19. června 2014

NEPŘÍTEL MÉHO NEPŘÍTELE

Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová

Nakladatel: Fragment
Počet stran: 368
Rok a měsíc vydání: 02/2013

Anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

Bývalá policistka Joan žije momentálně pouze svoji milovanou dceru. Když ale Amy unese drogový dealer z Joaniny pracovní minulosti a chce po ní, aby splnila úkol, který jí zadá, dostává se Joan na zcestí. Co je těžší, postavit se jednomu drogovému králi nebo italskému mafiánovi? Koho z nich zvládne spíše zabít?

Přebalem se krásně hodí v knihovničce ke své předchozí sestře (a své následující sestře taky). New York tematika se mi na obale líbí, stejně tak naši dva hlavní hrdinové, ona a on, především pro ženské čtenářky, samozřejmě fešák.

Jde o romantickou četbu s prvky napětí. Překvapivě jsem byla vážně chvílemi napjatá, i když jsem věřila, že klišé příběh (což si přiznejme, že je, ale to neznamená na této knize nic špatného) nemůže dopadnout jinak než dobře.

Samozřejmě nesmím zapomenout na vtipy, kterými je Katka Petrusová proslulá, že se jejím knížkám musíte smát nahlas. Stalo se. I když se jedná o jakože napínavý příběh, je protkán notnou dávkou humoru, skvělých hlášek, smíchu.

Vzhledem k tomu, že už jsem od autorky četla první díl této série, strach z toho, jak může Češka napsat dobrou knížku o Americe se nedostavil. Předpokládala jsem, že se jí to opět povede a povedlo. 

Šla jsem do díla s tím, že se chci pobavit, odreagovat, odpočinout si a zasnít se, jaké to asi je, najít prince na bílem koni, bohatého, krásného a především mého. A přesně to jsem od Nepřítele mého nepřítele dostala, takže za mě spokojenost.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuju nakladatelství Fragment.

9 komentářů:

  1. a v porovnání s láskou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heleee to je tezky, vic se mi libila asi dvojka, ale mozna proto, ze jsem uz byla na Katky styl psani zvykla a vic sem si to vychutnala, nez jednicku. Jako v jednicce byl originalnejsi pribeh ale dvojka se mi proste asi libila vic :) Tobe?

      Vymazat
  2. Anonymní19/6/14 14:58

    Chystám se na ní, snad se mi bude líbit víc než NL. :)

    OdpovědětVymazat
  3. teď se chystám na tuto sérii:) protože jsem četla S hlavou oblacích a byla jsem z knihy nadšená, jak dlouho ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se na Hlavu v oblacich chystam, jen co doctu trojku mafianu :)

      Vymazat
  4. Já mám doma první dva díly a jsem na to zvědavá. Ale trochu se bojím, jestli se mi to bude líbit. Všichni to chválí, tak snad ano. :) Snad mě nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. me chvili trvalo, nez jsem si na ten styl zvykla, ale pak se mi to moc libilo. ted se chystam na trojku. tak dej pak vedet, jak se ti to libilo :)

      Vymazat
  5. Tak mně se tahle kniha pro změnu vůbec nelíbila. Mám sice poslední dobou náladu na romantické knížky, ale tohle na mě bylo moc kýčovité. První díl se mi ještě docela líbil, zápletka byla naivní a předvídatelná, ale se spoustou situační komiky. Tohle už mě zaujalo jen slušnou čtivostí.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...