11. června 2014

FOTO-UNBOXING

Pamatujete, jak jsem psala o Yoli srazu, jak jsme si mohli vybrat ze seznamu něco na recenzi? Tak mě včera přišly tyto krásky. Obálka byla hrozně velikááá, z fotek to tak nevypadá, ale když jsem to nesla z pošty, musela jsem to skoro nést obouruč :-D





Co vy na to? Klasická otázka, znáte, máte? Napište.

13 komentářů:

  1. Okřídlená duše vyzerá dobre, podľa recenzií a anotácie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrdinka mi přišla předevčírem a supééér. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Temnou hrdinku jsem četla, ale nějak jsem se sekla uprostřed a odložila to. Ano nevím proč, zas tak tragické to nebylo. :D Rozhodně si knihy užij! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knížky. Okřídlená duše je úžasná, jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knížečky! :-) Okřídlenou duši mám doma už hooodně dlouho, ale zatím jsem se k ní nedostala, tak snad brzy, protože bude jistě skvělá. :-) Temnou hrdinku vlastně ani neznám, ale moc se mi líbí obálka. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Obě knihy jsem četla.. Temná hrdinka je moc pěkná a Okřídlená duše je úžasná, to se ti bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Temná hrdinka mi dnes také přišla, už se na těším :) A těším se na Tvou recenzi :D

    OdpovědětVymazat
  8. Slyšela jsem o nich, ale nemám ani jednu :-D :-( ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Okřdlenou duši bych si chtěla koupit. Temná hrdinka mi již dlouho leží na poličce. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní11/6/14 21:49

    Obálka Temné hrdinky je fakt úžasná. :3 Ony oboje, ale já jsem úplně úchylná na kombinaci černá-červená-bílá.

    OdpovědětVymazat
  11. anděl vypadá super (ale asi mám fetiš po dw), hrdinku mám v to-read už dlouho, ale nějak na ni už straaaašně dlouho nemám chuť :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ségra četla Temnou hrdinku a říkala, že to nebylo až tak špatné. ;) A Okřídlenou duši sice vlastním ... leč jsem ji ještě nečetla, protože si vždy donesu hromadu jiných knížek z knihovny. :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Neznám, nemám. :-D A tipuju, že to ani není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...