12. října 2014

JAK SI ŽIJU 12.10.2014 PRÁCE V KNIHKUPECTVÍ

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)

 
Zdravím zlatíčka, celé dva nebo kolik dnů jsem tu nebyla s Jak si žiju, chybělo vám? Dostala jsem nějaké zprávy, kdy že to jako hodlám dopsat, takže dneska jsem si nemohla dovolit zase vynechat :) Proto píšu, ale bude to docela krátké, celý den jsem totiž byla v práci. Ale zase vám můžu povědět, copak jsem tam dělala pěkného, to by vás mohlo bavit. Tak pojďme na to.

07.30 Jsem měla nastavený budík a chtěla vstát. Típla jsem ho s tím, že se jen protáhnu a vstanu.

08.15 Přišla mamka z venčení a ptá se mě, v kolik chci vstávat?! Sakra.

08.30 Jdu na autobus, trošku ve stresu, nestihla jsem ráno úplně všechno co jsem potřebovala. 

09.00 Nástup do práce. Pro dnešek je prodejna zavřená a probíhá reorganizace. Co jsem měla na starost já? Nedělala jsem to povětšinou sama, ale čekalo mě:
  • Rozdělení smíchaného regálu na fantasy a sci-fi, plus seřadit do nových regálů dle abecedy.
  • Rozdělení smíchaného regálu na detektivky a thrillery, plus seřadit do nových regálů dle abecedy.
  • Přenosit miliony knížek z jedné strany prodejny na druhou, na třetí, z třetí na první, vážně jsme přeházeli celou prodejnu, krom pár regálů co zůstalo kde bylo.
  • Všechno co se přeházelo, se muselo nasnímat na čtečku a zapsat do nového regálu. Takže jsme hromadně čtečkovali.
  • Rovnat knížky na pyramidu, stavět to tak, jak se to má (hřbety, k lidem, stavět, rovnat, "zdobit").

To je asi tak vše. Je mi jasný, že vám přijde, že to musí být šup sem šup tam a je hotovo. Ale bylo nás myslím deset lidí, makali jsme celý den, každý se tedy najedl, ale stihli jsme to jen tak tak. Být o člověka méně, nedáme to. No naštěstí se zdařilo. Zítra mě čeká dorovnávání pyramid, rovnání knížek v regálech a snad taky konečně zákazníci a "Můžu vám nějak pomoct, poradit?". Na to se těším, doporučovat jim knížky, pomáhat ve výběru a tak.

No musím říct, že dnes to byla velká makačka, ale byla jsem ze sebe nadšená, že jsem fakt většinu knížek znala, ve slova smyslu slyšela o nich nebo měla prostě povědomi o názvu či autorovi a podle toho dokázala zařadit do žánru. Možná vám přijde, že by to v knihkupectví měl vědět každý, ale věřte, že to tak nebývá a ani u nás nebylo. Nemluvě o tom, že díky bou za tu reorganizaci, protože některé knížky byly zařazeny vážně hodně mimo, například erotika v dětské? To to tam vážně nikdo nečetl, nekoukal na anotaci? Není to stále všechno dokonalé, ale těším se, že na tom s kolegy zapracujeme.

Jinak se mi tam moc líbí, lidi jsou super, vedoucí naprosto bezvadná, atmosféra spokojenost. Uvidíme, jak mi to půjde za klasického provozu. A navíc, včera jsme byly s mamkou na velkém, ale vážně velkém, nákupu oblečení, pozor na mě - slušného oblečení (viz minulý článek o slušném oblečení :-D ), takže budu reprezentovat :)

21.01 Odchod z práce.

21.06 Nastupuji do autobusu domů.

21.20 Doma. Mám hlad, ale jsem unavená na to, abych si cokoliv připravovala. Takže si udělám kakao, protože na něj mám chuť. Velký hrnek :)

21.30 Sedím, piji kakao, sděluji rodině jak bylo v práci a koukám do zdi, jsem strašně unavenááá.

22.00 Asi půjdu spát. Neee dneska prostě musím napsat Jak sem si žila, dneska už vážně musím. Shledávám, že občas je blog vážně ne jen sranda, ale člověk pro to musí něco udělat, jako vážně udělat, jako já teď, napíšu to pro vás, i když bych radši hají, ale miluju svoje čtenáře a stojí mi to za to, dám tomu tu práci. Takže, jdu psát, pro vás <3

22.15 Dopsáno. Dobrou noc. Chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

21 komentářů:

  1. Páni, vůbec mi to nepřijde jako lehká práce :) A nikdy mě nenapadlo, že je toho vlastně v knihkupectví tolik. Jsem ráda, že jsi tu práci získala zrovna ty, když je vidět, jak moc knížkám rozumíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju, taky jsem rada, ze jsem to dostala ja :) a dekuju, ze si myslis, ze tomu rozumim. i kdyz asi docela jo no :)

      Vymazat
  2. slušného :D ne, promiň, chtěla jsem nějak jinak reagovat, ale slušný oblečení mi rozhodilo uvažování :D ode mě se jinačího komentáře nedočkáš :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo to mi připomíná mou praxi v knihkupectví, taky reorganizace a pak jsem tam stála chvíli jako tvrdé y :D

    OdpovědětVymazat
  4. Práce v knihkupectví musí být naprosto skvělá :) Taky mám skvělou práci, ale kdybych mohla stíhat obě, tak bych je klidně dělala :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ted premyslim, jestli vubec vim, co delas :) kazdopadne prace v knihkupectvi je skvela, jako byla sem tam jednou, ok, ale to je proste jasna odpoved :-D

      Vymazat
  5. Jeee :) ja sem ted nove v Neoluxoru, sice jako brigadnik, ale uz si tu tvou dnesni praci dokazu lip predstavit :)) jen je skoda, ze lidi vetsinou hledaji konkretni titul a to ze chteji poradit neni tak caste, ja zatim radioa jen jedenactilete holcicce, ktera mi na vsechno udella ,,ee, to se mi nelibi" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee v luxoru, no vidis, skorokolegyne, vlastne spis konkurence... neva no :-D ja doufam, ze lidi si nechaji poradit, blizi se vanoce, urcite bude hodne zmatenych zoufalcu hledat darky :-D

      Vymazat
  6. super čtení, škoda že nemám na čtení čas každý den :-) jinak práci závidím :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo obcas se vykecavam a pak je to dlouhy, je mi jasny, ze se to pak cloveku nechce cist denne nebo ze to proste nestiha :)

      Vymazat
  7. Jak já bych chtěla pracovat v knihkupectví a doporučovat lidem knížky a povídat si s nimi o knihách, co se jim líbí a co by se jim mohli líbit :). Jsem ráda, že se konečně do knihkupectví dostávají i lidé, co tomu trochu rozumí, protože já bych opravdu nerada našla třeba Nabíječe mezi Medvídkem Pú a Pohádkami bratří Grimmů :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím ti práci v knihkupectví, upřímně moc. :) Snažila jsem se tam dostat jakou dobu, ale bohužel mě nikde nepotřebovali. :( Tak moc by mě to bavilo. Kdyby někoho sháněli tam u vás, dej vědět! :D

    OdpovědětVymazat
  9. No já se na článek těšila jak malá, takže moc děkuju! :-* :-) Páni, práce v knihovně nebo knihkupectví, to patří mezi moje vysněné povolání... nebo učitelka v mateřince, to možná ještě trošku víc :-) Přeju ti to! Ať jsi tam spokojená, protože být šťastná v pracovním životě, to je podle mě velká výhra!

    Jinak dnes večer se chystám na první článek Jak si žiju :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak to, že jsem zjistila, že je tady ten článek až teď? :( No nic. Moc pěkné! To musí být makačka, pracovat v knihkupectví! Mě by se to moc líbilo! :) Každopádně bych to někdy chtěla zkusit a moc ti to přeji ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Super práce, jsme skoro kolegyně :). Když tak ode mě čekej otázky na nejprodávanější knihy, abych mohla průběžně psát seznam, co máme koupit do fondu :). Kdybych nedělala v knihovně, chtěla bych pracovat právě v knihkupectví. Ať se ti daří!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Keď si nám neprezradila, kde robíš, a potom robila tú "súťaž" na FB, hneď som si myslela, že to bude kníhkupectvo - čo iné by tak nadchlo knihomoľa? :D Potom som to nejak nezachytila, takže domnienku som si potvrdila až teraz :D
    Minulý rok ma napadlo, aké super by to bolo, robiť v kníhkupectve alebo v knižnici - v knižnici ešte možno trošku viac, keďže tam asi nie je tak rušno :D Ale až teraz som si uvedomila, koľko práce za tým je naozaj, keďže nepoznám nikoho, kto by v kníhkupectve robil. Dúfam, že ešte budeš o tomto písať, rada si to všetko prečítam :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou - mě to dle popisu vůbec nepřišlo jako "šup sem šup tam a je hotovo", naopak mi to přišlo jako dost náročná věc. Každopádně, práce v knihkupectví zní zkrátka úžasně :3 Doufám, že tam budeš i na dále moc a moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  14. skvelý článok :) premýšlala som nad týmtotypom článku len neviem či by som to denne stíhala...
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. super článek, vážně je fajn dozvědět se něco ze života :) V jakém knihkupectví pracuješ? :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...