6. října 2014

JAK SI ŽIJU 6.10.2014 - PŮLMARATON

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


07.30 Budím se. Zaposlouchám se a mamka ještě není vzhůru. Poznala jsem to podle toho, že hafina ještě spí v mé posteli a není vyvenčená. Takže se rozhodnu ještě chvíli spát. Během minuty přijde mamka pro psa, že jde venčit. Takže tedy vstanu. Jen ještě minutku.

08.30 Vstávám :-D K snídani mám ovesnou kaši, ale nemám fotky, nechci pro citlivé žaludky... ;) K tomu mám černý čaj a hrušku. Jak já miluju hrušky. Není teda tak šťavnatá, jak je mám nejraději, ale na druhou stranu sem ráda, protože snídám v obýváku a nemám tácek, takže mi to alespoň neteče po ruce.

08.45 Přemýšlím co s dnešním dnem. Dopoledne trávím s mamkou domácími pracemi a podobnými kravinkami. Úklid, povídání, televize (když je doma mamka, běží u nás nonstop ČT 24, aby prý měla přehled, takže dnes dopoledne jsem měla přehled)

09.00 Přišel mi email. Jsem hodně hodně naštvaná! Víc o tom, až to rozdýchám :( Hodně naštvaná !!! Ale řeknu vám jedno, neučte se, je to k ničemu ! Když má člověk znalosti a je chytrý, je mu to akorát ke škodě. Hodně štěstí letošním maturantům :-P

12.00 Ve vteřině kdy mamka odchází z bytu vypínám ČT 24, promiň přehlede ...

13.00 Přichází sestra, trávím čas s ní.

14.00 Venčení. Čtu si - Květy z půdy, zatím to vypadá moc dobře.

15.00 Balím si věci a jdu do posilovny. Dneska sem měla mít kickbox, ale lektorka nemůže, říkala to minulý týden, tak jsem chtěla jít na tancování, ale nakonec jsem se rozhodla pořádně se zničit, kvůli tomu emailu v devět. Takže jdu na pás a mám velké cíle!

17.00 Dobíhám. Tolik najednou jsem uběhla poprvé, jsem na sebe pyšná. Píšu to taťkovi, chodí na sport 5x týdně, takže vím, že on to ocení. Přijde mi odpověď, že ještě pár takových emailů a uběhnu maraton :-D Přiznám se, že při plánování cílů (a sledování nějakého filmu, už nevím, co to bylo) mě napadl půlmaraton, ale iniciativě se meze nekladou.  Přikládám důkaz (místo slibů, to byla nějaká reklama, ne? Pro neangličtináře, distance, které označuje ten červený puntík, znamená vzdálenost ;)

deset kiláčků přátelé, deset, deset! je to tam!

17.30 Jdu do Costy pro Capuccino Primo se skořicovým posypem, protože mi připomíná podzim a zimu, kdyby to ještě někdo nevěděl... :-D Jako vím, že vypadám jako kafoholik, ale paradoxně já kafe vůbec nepotřebuju. Piju ho když mám náladu, chuť nebo jen tak pro pocit, ale nijak to na mě nepůsobí a na kofeinu závislá nejsem. Jinak pozadí fotky tentokrát tvoří velký méďa a nohy klučiny ve výkladní skříni dětského oddělení HM.


18.00 Courám po městě s kafíčkem v ruce a prostě jen tak zevluju.

19.00 Jsem doma, mamka udělala zeleninový salát, prý ne pro mě. Tak říkám že za tu desítku si to zasloužím. Tak nakonec sem dostala :-D

20.00 Balím se na zítra, mám sraz s kamarádkami a pak jdu na polštinu. Musím si to zopakovat, minulý týden ve středu jsem se "učila", jak jsem byla ještě natěšená, ale od té doby jsem to neviděla. Takže večer budu trávit s polštinou a knížkou. Vidím to na Květy z půdy. Po té polštině samozřejmě, nevím, co jste si jako mysleli! 

21.00 Nedostala jsem se zatím ani k polštině, ani ke Květům :( Ale píšu článek. Alespoň něco pozitivního. Čte to ještě někdo nebo už vás to přešlo? Nezapomínejte, kdo nekomentuje, jako by nebyl! A já jdu na tu knížku. Pardon, polštinu.

Hezký zbytek večera zlatíčka!

10 komentářů:

  1. Pěkný výkon :) A s tím časem...je půl desáté, ráno vstávám do práce a zase zevluji na internetu, místo toho, abych dělala korekce, měla je hotové a konečně se mohla vrhnout na pořádné psaní :D
    A zeleninový salát...hm, dala bych si. V létě jsem ji měla málo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už se učíš tu Polštinu? o.O :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rachel, snad Ti nevadí, že Ti tykám. Tvé články čtu velice rád, rozhodně mají co do sebe, a jsou pro mě velkým zpestřením. Jsem rád, že se mohu o Tobě něco nového dozvědět, poznávám v Tobě velice zajímavou osobu, která je hodně akční a rozvíjí mnoho nových aktivit. Kolikrát si říkám, jak to všechno stíháš... Ani nevím kolik Ti je? Rozhodně se budu těšit na Tvůj další den. :-) Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já to teda moooc ráda čtu ;) Těším se na zítřejší článek! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Suprový článek - a moc gratuluju k těm 10 km :)
    Jak už jsem psala včera- obdivuju Tě! <3 Taky chci začít cvičit, už dlouho se odhodlávám, ale furt nic :(

    OdpovědětVymazat
  6. 10 km? Šílenče! :-D Ale máš můj obdiv. :) 'takže dnes dopoledne jsem měla přehled' :-D :-D nejlepší! :-D A teď mám kvůli tobě chuť na salát! Co mi to děláš? :-( :-D :-D Ale 'suprově bezva' článek :-D

    OdpovědětVymazat
  7. já teda milovníkem hrušek nejsem vůbec :D

    hele, já byla taky nažhavená na nový jazyk :D ale jsem tak nějak děsně líná :D ale tak jako občas se k něčemu dokopu :D poslouchat rádio (jak šišlaj :D), pustit si gaivotu :D dneska jsem si iniciativně brala do školy papíry :D ale pak jsem si uvědomila, že už mám vystupovat, tak jsem to rychle sbalila :D a ačkoliv jsem měla třeba mezi předměty mezeru, tak jsem se na to už vykašlala :D a při cestě nazpátek jsem se radši uvrtala do statistiky :(:DD

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím, že jsi možná naštvaná, ale být chytrý není vždycky na škodu! (jo, občas to musíš umět zamaskovat :-)) Ale myslím, že více lidí to ocení!
    Pane jo, 10 km by se mi nechtělo ani jít, natož běžet :-D Ale pozor na to, musíš začít pomalu a navyšovat dávky. Moji kamarádi začali taky takhle zprudka (a to jsou to jinak sportovci) a uhnali si zánět okostnice. Ale jednou ten půlmaraton dáš! A možná i ten maraton :D
    I juz umiesz tego polskiego? :D
    Mám ráda tyhle články, takže se zatím nemusíš ptát :D Zeptej se tak za 14 dní :D

    OdpovědětVymazat
  9. Obdivuju tě za to, že běháš. :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. 10 kiláčku to už je dost :D ... já jsem ráda, když uběhnu 6, ale na pásu jsem zatím ještě neběhala :|

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...