11. června 2014

GRACE KINO A SRAZ V LUCERNĚ

Rozhodla jsem se ještě vám trochu popsat náš malý blogerský srázek a kino z dalšího pohledu, zážitky a tak. Nechtěla jsem to míchat do recenze na film, protože to prý půjde k Bontonfilmu, tak jsem je nechtěla zatěžovat dalšími blbostmi okolo, který vás ale určitě zajímají, tak vás o ně nemůžu připravit. 

Kino Lucerna je v samotném centru Prahy a kdo jste tam byl, víte, jak je to honosné a že to není obyčejné promítací multikino, kam většina z nás chodí. Vždycky, když tam jdu (tentokrát to bylo po druhé), cítím se tak nějak, důležitě. To jsem ale ještě nevěděla, co zažiju tentokrát!

Před kinem je ještě kavárna, kde jsme měly s holkami sraz. I kavárna vypadá ve, jak to nazvat, vyšším stylu, zbohatlicky. Když jsem tam byla prvně, bála jsem se, že dám stovku za skleničku vody, tak přesně to tam vypadá. Naštěstí měli i něco jiného než vodu za sto, dala jsem si domácí jahodový ledový čaj, byl skvělý. Dala si ho většina z nás. Krom jedné (fuuuuj) zázvorové limonády, co nám trhala partu.


Sraz klasika, pokec, hry (ehm, to byla ta horší část, hrály jsme jak si přilepíte papírek na čelo a nevíte co na něm je a hádáte postavu, v tom prostředí, co jsem vám v odstavci výše popsala, no uznejte, kdo by si nepřipadal jako pako :-D ). Moc ráda jsem holky viděla a moc ráda poznala nové, ty co jsem zatím neznala. Miluju tyhle naše srazy. Nabíjí mě energií a optimismem, obrovsky. 

No a kino. Když jsme ještě seděly, začalo mi být divné, že se kolem začínají houfovat slušně oblečení lidé, saka, šaty, kostýmky. Věděla jsem, že to není klasická předpremiéra od nakladatelství, jako jsme chodili do teď, v podstatě jenom blogerky. Ale nikdo nám neřekl, že je to opravdová novinářská předpremiéra! S herci, zpěváky, novináři a tak! A já na sobě měla džíny, chápete to, džííííny!! Bože to byl trapas :( 

No a koho jsme zachytily kolem a kolem?

Karel Heřmánek

Monika Absolonová

Pavel Šporcl


A to jsou jenom ti, co byli v naší bezprostřední blízkosti! MA seděla v řadě za mnou o jedno místo vlevo, KH v řadě za mnou o pět míst vpravo a PŠ jsme potkaly ve dveřích při odchodu. Tak vážení, to byl můj dress code trapas. Proč nám to nikdo neřekllll? A dopadla jsem jednoznačně nejhůř, holky měly alespoň letní šaty, sukně, zatracený džínový 3/4 kalhoty! :-D Ale akce super, nenechám se tím přece rozházet, moc jsem si to užila. Všichni jsme přece jenom lidi, já i Absolonová, no ne?

11 komentářů:

  1. Jéje :D Ale tak stane se, jsme jen lidi, hlavní je zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale prosím tě, rifle neřeš. :-D Oni se šli přece podívat na film :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsem se sla taky podivat na film ... v dziiinaaaach :-D :-D

      Vymazat
  3. No jo no, tak jste to nevěděli, tak co se dá dělat, aspoň jsi vynikla :D Jinak sraz byl moc fajn, až na tu Bellu ze Stmívání! a na to, že neměli ledové kafe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ledovy kafe me taky dost prekvapilo... jako Lucerna a nic jo? divny

      Vymazat
  4. Zázvorová limonáda je právě smrtelně uražena a ráda by odkázala na Listinu základních práv a svobod, kde je jasně řečeno, že si každý může vybrat nápoj podle svého vkusu. A taky že diverzita je důležitá. :D
    Tyjo, teď mě mrzí ještě víc, že jsem na ten film nemohla...na novinářské premiéře jsem ještě nebyla. A s oblečením se netrap. Rozhodně tam nikdo neměl tričko s takovým hlubokým poselstvím, jako jsi měla ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Práva limonád potvrzuji.

      Na pozvánku by se měl dress code psát, není to tvoje vina...

      Vymazat
    2. bylo mi jasny ze se zazvorova limonada ozve :-D

      Vymazat
    3. nas zvali pres mail tak to bylo takovy jiny no, ale diky za uklidneni :)

      Vymazat
  5. pěkný článek :-) tyjo, no tak to by mě taky mrsklo, protože já zásadně chodím ve společenském jenom když na 100 % vím, že mi to někdo VÝSLOVNĚ ŘEKNE. jinak rifle. panejo to jsou taky... no, ale ty za to nemůžeš, měli vám to říct. a navíc hlavní je, že sis to užila a bylo to fajn :-) a přesně! všichni výše vypsaní (i ty další kdekoliv "hvězdy" jsou jenom lidé a jsem si jistá, že každý má takových trapasů zásobu) takže v klidu ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...