15. října 2014

FOTO-UNBOXING

Včerejší balíček, co jsem dostala až dnes, protože jsem se nějak nemohla chytit s PPLkem. To se jim to říká, budete doma v ... ? Jasně, nemam nic jiného na práci, než čekat, kdy zrovna vy pojedete kolem. A miluju otázku, tak co s tím uděláme? Co asi?! Přijedete jindy ne. Nemyslíte si, že zruším svůj program nebo jo? Jako fakt. Pošta alespoň takhle neotravuje :-D


Tyhle dvě krásky mám od Martinusu.

balíček
kuk
první
druhá

Pamatujete, jak jsem při čtení Zmrzlinového sedmého nebe měla pořád chuť na zmrzlinu? Tahle knížka o čokoládě pro mě bude mor! Jdu nakoupit zásoby. 

13 komentářů:

  1. Tá druhá knižka vyzerá perfektne! Už len názov mi spravil chuť na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Báječný krámek s čokoládou bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Báječný krámek s čokoládou má perfektní obálku. :D :D A ten příběh bude určitě také stát za to. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Obě knížky vypadají zajímavě, ale ta druhá mě k sobě přece jen přitahuje víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, řekla bych, že když si něco objednáš s dopravou přes PPL, tak otázku budete doma v....asi můžeš čekat ne ? A pochybuje, že oni mají čas jezdit kvůli jednomu balíčku do té doby, než ty si ten čas uděláš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja si nic ppl neobjednala, je to jedina moznost prepravy co tam byla. a cekam otazku budete doma, ale ne otazku jak si to jako predstavujete, chodit do prace, odejdete z prace a budte doma ve tri, protoze jinak vam ten balicek nedovezeme. navic je to jejich prace, takze je jejich povinnost jezdit, nez ten cas budu mit :) ale to je fuk, oproti poste s jejich sluzbama rozhodne nejsem spokojena :)

      Vymazat
  6. S PPL je to opravdu hrozný. To se občas naháníme u týden. Proto mám radši poštu, kde mi to hezky nechají a až mám čas, tak si pro to zajdu... no problém.
    Báječný krámek s čokoládou vypadá opravdu úžasně! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne! tak jsem to myslela, jsem rada, ze souhlasis. posta mi taky vyhovuje, mam 14 dni na vyzvednuti a dojdu si tam, kdy se mi to hodi. nejsou na me hnusny jako v pplku, kdyz nemam cas. navic mi vola a rika za minutu sem u vas a pak je nastvanej, ze nejsem doma? kdyby rekl budete doma ve tri, ja rekla ne, tak sem nemusi zbytecne jezdit a zlobit se na me. nechapu

      Vymazat
  7. Jo, čokoládu bych také už potřebovala. Zásoby jaksi došly. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Báječný krámek s čokoládou vypadá moc dobře :) A vůbec se ti nedivím s tím PPLkem, já jsem od nich měla něco jednou a přesně to "za minutu jsem u vás" mě hrozně rozčilovalo, jako bys musela doma sedět na zadku tak dlouho, dokud se neuráčí přijet s balíčkem..

    OdpovědětVymazat
  9. Ááááá, ty knížky jsou super. Hlavně krámek s čokoládou, na ten se taky moc těším.

    OdpovědětVymazat
  10. Knížky super :) ani jednu jsem nečetla, ale hlavně ta druhá vypadá dobře :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Některé knížky asi nebezpečně zahýbají s váhou člověka, bych tak viděla a nebo vypěstují závislost. ;) Tak hodně štěstí při čtení a je fajn, že to není třeba o kafíčku. ;) A obě se mi moc líbí.

    TZU

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...