5. června 2014

PŘÍRUSTKY V MÉ KNIHOVNIČCE

Tak toto je jeden z příkladů, kdy jsem s rozbalováním nevydržela a rozervala to ještě ve výtahu. A zbytek koupeno, na tom nebylo co rozbalovat, jen jsem to vyndala z igelitky, to by vás na fotkách asi nezajímalo. Pojďme se podívat.


Mám tu tři nové knížky. Na Slzu od Yoli jsem vážně zvědavá a má moc hezkou obálku. Plástve jedu - česká dystopie? Tak to se tedy podíváme. A Pařížská manželka? V Paní Hemingwayové jsem tu první ženu měla nejradši, tak proč si nepřečíst knížku jenom o ní. Znáte něco z toho? Máte? Četli jste nebo se chystáte?



30 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. souhlasím

      (PS - moc chválím, jak ses mi tu rozkomentovala, sis vzala k srdci moji - nekomentuješ, tedy nejseš - připomínku co :-D)

      Vymazat
    2. Ale kdéépak, jen mám volno a času habaděj, tak konečně čumím, čtu a zkoumám. :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. to rozhodně, už abych měla čas se do ní začíst :)

      Vymazat
  3. Mám Plístev jedu a jsem na to mooc zvědavá. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? tak to budeme průběžně konzultovat :) já na ní četla úplně rozdílné recenze, tak jsem zvědavá, na kterou stranu se připojíme :)

      Vymazat
    2. Dokonce jsem si dokoupila i ty dva další díly (I když původně jsem si říkala, že až dočtu ten první. Ale byly za skvělou cenu, tak jsem je musela mít :-D). Uděláme pak sestrovražedný souboj? :D :D

      Vymazat
    3. kdes je koupila za skvělou cenu? já po pravdě do teď ani nevěděla, že to má víc dílů ... :-D

      Vymazat
    4. Na databazi knih. Obě dohromady za 180 Kč :-) Pokračování se jmenuje Děti plástve, ale myslím, že to Pecinovský napsal až po mnoha letech, tak nevím, jak moc to bude navazovat nebo tak. :-) Ale viděla jsem to právě na Světě knihy, tak jsem si to musela koupit. Pan Pecinovský je super! :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. a naživo vypadá ještě líp, než na fotkách, docela dlouho jsem se s ní muchlala ... O:-)

      Vymazat
  5. Slza má opravdu pěknou obálku :)
    Já mám teď na stole hódně knížek na přečtení, takže nové přírůstky brzy nečekám, zvláště teď během zkouškového nemám moc čas na čtení. Jak ty to děláš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak to dělám? poslední dobou zkouším novou teorii, pojmenovala jsem ji - kašli na školu, nervy máš jen jedny ... :-D :-D

      Vymazat
  6. Já Ti závidím Pařížskou manželku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem na ní zvědavá, jak říkám první ženu jsem měla nejraději, tak se moc těším, až se o ní dozvím víc :)

      Vymazat
  7. Na Slzu jsem hodně zvědavá a díky té nádherné obálce mě láká ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. yoli obálky jsou snad vždycky pěkný, mají to fakt vymyšlený :)

      Vymazat
  8. YOLI vydává samé úžasné knížka a slza do ní určítě patří :) Že bych si ji taky koupila??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych do ní šla, už jen kvůli tomu obalu :-D anotace taky vypadá zajímavě, myslím, že nebudeme litovat :)

      Vymazat
  9. Plástev medu vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedu, ale nevadí, ty písmenka jsou blízko sebe :)

      Vymazat
  10. Lucie Bubeniková5/6/14 21:24

    Pevně doufám, že se brzy taky dostanu k Lauren a její Slze :) Andělé se mi četli dobře, tak jsem zvědavá i na tuhle :)

    OdpovědětVymazat
  11. O Slze hodně přemýšlím. Ta obálka je prostě luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  12. O Slze hodně přemýšlím. Ta obálka je prostě luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  13. Že bych ji zkusila taky? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tu Slzu chci :) nádherná obálka

    OdpovědětVymazat
  15. Nad Slzou taky přemýšlím, tak doufám, že ji brzy přečteš a napíšeš recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...