11. října 2014

TAJEMNÁ KOMENTÁŘOVÁ SOUTĚŽ

Protože jste moje zlatíčka a já vám ráda dělám radost, vymyslela jsem úplně jednoduchoučkou soutěž a myslím, že i zajímavou, protože nemusíte nic moc udělat a přitom třeba vyhrajete knížku. Ale (a v tom je to tajemno) až do otevření balíčku nebudete vědět jakou! 

zdroj

Toto je především jako odměna pro mé milé, věrné, komentující čtenáře. Ráda si s vámi povídám, komunikuji a jsem v kontaktu, proto mě těší, když mi napíšete, něco okomentujete, na něco se ptáte, vyjádříte názor. A vás, kdo mi tímto děláte radost, bych chtěla pravidelně odměňovat, jako malé poděkování, že především díky vám můj blog běží tak, jak běží.

zdroj
Knížku budu nadělovat pravděpodoně jednou za 30/31 dní. A jak to bude probíhat? Na začátku každého měsíce náhodně vyberu výherce, napíšu to na papírek a vyfotím s nějakým datem, aby byl důkaz, že je to určeno předem. Tuto fotku pak přiložím na konci k vyhlášení. Vždy vyberu článek a xtý komentář, kdo vyhrál. Příklad: "Za říjen vyhraje třetí komentář k článku co bude 18.10." Ale to se dozvíte samozřejmě až k poslednímu říjnu. Já to napíšu předem na začátku října. Jistě chápete. Nebou jsou dotazy? :)

zdroj
A k výhře. Tuhle jsem na nějakém slevovém serveru viděla nabídku akci, že když zaplatíte (nevím kolik, to není důležité), tak dostanete balíček, jehož hodnota je sice garantována, ale vy předem nevíte, o co půjde. A kupovalo to takových lidí! Proč? Protože milujeme překvapení a jsme šíleně zvědaví! Takže každý měsíc zabalím knížku pro výherce a pošlu mu ji. Doufám, že se alespoň někdy někomu trefím do čtecí sliny. Pravděpodobně to budou nejčastěji kousky z Levných knih, protože chci tuto soutěž dělat vážně pravidelně a dlouhodobě, takže nemůžu zruinovat svoji peněženku. Navíc v LK mají poslední dobou úžasné kousky! Třeba od Fortuny nebo od Joty jsem tam teď viděla docela chuťovky! A nebo moji milovanou klasiku.

Co vy na to, spustíme to? Líbí se vám tento nápad? Budete i nadále komentovat? :)

37 komentářů:

  1. Tak to vypadá skvěle, rozhodně jsem pro spuštění této soutěže. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na také "prekvapenia" veľmi nie som, keďže ja si radšej kúpim knihu, ktorá sa mi páči a podľa mňa ma bude baviť, ale myslím si, že už samotná výhra knihy ľudí poteší, takže v tomto nápade ťa plne podporujem a dúfam, že si nezrujnuješ svoju peňaženku. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasný nápad :) Mimochodem, nemáš odkaz na to, kde si můžu takhle zakoupit tu tajemnou knihu? :) Docela by mě to lákalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nebylo na knihu, bylo to lonske vanoce a v balicku byla kosmetika, ja se tim jen nechala inspirovat na tajemnou knihu :)

      Vymazat
    2. Ahá. :) To je škoda, protože mě by se to docela líbilo :) Já si takhle vždycky kupovala petšopáky, že byli v obale a vlastně jsem neviděla, jakého kupuju :D Je to tak vzrušující! :D

      Vymazat
  4. Úžasný nápad! :))
    PS: Le čte "Tajemná komnatová soutěž"... :D Potter ._. Potter everywhere ._. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. muzu to prejmenovat :-D

      Vymazat
    2. Aha :D Já si až teď všimla, že to teda není "komnatová" ale "komentářová"... :D

      Vymazat
  5. Nádherné a jsi úžasná osoba :P Přijde mi, že jsi si tak hezky překopala život (anebo nepřekopala, ale jen se o tobě konečně dozvídáme) a jsi taková krásně aktivní a pouštíš se do různých výzev :) To se mi líbí. A proto se ani za tenhle článek nedivím, je to vážně od tebe nádherný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeee dekuju ty jsi na me tak moc mila <3 uplne me to dojima, jak o me hezky mluvis!

      Vymazat
  6. Skvělý nápad, také jsem pro a fandím tvojí peněžence! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo kde takovyhle napady beres!!!:))

    OdpovědětVymazat
  8. velmi tajemné, nápadité a slibné...nikdy nevíš co na tebe tady čeká:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je opravdu skvělý nápad!!! Máš to krásně vymyšlené! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Další 'superbezva' nápad! :-D Kam pro ně lezeš? :-D

    OdpovědětVymazat
  11. To je naozaj úžasný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně něco nového a originálního :). Teď si už asi nebudu své myšlenky nechávat pro sebe a budu je pěkně psát do komentářů :D. Opravdu skvělý nápad :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju, snazim se :) jsem rada, ze se o myslenky podelis, ze se mi podarilo vyburcovat dalsiho clovicka ke komentovani a aby to delal rad :)

      Vymazat
  13. Dobrý nápad, odmenenie tých, čo komentujú :) A ešte k tomu keď nevieme, čo nám môže prísť v balíčku... :D Málokedy sa zapájam do súťaží, pretože väčšinou mi stačí jeden pohľad na knihu a poviem si, že tá sa mi nebude páčiť - alebo sa mi nechce robiť, čo odo mňa pravidlá požadujú, takže toto je skvelý spôsob ako si ľudia ako ja môžu rozšíriť obzory (keď sú, samozrejme, aktívni v komentároch, čo ja veľmi nie som :D) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne tak, chtela bych pravidelne odmenovat ty, co komentuji, protoze si toho moc vazim a tohle je nenasilna forma, nic extra po nikom nechci a jeste za to bude vzruseni z prekvapeni pri rozbalovani nezname knizky :)

      Vymazat
  14. Krásný nápad! Je vidět, že si své čtenáře opravdu hýčkáš a vážíš si jich :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ano, moji ctenari jsou moje vsechno, pomahaji mi a vedou muj blog dal, nez jsem si kdy myslela, ze dojdu a chci je za to odmenit :)

      Vymazat
  15. Asi sem jediná ale moc sem to nepochopila :D nejdřív že to vylosuješ pak že nám to řekneš :D sem trochu jelen :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podivej :) kazdy mesic prvniho napisu na papirek napriklad - za zari vyhraje druhy komentar k clanku co vyjde 15.9. a pak normalne blog jede, no a az dojdeme k tomu 15.9. tak druhy komentar vyhraje, ale reknu vam to az na konci mesice, ve vyhlaseni za zari :) chapes?

      Vymazat
  16. Super soutěž! Je to geniální nápad, taky by mě zajímalo, kde bereš nápady a inspiraci na takové úžasné díla! V LK teď mají opravdu krásné kousky, sama jsem si od tama nedáno donesla slušnou hromádku :D Už se těším, až to rozjedeš :)

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto úžasný nápad!! Protože většina lidí má skutečně ráda překvapení. :D :D

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý nápad! Už vidím jak zase nic nevyhraju :D A přidáš už článek Jak si žiju? Prosím? Já jsem totiž strašně zvědavá! :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní nápad! A taky jsem četla Tajemná komnata, takže jsem trochu zklamaná, že tu není HP... ale nevadí! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Svelý nápad :) Prekvapenia sú naozaj super :) ( platí to aj pre SK ? )

    OdpovědětVymazat
  21. Jedním slovem - GENIÁLNÍ

    OdpovědětVymazat
  22. Vtipné by bylo, kdyby ten vítězný byl tvůj. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Toto je úplne skvelá súťaž :D Chválim nápad :D :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...