4. října 2014

JAK SI ŽIJU 4.10.2014 - LAK 101 DALMATINŮ

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!


00.00 Dneska budu ponocovat dlouho, jelikož jsem včera kvůli hlavě prospala celý den. Takže beru Etiketu a špionáž a jdu si do kuchyně číst. Proč do kuchyně? Protože to je jediný místo v našem bytě, kde neruším nikoho světlem, neb všichni už logicky spí

00.30 Dělám si caro s mlékem (znáte?) a zachumlávám se do deky. Na kuchyňské židli žádná sláva, ale snažím se. Popíjím, čtu a vůbec nejsem ospalá.


03.00 Pořád nejsem ospalá, ale knížku už jsem dočetla. Dojdu vyvenčit (můj pejsek je nemocný na močák a když drží až do rána, tak s tím má trápení, takže když ponocuju, chodím s ní než jdu spát, když neponocuju, jdu s ní, než jdu spát, což bývá tak i tak nejdřív v jedenáct či dvanáct). Venku už naštěstí není tma, před půlnocí vypnuli proud na celém sídlišti, to bylo vzrůšo! Ale ven bych v tom nešla :-D

03.05 Je docela kosa a já jdu inteligentně sice v dlouhých teplákách, ale mikinu samozřejmě nemám, takže to balíme, vyprázdněný už stejně jsme (teda já ne :-D).

03.10 Umyji se a přemýšlím co dál. Asi to zabalím a půjdu ležet, další knížku rozečítat teď nechci. Takže jdu zkusit spát.

08.30 Budím se, překvapivě i sama od sebe. Je to divný, přijde mi, že čím déle chodím spát, tím méně spánku mi stačí. Když jdu v deset, jsem schopná druhý den spát i tak do deseti. Ale asi bych dlouho jen s pěti hodinami nevydržela.

10.00 Jdu do fitka zaběhat si. Raději běhám venku, protože ve fitku je nuda, koukat od zdi, ale venku je krásně a tak na mojí oblíbený trase bude hromada lidí a to nemám ráda. Ano, jsem běžec stydlín.

10.30 Jsem ve fitku, pás je volný jen jeden. Naneštěstí ten, co nefunguje obrazovka, bezva. Takže poběžím podle hodin na mobilu.

11.30 Konec, jsem mrtev. Sotva slezu z pásu, aniž bych se nezabila. Dojdu, rozuměj doplazím se, do šatny.

12.00 Stavím se koupit domů oběd. A ještě se stavím ve Fruitisimu na fresh, doplnění energie po tom šíííleném běhu, chápete. Došel mi sprcháč, co nosím na cvičení, takže si musím opatřit ještě ten. Cestou potkám pěkně ujetej lak na nehty - 101 dalmatinů. Jasně, že si ho koupím...



12.30 Dorazím domů, přivítám se s hafinou a obědvám. Nalakuju si nehty na dalmatina.


15.00 Přemýšlím, co budu číst za knížku. A nebo se učit němčinu. A nebo se učit polštinu. V úterý mám druhý kurz, překvapivě se těším. Koukám do diářku a plánuju sraz s kamarádkami. A vidím, že jsem si zapsala, že zítra má Fruitisimo akci - 9 až 12 malé nápoje zdarma! Stavíte se tam někdo?

15.30 Změna plánu, jdu si lehnout, bolí mě, pro změnu, hlava :(

17.00 Zjišťuji, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavý, důležitý nebo ke zveřejnění a sdílení se světem, ale pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)

18:15 Dnes už to na žádnou velkou aktivitu nevidím, takže budu pomalu ale jistě zveřejňovat. Mamka se za chvíli vrátí z kola, ségra z kurzu, tak asi strávíme večer nějak pospolu pokecem. K tomu se budu max. učit němčinu nebo polštinu, případně rozečtu novou knížku, o které bych vám dala hned zítra vědět. Případně fotkou na instagram nebo fb. Chtěla bych víc fotit, protože věřím, že s obrázky je pro vás článek zajímavější. Zatím pouze mobil kvalita, omlouvám se, ale vážně mám slíbený foťák za státnice a státnice, tak snad brzo :)

A co jste dnes dělali vy? Mějte krásný zbytek soboty a napísanou zítra :)

22 komentářů:

  1. Na to že je to mobil kvalita ty fotky ujdou, můj mobil má sice 8mpx ale fotí děsně, tohle by nezvládl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky koukam ze nejsou tak zrnity jak sem cekala :-D zazrak :-D

      Vymazat
  2. Tyjo tak tohle me vazne bavi cist!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vid! je to bozi, tak se koukej zapojit, at mam taky co cist !! ;)

      Vymazat
  3. co takhle si sepisovat ty komenty fakt v ten moment :D? vyznělo by to vážně autenticky :D třeba jen do mobilu krátce :D a pak přepis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nekde to tak delam :) kdyz jsem u pc, pisu to do konceptu a az pak vecer to upravuju :) do mobilu si to chci psat, az kdyz jsem nekde mimo byt, ale dneska se mnou mobil cely den nemluvil, tak to neslo :-/

      Vymazat
    2. jasan :D nicméně je to zajímavé nahlédnutí do tvého dne :D

      Vymazat
    3. no vlastne ja se divim ze to vubec nekdo cte :-D

      Vymazat
  4. Pěkný článek :) Já běhám nejraději v lese. Ve fitku na běhání jsem ještě nikdy nebila :D A dostala jsem chuť na caro. Škoda, že ho doma nevedeme. Sakra. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v lese je to nejlepsi, ja u nas beham nejradsi kolem chatovy osady, protoze tam vetsinou grilujou a pecou burty a krasne to voni :-D a pak jeste vune ohne a dreva no behala bych porad dokola :-D

      Vymazat
  5. A teď díky tobě vím, co jsem si dnes zapomněla koupit.. Caro.. :D :D Já se budu muset zapojit taky, příští týden mám (snad) volný, tak se na to vrhnu, ale bojím se zveřejňovat ty svoje trapasy.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my tu mame dve krabice, poslu to nejaky po postovnim holubovi jo, cekej ho tak za dve hodky :) jsem moc rada, ze se i ty zucastnis! tesim se na tvuj den :) a na tve trapasyyyy ;) urcite to nebude tak hrozny

      Vymazat
    2. Čekám a nic :( Tak jsem si Caro nahradila černým čajem :D Zúčastním a ráda, je to zajímavý projekt :) Zvažuju, že to možná provedu hned v pondělí, protože tam jdu na pár hodin i do práce a to je podle mě o poznání zajímavější, jelikož tam se mi těch trapasů děje nejvíce :D

      Vymazat
  6. Zajímavé, překvapilo mě, že jsem to dočetla. Skoro nikdy nemám trpělivost na dlouhé články a to je přitom sama píšu. Takže dobrá práce! :D

    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný den. :)) Lak vypadá příjemně šíleně, ale já raději zůstanu u modrého kovového lesku :D Já jsem byla v Praze na dvou srazech a ráno to hezky sepíšu. Právě jsem dorazila domů, nechce se mi sice spát, ale zato strašně moc moc psát (rozuměj, opravovat zas a znovu svou knihu) :D
    Caro znám, je super :) Měla jsem takové období. Teď piju kávu s konopnými semínky (výborná, značka Canabissimo) a Ayurvédské kafe se Shatawari, což chutná jako Caro s bylinkami, nebo je třeba i oříškové. Jestli máš ráda Caro, zkus i tohle. Mají spoustu druhů :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je super nápad, tenhle projekt :) Baví mě.

    OdpovědětVymazat
  9. Také moc chválím, někdy mě dlouhéééé články až nudí, ale tohle je úplně super, jak kniha:D člověk prostě musí dočíst, moc se mi tohle zamlouvá a chválím;)

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejdůležitější u těchto článků je způsob, jakým je píšeš. Tohle mě bavilo, přestože jsi nám nesdělila nic extra zajímavého. Jen klasicky běžné věci, které děláme všichni. Těším se na další článek tohoto typu. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné. :) Já bych se do fitka neodvážila. :D
    Jo a ten lak mám taky! Je parádní, co? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Téééda úplně super projekt Rachel!! :))
    Strašně moc Tě obdivuju s tím běháním a taky s tím, že si vydržíš tak dlouho číst. Já třeba celý den prospím, ale i tak v noci nevydržím, strašně mě to štve!
    Těším se na další příspěvky a ať je pejskovi dobře ♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...