26. října 2014

JAKSI ŽIJU 24. - 26.10.2014 DLOUHÝ ČLÁNEK

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


PÁTEK 24.10.

07.00 Vstávám.
08.30 Odjíždím z domu.
09.00 Začíná mi směna.
21.00 Končí mi směna.

SOBOTA 25.10.

07.00 Vstávám.
08.30 Odjíždím z domu.
09.00 Začíná mi směna.
21.00 Končí mi směna.

NEDĚLE 26.10.

07.00 Vstávám.
08.30 Odjíždím z domu.
09.00 Začíná mi směna.
21.00 Končí mi směna.

A co váš (prodloužený) víkend? Povězte mi všechno, buďte taky detailní, jako já! ;)

19 komentářů:

  1. Tak snad jsi se v té práci nenudila. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, mam to tam rada, takze nudit vylozene ne, ale je to dvanactka, celej den na nohach, obcas je to fakt uz dlouhy ...

      Vymazat
    2. Mamka mívala v bance to samý. A když máš vše v podstatě hotové, tak co tam pak dělat ... :o :)

      Vymazat
    3. tady je tak nejak porad co delat, myslim to tak, ze 12 hodin je dlouho, obcas bych si proste rada sedla a spala :-D

      Vymazat
  2. Koukám, velmi záživný víkend :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Pátek: Konečně!
    Sobota: Vyhlížím pošťáka...
    Neděle: Ten chlap stále nepřichází!
    Pondělí: Vzdávám to...

    Samozřejmě nečekám, že pošta bude pracovat i o víkendu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pockej a kdy ses teda dockala? porad bez balicku? :(

      Vymazat
    2. Jo, jako bych oné milé osobě špatně napsala adresu. :/

      Vymazat
    3. tak zitra, urcite zitra ! :)

      Vymazat
    4. No, nevím. Vzhledem ke státnímu svátku... :D

      Vymazat
  4. Ty jsi se ale rozepsala! :O takový dlouhý článek se mi ani číst nechce :-D no, měla jsi to pestré... :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak měla si krásný víkend :D Já byla v sobotu v Budějovicích na nákupech a kromě nějakých dárků k Vánocům jsem si v levných knihách koupila 6 knížek :D Vyšly mě jen asi na 250 Kč, což je prostě super, za to mám normálně knihu tak jednu :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D Tak chvíli jsem přemýšlela, jestli nejsem na hlavní stránce a kde mám dát to slavné "zobrazit více". :D

    OdpovědětVymazat
  7. :D Díky, pobavilo mě to. :) Můj prodloužený víkend je na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak samý dvanáctky ještě tak po sobě, to bych teda nedala. Já chodím jen na šest a i tak u toho remcám :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...