8. června 2014

OPOŽDĚNÉ PŘÍRUSTKY

Všimla jsem si, že jsem nějak, to, ehm, pořád ještě nevyfotila a neukázala, co jsem nakoupila na Světě knihy a na Severském literárním večeru (večer, ten stejný den). Tak s malinkým malilinkatým zpožděním, tady to je.

pohromadě

nejdřív knížka, pak chci zkouknout seriál

nádherný obal, v blízké době má vyjít pokračování

ze Severského lit. večera i s věnováním a podpisem

ze Severského lit. večera i s věnováním a podpisem

ve slevě za, myslím, 79 korun? musela jsem mít

Vlastníte nějaké z těchto dílek? Případně četli jste? Dejte mi vědět, jak se vám to líbilo, co mi doporučujete, na co byste chtěli recenzi jako první.

25 komentářů:

  1. Chci recenzi na Stalla, protože pak budu naštvaná, že jsem si ho také nevzala nebo na Sirotčinec, abys mě nalákala ho konečně otevřít ;) Pěkné kousky!

    OdpovědětVymazat
  2. Stallo je pekne hrubý :D a podľa anotácie vyzerá skvelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musela jsem si vygooglit co v SR znamena hruby a jojo je to pekne tlusta knizka :-D

      Vymazat
  3. boze ja si to Stallo musim konecne taky koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja mam neco co ty nemas? neeeee to je poprve :-D

      Vymazat
  4. pěkné :-) na Sirotčinec se moc těším a jeho pokračování s tou obálkou vypadá ještě mnohem děsivěji než ten 1. díl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to pokracovani je ta holcicka s pulmetrovym prustrelem hrudi vid? to je hodne dobra obalka :)

      Vymazat
  5. Anonymní8/6/14 21:05

    Sirotčinec mám ve čtečce, plánuju ho v létě přečíst a moc se na něj těším. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se na nej tesim, koupila jsem ho na doporuceni, tak doufam, ze nebudu litovat, ale minimalne v knihovne se vyjima krasne, takze v nejhorsim mise splnena. kdyby se mi nelibil obsah :-D ale nebojim se toho, slysela jsem fakt pekny veci o tom

      Vymazat
  6. Úžasné knihy, nejvíce z nich bych chtěla asi Prvních 100 a Stalla. Sirotčinec mám doma už dlouho, ale ještě jsem se do něj nepustila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prvnich 100 mam v planu brzo, protoze me zajima ten serial, vsichni to ted resi a ja se na to nechci divat, dokud nedoctu knizku... :-)

      Vymazat
  7. Sirotčinec vyzerá naozaj pekne. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaaaaa Sirotčinec musím mať :D !!

    OdpovědětVymazat
  9. Nenalákávej mě, dneska jsem si koupila 3 knihy!
    (Chci Sirotčinec a tu malou filajovou :-D!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu malou fialovou jsem uz cetla a je naprosto absolutne bozi ! neco tak vtipnyho a sarkastickyho jsem uz dlouho necetla fakt ji miluju :) ne ze bych te nalakavala! jenom konstatuju ... :-D

      Vymazat
  10. Kolik má Prvních 100 stran, prosím? :) Nevím proč, ale strašně dlouho jsem žila v iluzi, že je to strašně tenoučká knížečka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kouknu se aaaa 278 :)

      Vymazat
    2. Čekala jsem tak... o 78 stránek míň, minimálně.. Fakt netuším, jak jsem na to přišla. :D

      Vymazat
    3. ja cekala tak o 78 vic, minimalne ... :-D je to nejaky hubeny :-D :-D

      Vymazat
  11. Četla jsem Sirotčinec a dost se těším na pokračování. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sirotčinec mi doporučovaly kamarádky. Mě ale více láká tvá poslední knížka na fotce. :)

    OdpovědětVymazat
  13. rozhodně na ten Sirotčinec!! :D vypadá to opravdu dobře .. a na Stallo se strašně těšim až si to i já přečtu :D :3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...