24. června 2014

PRAŽSKÝ KNIŽNÍ SRAZ 15.6.

A můj nabitý víkend pokračoval. Po sobotním a nedělním Belles Lettres byl domluvený ještě blogerský / knižní sraz. Jako bonus jsem byla dokonce spolupořadatelka se Syki z Knižního doupěte. Zajímá vás, jak jsme si to užili? Samozřejmě skvěle.

Protože jsem se dozvěděla, že naše kolegyňky ze Slovenka se inspirovaly a chystají taky konečně nějaký svůj sraz, ale že neví moc jak s organizací, popíšu to tady trochu podrobněji, ne teda moc, ale uvedu pár detailů, co by člověka jinak nenapadlo řešit. 

První byla rezervace místa. Vybrali jsme restauraci APlus, kde už se pár srazů konalo a je tam salonek, který jsme si rezervovali. Je to určitě lepší, být někde oddělen od lidí, protože pak se dá víc odvázat, blbnout (viz dále, my jsme si pořádně zablbly) a ani povídání není tak omezené, hlasitostí a pohledy lidí, když se mluví o BloGíSQu (protože to je stále obraz, který je o nás v myslích nezainteresovaných, bohužel).

Se Syki jsme dorazily dřív, abychom stihly zkouknout rozmístění stolů apod. a čekalo nás milé překvapení, naši Brňáci už dorazili, přijeli se na nás podívat z takové dálky, měla jsem z nich velkou radost. Co se týká rozsazení na srazech, je podle mě lepší, když se udělá něco na způsob velkého kruhu, určitě ne obyč stolečky po čtyřech, protože jakmile se lidi rozeskupinkují, není to takový zábava jako ve větším počtu. Takže jsme se Syki asi čtyřikrát přerovnaly stoly, protože vždycky přišla servírka a že prý tudy musí do skladu a tudy tam a bla bla, nakonec jsme udělali dlouhou řadu a bylo, poskládali jsme se. 

kdo by mě hledal, nejsem tam, fotím :)

K zábavě, konala se soutěž o dvě knížky. První kolo o Vampýrskou akademii 1 a druhé kolo, překvapení, o Vampýrskou akademii 2. Obě soutěže vyhrála Bastera, nedala nikomu šanci. Co bych měla tady za připomínku, je docela problém udržet si pozornost všech a hlavně hlasitost, někteří (vy víte, nebudu ukazovat !! :-P ) mi do toho pořád kecali a já pak sotva mluvila, když jsem četla soutěžní otázky. Ale znáte mě, srovnala jsem si je ... O:-)

Pak už se nám osazenstvo začalo ztrácet, přišly i blogerky z mladší generace, dokonce přijely i z větší dálky než Praha a rodiče už nechtěly čekat, tak nás musely opustit. My jsme se pustili do další hry a to kufr na knižní postavy a díla. Jeden dostal papírek a vysvětloval ostatním, kdo uhádl dostal papírek a vysvětloval zase on. Na tomhle jsme se docela zasekly, myslím, že to všechny bavilo a vymýšleli k tomu další kraviny, takže se to nakonec zvrhlo v tom, že se nepopisovalo slovně, ale hrály jsme šarády nebo prostě pantomimu. No a to teprve bylo! Váleli jsme se pod stolem smíchy, doslova. Další z výhod salonku, před lidmi by se to asi moc hrát nedalo.

Sraz jsme rozpustili něco před devátou, protože mě i Brňákům jely autobusy. Byl to boží sraz, jako vždycky. Už se těším na další. Na léto jich je plánovaná velká spousta, tak doufám, že se s co nejvíce z vás na nějakém uvidím! A nebojte se, bereme každého a určitě zapadnete (zjistila jsem totiž, že se mezi nás bojí chodit nové tváře, ale my vás chceme poznat, vážně!).  

13 komentářů:

  1. tak to zní fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to skvělé a moc jsem si to užila a vyhrála jsem čestně a poctivě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím, nenakukovalas mi do papírů? nějakám xray zrakem? bůh ví, co máš zabudováno v brýlích :-D ale jsem ráda, že si je konečně přečteš a proberem to :)

      Vymazat
  3. Tady mladší generace! :-D :-D Doufám že se o prázdniny na pár srazů dostanu ;) A skvělý report :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mladší generace nebyla nadávka, neboj :-D naopak, chválím mladší generaci, při soutěžích jste pěkně poslouchali, to starší generace mě nechala vyřvávat si hlasivky ... :-D

      Vymazat
    2. No a nejen že jsme byli potichu, nezapomínej, že jsme si donesli i svoje papíry! :-D :-D

      Vymazat
  4. Upřímně, nedivím se mladší generaci, že se bojí, protože s nimi soucítím. :D
    Upřímně, já bych se strašně ráda podívala na nějaký blogerský sraz (hlavně, když to určitě musí být fajn! :3), bohužel u mě dělá problém dálka a "strach ze starší generace". :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nás se nebojí jen mladší generace, ale všechny generace :-D ale nechápu proč, my sme hodný, milý, přítulný, chcete nás? :)

      Vymazat
    2. Jestli mám být upřímná a mluvit za mladší generaci, máme z vás respekt. xD

      Vymazat
  5. Mě tak mrzí, že jsem to nestihla :( přišla jsem tam 5 minut po tom, co se všichni vytrousili ven :D (alespoň paní servírka říkala :D) .Není nad to se projet takhle na večer metrem jen tak zbůhdarma :D :D Tak někdy příště :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konference nadnárodní společnosti milovníků knih? Krásně jsi to napsala! :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...