20. října 2014

SELEKCE

Selekce
Cassová Kiera


Nakladatel: CooBoo
Počet stran: 288
Rok a měsíc vydání: 09/2014

Anotace: Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunku. Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala – a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.

Každý z nás alespoň někdy viděl nějakou reality show. A kdo říká, že ne, nevěřím mu. Když se spustila ta lavina s nimi, všichni se dívali, protože šmírovat životy ostatních je prostě zábava. Tím spíš, když do toho nabírají především extroverty s prapodivnými osobnostmi. A pamatujete se na seriál Milionář hledá ženu nebo tak nějak se to jmenovalo. Obrovský dům, nádherný chlap, výběrové řízení na jeho nastávající. Tak přesně o tomhle je Selekce.

Jak se dočteme na obálce, 35 dívek, 1 princ, životní šance. Ve světě, který je rozdělen na kasty, kdy ne všechny se mají stejně dobře, je tohle opravdu šance pro jednu dívku a celou její rodinu o hodně si polepšit. Protože kromě toho, že princ je fešák a ona může získat životní lásku, pomůže tím finanční situaci domácího rozpočtu.

My prožíváme příbeh spolu s Amerikou, což musím říct, že bylo hodně zvláštně zvolené jméno, ale ok. Stejně tak Aspen a několik dalších, nevím moc, co to mělo znamenat. Ale o jménech to není. Věřím, že každá si na tom najde to svoje. Nečekejte žádné hluboké zamyšlení, ale přiznám se, že to prostředí a atmosféru jsem zbožňovala. Nádherné šaty, palác, zahrady, jídlo, lekce etikety, jízda na koni, chování, hraní na hudební nástroje, jazyky, kdyby si nakonec nevybral, já se hlásím dobrovolně.

Některé dívky jsou sympatické a milé k ostaním, ale samozřejmě tu máme i pár zlých a zákeřných, snažících se vytěžit ze situace co nejvíce pro sebe, lžou, podvádí, chovají se namyšleně, ubližují ostatním. Přiznejme si však, že právě bez těhle potyček by to nebylo ono. Jasně, že fandíme hlavně naší favoritce, ale to trhání šatů, rozmazávání líčení, cuchání vlasů má něco do sebe.

Knihu jsme přečetla jedním dechem, ne že by mě nějak hluboce duchovně obohatila, ale vážně mě zajímá, kdo bude První! Teď už vím, kdo se dostal do Elity a mám své tipy na vítězku, jak to však dopadne, to nemám potuchy, ale chci chci chci vědět, jak tenhle Milionář, co hledá ženu, dopadne!

Recenze psána pro web DatabazeKnih.cz

15 komentářů:

  1. Nápodobně! :) tahle kniha nás nemá totálně psychicky odrovnat, ale upoutat nás ke čtení! :))) taky už chci vědět víc, jen mi na tu anglickou verzi nezbývá moc času :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se odhodlavala na anglickou verzi, abych mohla pokracovat :-D ale nemam na to tak si budu muset pockat :(

      Vymazat
  2. Mě láká ta skvělá obálka! :3 Asi si ji pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, myslím, že názvy ďalších dielov dosť naspoilerovali dej. Ale aj tak sa na ne strašne teším, táto sa mi strašne moc páčila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je fakt ze nazvy jsou docela vypovidajici o co pujde, ale to jste stejne cekali uz od prvniho dilu, tak uvidime, treba nas prekvapi :)

      Vymazat
  4. Já bych se tedy určitě hlásila taky. :D Sice mi přišlo, že se tam toho moc nestalo, ale stejně je to naprosto boží kniha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, ze kdyz o tom premyslim, moc se toho fakt nestalo :-D ale i tak se mi to cetlo moc dobre :)

      Vymazat
  5. O knize jsem už spoustu slyšela, ale pořád nevím, jestli si ji mám přečíst, jestli to není jen takový dívčí románek...

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším, já se těším, já se těšííím!

    OdpovědětVymazat
  7. Ačkoliv už asi nejsem cílová věková skupina této knihy, stejně jsem si ji pořídila. U takových knih si moc ráda odpočinu a trochu toho snění a fantazie taky neuškodí. A taky mě dostala TA obálka. Moc se na knihu těším.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto knihu si chci už hodně dlouho přečíst, ale ještě jsem si ji nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...