16. června 2014

FOTO-UNBOXING

Vážně vás ty unboxingy stále baví? Vždyť je to jen balíček a pak je otevřený a pak je tam knížka ... Ale mě taky baví u vás na to koukat, to je fakt. Tak co tu dnes máme? Rovnou dva najednou. Chudák paní pošťačka, není to dnes žádná knížka hubeňour.

Dostala jsem jednu knížku na recenzi a druhu jsem vyhrála. Poslední dobou mám nějaké štěstí, to vůbec neznám, nikdy nic nevyhraju a pak tři soutěže najednou? Zajímavé. Ale nestěžuji si! Každopádně doufám a nutně bych potřebovala, aby se mě to štěstíčko drželo ještě na tu nejtěžší zítřejší zkoušku, jdu už na druhý pokus :(

balíčky pospolu

ten ze soutěže

to jsem vyhrála

gratulace

recenzní balíček

pěkný tlouštík knížka

Vyhráváte vy někdy nějaké soutěže? Nebo na vás vaše první výhra stále čeká, jako tady ta na mě? Dejte mi vědět.

20 komentářů:

  1. Nene tu z Motta taky hodně chtěla, káva a skořice mmm a ta obálka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ochotná po přečtení zapůjčit :)

      Vymazat
    2. Fakt? Tak to budu moc ráda! :) Hej zlato 217 lidí děláš si srandu?! Gratuluji!

      Vymazat
  2. Ta kniha z Motta vypadá opravdu moc dobře :-).. Také se mi teď podařilo vyhrát a přitom dřív nic moc :-D.. Oheň je pěkná kniha, ale je to druhý díl, první díl je Kruh..

    OdpovědětVymazat
  3. No, jednu soutěž se mi už vyhrát podařilo a ta knížka mi udělala vážně radost. Ale byla to první moje takováhle výhra. Jinak si knížky bohužel musím kupovat... ='( =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zásadně nic nevyhrávám a když se losuje, jako třeba maturitní otázky, zkoušky apod., vylosuju si vždy tu jedinou co nechci, klasika no :-D

      Vymazat
  4. Já bohužel knížky zásadně nevyhrávám :-D . Ale že bych měla smůlu se říct nedá. ;) A knížky vypadají suprově! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty a smůlu? vyhrála jsi všechny soutěže o placičky, kterých ses kdy účastnila, viz VA tak nepovídej :-D

      Vymazat
  5. Skvělé knihy. :)
    Já vyhrála jednou čtyři kousky Ženy za pultem a před rokem Schody do nebeského pokoje. :)

    OdpovědětVymazat
  6. mně už se výhry několikrát povedly :D njn, kdo nesoutěží, nevyhraje, že jo :D i když jedna holčina si furt stěžuje, že nevyhrává, i když soutěží :D ale zase ona nesoutěží tolik, co já!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já soutěžím už roky a nikdy nic, až teď třikrát po sobě, tak mám asi zas na dlouho vystaráno ... :-D

      Vymazat
  7. Tvé unboxingy(i) jsou úplné úžasné a vždy skvělé knížky. Určitě s tím pokračuj a gratuluju k výhře, doufám, že se na mně taky usměje štěstí (třeba v tvých dvou soutěží:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsem moc ráda, že se unboxingy líbí, ale občas to donést domů neotevřené je docela boj :-D držím palce v mých soutěžích :)

      Vymazat
  8. Holka ty mě vždycky dokážeš nalákat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm, promiň? nemáš zač? nevím, jestli mi to vytýkáš nebo děkuješ :-D :-D

      Vymazat
  9. Gratuluji a ať se podaří zkouška! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vždy som chcela pridať na blog podobný príspevok, ale asi na to nemám. Kým dojdem z pošty a nafotím si balíček, už je dávno otvorený :D Ak ide o knihy, nedokážem to vydržať :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...