23. října 2014

NAKUPTE SI SE SLEVOU

Narazila jsem na slevovou nabídku na nákup na Egmontu a protože jsem se stejně chystala na nákup pár kousků z jejich e-shopu, musela jsem na ni hned zareagovat. A protože jsem si hned vzpomněla na vás, mé drahé, musela jsem koupit i slevičku pro vás, samozřejmě. Takže výherci pošlu voucher a on/a ho pak může využít naprosto dle své libosti. Kdo má zájem?

Kupon na 30% slevu na nákup zboží z www.egmont.cz

Kdyby vás zajímalo, na co mám políčeno já, tak na Měsíční kroniky. Výherce si ale samozřejmě může pořídit, co sám uzná za vhodné. Tohle je jen moje inspirace.

 
A co pro to musíte udělat?
  • Lajkujte mě, odebírejte mě, sdílejte mě, sledujte mě, milujte mě, vždyť to znáte ... :-D
  • Dáme tomu týden, bude to něco mezi bleskovou a klasickou delší soutěží. Takže za 7 dní končíme. Vylosuju pomocí randomu.
  • Na co bych se vás zeptala. Mmm. Už vím. Poslední dobou jsem tu rozjela několik nových rubrik a projektů. Který z nich vás baví / zaujal nejvíc? Může to být i něco starého samozřejmě, co tu praktikuji už dlouho. Jen mě zajímá, co mezi vámi momentálně letí :)
  • Napište mi, na co se v blízké době těšíte. Cokoliv. Ať se něco nového dozvím. Co vás čeká a nemine? ;)
  • Email pro kontakt výherce.

Držím palce !

EDIT 31.10.2014 VYHLÁŠENÍ

Rozhodla jsem se nakonec vylosovat výherkyně dvě, protože se vás zúčastnilo jenom pět a já bych vás nejraději obradovala všechny, jako poděkování za věrnost, tak alespoň navýšení na dva od původního jednoho, snad budete rády :)

všechny účastnice
losujeme
gratulujuuuu
 Jaké knížky máte v plánu pořídit, holky? Napište :)

7 komentářů:

  1. * Tak to je snad jasné, Jak si žiju :)
    * Na co se těším? Na nějaký článek o tobě nebo tag ;)
    *Odebírám na Instagramu :-P
    * A co bych chtěla? I kdy to tam nepíšeš :D Bookshelf tour. Moc by mě tvoje knihovnička zajímala :)
    * email : ewril13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jak si žiju je naprosto super :) Jsem ráda, že se o tobě dozvídám tolik nových věcí :)
    Já se šíleně těším na tuhle sobotu, pojedu s kamarádkou do Budějovic a obejdeme všechny knihkupectví a antikvariáty, co tam mají! :D
    z.illeova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. - Tak lajkuju tě snad úplně všude :D. (Buď jako Eliška Elise Jey nebo Eliška Charvátová)
    - Já mám nejradši Zápisky jedné knihkupkyně, doufám, že tam bude přibývat více a více článků, protože je to velmi zajímavé číst, protože píšeš jednak vtipně a zajímavě, ale i samotný obsah mě láká :).
    - Já se teď momentálně těším, až si koupím a přečtu Papírová města :).
    - eliska@charvatova.cz

    Díky za další možnost si zasoutěžit :).

    OdpovědětVymazat
  4. Lajkuji tě, sleduji tě (samozřejmě jsem vybavená dalekohledem ;)) Sdílím tě to další je samozřejmost :D¨
    Mám ráda Brepty a žblepty a taky Jak si žiju (to je jasné)
    Na co se těším? ... až dostanu nový batoh do školy a na Vánoceeee! :D
    terezajablonska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Od léta, kdy jsem začala sledovat knižní blogy, patří ten Tvůj mezi mé nejoblíbenější.
    Moc se mně líbí Zápisky jedné knihkupkyně - je zajímavé to vidět z druhé strany :-)
    Nejvíc se těším, až bude zima pryč. A z toho bližšího se těším, až se pustím do nějaké knihy, kterou jsem si opatřila na základě mnohých doporučení od blogerů.
    radana12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak výhercům gratuluji! :) Já jsem fakt asi nějaký supersmolař, ještě jsem žádnou soutěž nevyhrála, a když mám už takovou šanci, tak stejně nedopadne :D. No, ale nevzdávám to :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Super, moc děkuji! Co jsem se začala zapojovat do knižních soutěží, se mně nějak daří - to je už třetí výhra :-) A vidím to na Měsíční kroniky, čtu na ně jen samou chválu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...