25. června 2014

FOTO-UNBOXING

Dnes ráno jsem nebyla doma, tak mi mamka vyzvedla od pošťačky dva balíčky. Byla jsem docela překvapená, protože jsem nic až tak moc nečekala, ale samozřejmě mile překvapena, balíčky vždy potěší.

dva balíčky
rozbaluji první
Sebevraždy panen, uvidíme :)
balíček od All Infinity, děkuju!
to je moje výhra v soutěži

Znáte tyto knížky? Nebo jste viděli film na motivy Sebevraždy panen? Napište.

9 komentářů:

  1. Žádnou knihu nezmám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jedna kniha mi nic moc neříká. Sebevraždy panen jsem viděla včera poprvé ve videu Bastery. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem je viděla u Bastery, je dobrý, jak jsme se s ní s knížkama sešly :)

      Vymazat
  3. Kde ty knžíky pořád bereš.. :D (tichá závist .. :D )
    bohužel jsem ani o jedné knížce ještě neslyšela

    OdpovědětVymazat
  4. Taky žádnou z nich neznám, ale za to se o to víc těším, až si o nich přečtu recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani ja kniha nepoznám, ale balíčky vždy potešia.:)

    OdpovědětVymazat
  6. O knize Sebevraždy panen jsem kdysi slyšela na youtube u jedné slečny z Austrálie :) kniha se jí líbila, je to údajně jakási moderní klasika nebo co :D jestli to dává smysl

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...