13. června 2014

MOJE LETNÍ NEZBYTNOSTI

Tak tu tak sedím, v milionpadesáti stupních, pořád je to ale méně, než bylo do teď, aspoň že tak. Přemýšlím, co si budu muset zase hodně rychle poshánět, abych to léto přežila. Kdo to ještě neví - nemám ráda léto!

obchod.activa.cz/public/images/1666/91666/06003238010.jpg

Větrák, jaké vzpomínky. První jsem si koupila ještě na vysoké, když jsem bydlela na kolejích. Moje okno bylo stále na slunci, takže teplo neuvěřitelný. A jak mi ho pak spolubydlící záviděla! Vsadím se, že ho používala na tajňačku, když jsem byla pryč. Vzpomínám, na svoje první zablokování krku, protože jsem si nechala foukat jen z jedné strany. Vzpomínám na první bolení v krku, uprostřed léta, přirozený talent. Každopádně větrák je letní nezbytnost, zvlášť v paneláku, kde není kam se schovat.

aqua-olomouc.cz/news/354/620x1000-a9b7-zmrzlina.jpg

Zmrzkaaa. Jednoznačná letní nezbytnost. Přemýšlím, jestli mám radši vodové nebo smetanové. Těžká volba. V parných dnech je asi lepší vodová, i když bývají dost sladké a lepivé. A zase smetanové nejsou všechny pravé smetanové, takže to si člověk asi nevybere. Pamatuji si, je to pár let, byli jsme na výletě a měli tam zmrzku, to bylo to nejlepší, co sem kdy ochutnala! Měli malinovou a jahodou, byla točená, ale musela být vážně pravá, protože to chutnalo i vypadalo jako dřeň a tu já můžu.

img.ihned.cz/attachment.php/130/32111130/efghpUw9AR/jahody_scuk.JPG

Moje asi nej ovoce. Jahod jsem měla dost jen jednou v životě. Byla jsem na samosběru, pustí vás mezi jahody, nasbíráte si sami, necháte zvážit a zaplatíte o hodně míň, protože jste si to sami posbírali. Bylo to nějaká zahrada známých nějakých známých a prý že už je konec sezony, tak ať si klidně i jíme mezi tím, prý lepší, než to nechat shnít. Takže to bylo jedna do košíčku, jedna do pusinky. Jedna do košíčku, dvě do pusinky. No a ten den jsem už jahody nemohla ani vidět. Hodně jsme si jich donesli i domů, s těmi jsem pokračovala hned den poté :-D

chatar-chalupar.cz/wp-content/uploads/2012/04/370588503_211.jpg

Jasná nezbytnost a nejen pro mě. Ledu máme vždy plný mrazák, dávám to totiž pejskovi, když vidím, že blbě dýchá. Krásně jí to ochladí a už umí povel, když řeknu "ledík" začne vrtět ocáskem a běží k mrazáku a tam na mě čeká. Je to zlatíčko. S ledem toho v létě podnikám spoustu i já, třeba, to by vás nenapadlo, dávám si je do pití. Veškerého. Miluju orosenou sklenici, když jsou venku třicítky.

knihovna.nmnm.cz/wp-content/uploads/2012/07/knihy-282-kb1.jpg

Tohle sem snad ani nemusím dávat, ale kdyby to někoho nenapadlo. A nejlepší je, když se spojí všechno dohromady! Vezmu si knížku, zapnu větrák, dám si ledové pití, do mističky zmrzku a posypat nakrájenými jahůdkami. 


Jaké jsou vaše letní nezbytnosti?

16 komentářů:

  1. Máme to stejně! :) Ještě nějaká hudba a super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hudbu bych asi taky pridala, akorat ne najednou se ctenim, na to potrebuju klid abych si mohla vychutnat knizku a potrebuju i klid na hudbu, abych si ji uzila, oboje najednou bych asi nestihla :)

      Vymazat
  2. U mě je to ještě voda a hudba:3 jinak super článek 😊👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravda, voda, do neceho musim ten led dat vid :)

      Vymazat
  3. Jahody a zmrzka joooj :3 a Mojito :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mojito taky miluju <3 mame tu mojito bar, ted jsi mi pripomnela, ze uz jsem tam dlouho nebyla :)

      Vymazat
  4. Mám to úplně stejně. Naštěstí jsem si všechny věci z tvého seznamu už pořídila, ale stejně mi to vedro vadí (naštěstí už trochu ochladilo:) Ještě bych k tvému seznamu přidala bazén, ale to je pouze můj sen:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. me vedro taky vadi porad, tohle jsou alespon takove zlepsovaky :) a bazeeeeen mmmmm <3

      Vymazat
  5. U mňa je to melón, šaty, krém s ochranným faktorom a fľaša vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. meloun nejim, jako mala jsem se prejedla a od ty doby ho nemuzu ani citit :(

      Vymazat
  6. Moje letní nezbytnost jsou letní romance, odlehčené čtení a touha taky nějakou napsat. No a dobře, ta zmrzka taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rachel Roo :) Nominovala jsem tě u sebe na blogu na Bloger Tag. Budu moc ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si musím vystačiť s ručným ovievaním.:D Ale inak úplne súhlasím s ovocím, mňa hlavne osvieži melón.:) A ten povel pre psíka nemá chybu.:D

    OdpovědětVymazat
  9. SKvělýýý článek, máme to podobné ♥ i když já větrák nevlastním, má ho děda :D:D každopádně ta voda a led jsou boží ♥

    OdpovědětVymazat
  10. bezva :-) hlavně ty knihy. líbilo se mi u Neoluxoru, kde psali, že si v horku máme koupit knihu. sice nám prý bude vedro dál, ale budeme mít tu knihu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jooo :) Knížky, jahůdky, deka, plácnout se u bazénu, chvíli si číst a nebo hrát s někým deskovky :) Pak vyrazit s kamarádama někam do blízkých či dalekých krajů, jen tak na čundr a prostě užívat sluníčka :) A k létu (a jaru, podzimu a zimě) patří jednoznačně geocaching, ten je v létě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...