5. června 2014

DIVERGENCE - FILM

I já jsem musela vidět Divergenci v kině. Ale dala jsem si pěkně na čas. Poslední den promítání! Nebylo to naschvál. Nevyšla mi (bohužel) předpremiéra v Praze, pak nemocenská, pak zkoušky, pak státnice a najednou koukám, že to stahují?! Takže jsem rychle vyrazila.

Knížka se mi moc líbila, první díly dystopií mám nejraději, už jsem to tu někde psala. To objevování, to seznamování se světem. A co teprve ve filmu? Jak to asi přenesou na plátno? Bude to stejné, jako jsem si to vyfantazírovala já? Udělají to lépe? Zkazí mi to?

Trochu jsem se obávala herečky, z obrázků mi nepřišla, že by se na to moc hodila. Naštěstí mě během filmu přesvědčila o opaku. A Čtyřka! Co by se komu mohlo nelíbil na sympatickém svalnatém fešákovi, že. 


Co mě dostalo, byla hudba, vážně dobře zvolená, už si sháním soundtrack. Dobarvovala atmosféru, naznačovala, nechávala nás v očekávání, co teď přijde. Co se mi naopak moc nelíbilo, bylo prostředí frakce, já si to představovala jinak, ale budiž, každopádně mi to přišlo takové, no, rozestavěné, nedotáhnuté. Možná to tedy tak mělo být, já bych to ale udělala maaaalinko jinak. Taky myslím, že moc nevyužili změnu kostýmů. Více méně byli všichni pořád v tom stejném, šlo si s tím víc pohrát. 

Jinak nemám nic, co by se mi nelíbilo. Příběh super, hudba super, herci super. Jsem ráda, že jsem to stihla v kině, efekty jsou tam prostě nejlepší a že tady jich pár povedených bylo.

5 komentářů:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě do Blogger tagu, tak doufám, že se také zapojíš. :) http://kniznikralovstvi.blogspot.cz/2014/06/blogger-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. beru na vedomi a az bude chvile, urcite na to juknu :)

      Vymazat
  2. Já jsem z filmu nadšená hlavně kvůli Shailene, protože mi byla šíleně sympatická a Theo... ale jo, ujde ;) kdyby mě pozval na rande, asi bych moc nebrblala. Ale ta hudba, ta se jim teda povedla. Všechno k sobě perfektně ladilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebrblala bys? :-D za prve bozi slovo! za druhe, no este abys brblala :-D jinak Shailene se mi taky moc libila, presne jak rikas, sympaticka :)

      Vymazat
  3. No dobrý,tak co se týče mě, nebudeme si lhát, mám slabost pro knižního Čtyřku a pro sixpackaře obecně,takže považuji scénu kde si Theo James svléká triko za jednu z nejlepších :D :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...