.
    4)
    Adidas - pure lightness
    Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Nivea - tělové mléko - angel star
    5) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=868623676499263&id=793448890683409
    7) No přesně ti to nepovím, protože současně mám i svátek, ale dostala jsem dohromady Potrhaná křídla, Cenu nevinnosti (skvělá autorka, už se nemůžu dočkat!) a k tomu jsem si naobjednala pár straších kousků - především básnické sbírky. Nejvíc se těším na Halasovu - jeho básně jsou úžasné! :)) A co ty?
    8) A-ll@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. 1) ČR
    2) Markéta Krpcová
    3) Markéra Krpcová
    4) Adidas - pure lightness
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dove - sprchový gel s ořechem
    5) https://www.facebook.com/marketa.krpcova.9/posts/752437098154359
    6) -
    7) já už knížky nedostávám jen si je sama kupuji
    8) marketsim@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. ahojky:) já se teda soutěže nezúčastním, ale za státnice jsem si pořídila několik knih:) nechci je dostávat, ale kupuji si je sama, protože čtu tak rychle, takže se může stát, že dostanu knížku, kterou jsem už četla:) naposledy jsem si koupila knihu Neviditelný a Ďáblovu kolonii (v akci, abych se nenudila v buse a nadchla mě), každá z nich jiný žánr, ale byla jsem nadšená z obou:)

    OdpovědětVymazat
  34. 1ČR
    Lucie Svobodová
    Adidas pure lightees
    Dermacol aroma ritual -shower gel black cherry
    Lucyysek12@centrum.cz
    Za vysvědčení jsem dostala Lenka Lanczová půlnoční sny , Velký Gutsby
    Dove - sprchový gel -s ořechem

    OdpovědětVymazat
  35. 1.SR
    2. Veronika Babničová
    3.Nika Babničová
    4. Adidas - pure lightness
    Rexona - women - ultra dry
    Nivea - tělové mléko - angel star
    5. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=789387734425821&id=205716446126289
    6.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=709110359155962&id=331950113538657
    7. Nedostala som žiadnu , zato som si kúpila Zlodeji labutí , Hlbšie ako mrtvi a Dokonalý pár :-) . Sčasti to financovala mama , takže .. 50/50 darček :D
    8. babnicova.nika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. PČ: Sima
    FB:Sima Bellová

    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Adidas - pure lightness
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk

    zdielanie na FB:https://www.facebook.com/sima.bellova

    dostala som knihu: V tvojom ruži je olovo :)

    sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Markéta Votrubková30/7/14 14:03

    čr
    markyvot
    markěta votrubková
    Adidas - pure lightness
    Nivea - tělové mléko - angel star
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    na fb pod mým jménem
    bohužel žádnou
    marky.vot@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. ČR
    Clara Black
    Clara Enit Vávrová

    Adidas - pure lightness
    Dove -rich nourishment -cream
    Pantene prov - shampoo and conditioner - classic

    https://twitter.com/azzreelblack/status/494457691184824320
    neknižní blogery: proč sem chodíte? Blbá otázka, já vím :-D
    Jakou knížku jsem dostala za výzo/zkoušky/státnice? Žádnou. Neměla jsem totiž ani výzo, ani zkoušky, ani státnice :D
    clarushkablack@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ČR
    Milenne Waver
    Milča Novejch

    Adidas - pure lightness
    Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Rexona - women - ultra dry

    https://www.facebook.com/Milenne.Wawer

    Bohužel žádnou, byli moc lakomí. :x
    milciska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělá Giveaway!

    Jsem z ČR.
    gfc: ivisan
    fb: Ivi San
    * Adidas - pure lightness
    * Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    * Dove - sprchový gel -s ořechem
    sdílím na fb: Ivi San
    Za vysvědčení jsem dostala Volání kukačky.
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. -ČR
    -Jackelin Mandragor
    -Blog JM
    -Dermacol - aroma ritual - shower gel - black cherry
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    Pantene prov - shampoo - smooth and silk
    -https://www.facebook.com/jsem.letadylko
    -Bohužel jsem žádnou knihu za vysvědčení nedostala. Jen že bych počítala recenzní výtisky od Fragmentu :D
    -j.mandragor@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. 1. ČR
    2. effy
    3. Tereza Effy Štěpančíková
    4. Nivea-angel star, Adidas-pure lightness, Dermacol-black cherry
    5. https://www.facebook.com/tereza.e.stepancikova/posts/847615425256177
    7. Navštěvuju všechny knižní blogy,takže tvůj samozřejmě nesmí chybět :)
    8. m.stepancikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. 1. ČR
    2. Marky
    3. Markéta Daňková
    4. Palmolive - naturals shampoo - fresh and light
    Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate
    Nivea - tělové mléko - angel star
    5. https://twitter.com/Marky852/status/500749694436651010
    7. Za zkoušky jsem dostala Město z kostí :)
    8. Dankova.Marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. 1) ČR
    2) Wer.
    3) Veronika Kubecová
    4) Adidas - pure lightness, Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate, Rexona - women - ultra dry
    5) https://twitter.com/wer_books/status/501750429190217728
    7) Za vysvědčení jsem nedostala žádnou knihu, bohužel. :-D
    8) veronika.kubecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. 1. ČR
    2. Lenka Placková
    3. Lenny Placková
    4. Adidas - pure lightness, Dermacol -aroma ritual - showet gel - belgian chocolate, Dove -rich nourishment -cream
    5. https://plus.google.com/101670992981886931873/posts/JamDzw7iqAo
    7. Žádnou. Dostala jsem peníze a za ty jsem si jich pár koupila. :D Např.: Pod kupolí, Tetovaný, Tichá srdce.
    8. Lenny199533@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jsem z ČR
    Sleduji jako Cosmetics and me a na FB jako Janča Holoubková
    Nejvíce se mi líbí oba sprchové gely od Dermacolu black cherry a belgian chocolate a Sprchový gel Dove s ořechem :)
    Sdílím zde - https://www.facebook.com/MsJanik?ref=hl
    Já jsem na vysvědčení nedostala žádnou ale k narozeninám jsem dostala knížku Marley a já :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...