3. října 2014

JAK SI ŽIJU 3.10.2014 - MIGRÉNA

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!


Dnes to nebude nic zásadního, ale přece nebudu zazdívat svůj vlastní projekt.

07.00 Vstala jsem, zjistila, že mám šílenou migrénu, téměř křeče v hlavě, takže jsem došla vyvenčit za barák, vzala si dva prášky a šla znovu ležet.

10.00 Budíček po druhé, stále se mi zatmívá před očima. Pokračuji ve spaní.

11.00 Přesunu se na gauč v obýváku a pustím si k tomu ležení Óčko, ať mám alespoň nějakou zvukovou kulisu. Ve chvílích lepšího stavu si čtu Etiketu a špionáž, jsem na straně 120.

12.00 Oběd, rychlovka, nechce se mi nic složitého kuchtit. Přichází domů sestra, tak si povídáme.

12.30 Jdu zase spát, nejde to vydržet.

13.30 Budí mě ségra bouchnutím dveří, když se vrátila z venčení.

14.30 Zase si chvíli čtu Etiketu a špionáž. Pustím si na Smíchově Dva a půl chlapa.

15.40 Dávají Přátelé. Polehávám u toho. Je mi o něco líp tak přemýšlím, jestli jít dneska na cvičení nebo si ho odhlásit. Sice už můžu stát bez hvězdiček před očima, ale bojím se, že při sportu až rozproudím krev, se to vrátí. Takže asi nejdu. Uvidíme, jak se to dál vyvine. Udělám si čaj nebo kafe, podle toho, na co dostanu chuť, až dojdu do kuchyně :-D Jdu zpět sledovat Přátelé.

12 komentářů:

  1. Bezvadný článek!!! Určitě s nimi pokračuj! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vazne? diky, to jsem moc rada! chtela bych urcite pokracovat, pokud ctenari budou mit zajem, takze dekuju :)

      Vymazat
  2. Co na Etiketu a špionáž zatím říkáš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to uplne jiny, nez jsem cekala, takze mi chvili trvalo, nez jsem opustila svoji vizi, ale je to docela dobry :)

      Vymazat
  3. Jé, chudáku - migrénu jsem nikdy nezažila, ale vím, jak je z toho vždycky zničená ségra.. Jinak přátelé - <3 miluju ten seriál, klasika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. migreny jsou hrozna vec :( taky Pratele miluju, jak rikas, naprosta klasika. Znam to do detailu, dokazu z too citovat, je to az trapny kolikrat sem to videla :-D

      Vymazat
  4. Tak jsem se rozhodnul inspirovat, a udělat tedy něco podobného, i když trochu jinou formou. :)
    Přikládám odkaz na článek :)
    http://doorstonewworlds.blogspot.cz/2014/10/uvod-do-projektu-muj-verejnej-denik.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cim vic nas bude, tim lip :) hned se k tobe podivam :)

      Vymazat
  5. Migrény jsou dost na prd, doufám, že tě to brzy přejde a zase bude lépe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju, nastesti uz je trochu lip, ale dneska ocividne nepujdu spat, protoze jsem prospala cely den a ted nejsem ani malililinko ospala, takze to bude dlouha noc... :-D

      Vymazat
    2. Já mám ráno brzy vstávat na bus do Prahy, ale vůbec se mi nechce spát :-D Takže doufám, že to pro mě taky nebude dlouhá noc. Jedu na ten spich Inkoustového klubu :)

      Vymazat
  6. Když mě chytne migréna, tak i zvracím a jsem šíleně citlivá na zvuk a světlo, tak tě dobře chápu. A jinak Přátelé sleduji pořád dokola a pořád mě to baví.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...