17. října 2014

OPĚT BLESKUJEME

Včerejší blesková soutěž o záložky měla velký úspěch, hrálo vás hodně a psali jste mi, že super soutěž apod. No a protože mám těch drahoušků doma docela dost, nabízím vám další možnost si nějakou vysloužit. A co pro to musíte udělat?


Včera v noci, tedy spíš dneska ráno, jsem dočetla Lístky ve větru, kterých se týkala minulá tipovačka. Dnes budeme zase hádat. Jakou knížku jsem dnes ráno rozečetla? Kdo se trefí první, vybere si opět dvakrát, tak do odpovědí napište, které výhry preferujete. 


Poradím vám, že jde o knihu posledních, řekněme, abych dala nějaký rozptyl, dvou měsíců. A není nikde na blogu ještě zmíněna. Věřím, že alespoň někdo z vás o ní slyšel, viděl, četl, zachytil a pochytil.

zdroj

Tak co právě čtu? Celý přesný název ;)

EDIT: Zkrátím rozmezí vydání ze dvou na max. jeden měsíc zpět.
EDIT: Dalsi napoveda, dnes je to nejake tezke :) Soucasti nazvu je cislo.
EDIT: Ještě jedna nápověda, ale už poslední! Je to od nakladatelství Host :)
EDIT: Bleskovka ukončena.  

55 komentářů:

  1. Kostičas? :D A 25 a 26. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezero snů? 3:) Řekni, že ano!!! :D

      Vymazat
    2. Dobře, poslední pokus - Pět dní? x)

      Vymazat
    3. Nemůžu si pomoct (prostě záložky), ale není to náááhodou kniha Trojice? :D :3

      Vymazat
  2. Labyrint: Útěk? :)
    A 17, 18 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Azurové nevěry?
    č. 9 a 17

    OdpovědětVymazat
  4. to spíš bude třetí hlas!:D
    11 a 23

    OdpovědětVymazat
  5. Báječný krámek s čokoládou?
    č.13 a 19 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mango, láska a kari? :D (tipuju podle toho jak jsem tak letem světem proletěla poslední unboxingy)
    17 a 18 jsou stále krásné a kouzelné

    OdpovědětVymazat
  7. Báječný krámek s čokoládou
    záložky 18 a 20 jsou pekne :3

    OdpovědětVymazat
  8. Vraždy s monogramem
    19 a 23

    OdpovědětVymazat
  9. úžasná soutěž!!! :-)
    ach jo to je fakt těžký :-( :-(
    tak třeba...Vypravěčka od Jodi Picoult
    a záložky 11 + 19

    OdpovědětVymazat
  10. podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender
    Leslye Waltonová
    17 a 18

    OdpovědětVymazat
  11. Hm... tak tedy: Jednoho dne, možná…? :) :D
    18, 19

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak nakonec uplatním i svůj druhý tip. (nebo typ? o.O)
      Jednou ano, dvakrát ne. :)

      Vymazat
  12. Hmmm... tak třeba... Řekni vlkům, že jsem doma
    22 23

    OdpovědětVymazat
  13. :D srandička-když už teda mluvíš o druhé kole, hádám Vykoupení ohněm :D mě už jinak fakt nic nenapadá a vzdávám se :D

    OdpovědětVymazat
  14. Trojice - sarah lotz
    17,18

    OdpovědětVymazat
  15. Mé sladké šestnácté století
    2, 24

    OdpovědětVymazat
  16. Do druheho kola zkousim Pekac buchet :-) porad stejna cisla - 17,18

    OdpovědětVymazat
  17. Jen si troufni? :D Tohle je fakt těžký
    19 a 26

    OdpovědětVymazat
  18. Jednou ano, dvakrát ne... toť můj typ a předpokládám, že na 100% špatný. :D
    19 a 21 ještě od Yoli nemám a jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem si uvědomila, že 21 už si vybrala první vítězka..., takže tak :D

      Vymazat
    2. mám těch záložek víc, tak neboj :)

      Vymazat
  19. Tak pokud to nebude vadit, zkusit napotreti a naposledy... Pět dní?
    17, 18

    OdpovědětVymazat
  20. Chtěla jsem dát 5 dní, ale dvě holky byly rychlejší. :D Jiná nezmíněná knížka s číslem mě zatím nenapadá... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ještě napotřetí... :D
    Temná hrdinka 2: Růže podzimu??
    17, 18

    OdpovědětVymazat
  22. Já poutník? ...ne opravdu nevím ;) strašně se mi líbí 22 a 19 :)

    OdpovědětVymazat
  23. tři bratři od svěráka? :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mé sladké šestnácté století? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Dvanáct kmenů Hattiyných? :D :3 Prosííím!

    OdpovědětVymazat
  26. Nebo Na první pohled? :D Já už fakt nevím :/ :D
    17, 18

    OdpovědětVymazat
  27. Ajax Penumbra 1969 ? :D
    22 23

    OdpovědětVymazat
  28. Tak teda naposled - Sedm dní bez, prosím..:D

    OdpovědětVymazat
  29. ještě mě napadlo Páté roční období? :D jooo? neee?
    18,19

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...