31. října 2014

HALLOWEENSKÝ KNIŽNÍ HOP 2014

Sice jsem málem zapomněla, že tu máme Halloween, což sice není přímo náš svátek, že, ale je to příležitost vás opět něčím podarovat, což jsem nemohla odmítnout, samozřejmě. Tak je tu tedy čtrnáctidenní hop a hop, jak určitě víte, znamená, že můžete přes odkaz uvedený níže odhopkat i na další blogy, které se účastní. Tak hopkejte!


Tato akce probíhá pod vedením blogu Vendeadreams. Další zapojené blogy do tohoto hopu najdete na jejím blogu v tomto článku. Ano, neumím přidat linkovač, přiznávám se a veřejně se stydím, každopádně snažím se a prostě to nejde, fakt nevím jak na to :(

Výherci budou tři a každý z nich dostane:

  • KUPÓNEK NA 60 % SLEVU NA E-BUX 

Plus ten první, dostane ještě očekávanou novinku:


Podmínky:
  1. Kontaktní email pro případ výhry.
  2. Plusový vstup: Sledujte mě na blogu a likujte mě na fb.
  3. Losování proběhne druhý den po ukončení hopu
  4. Losovat budu ručně na papírcích.
  5. Na jakou knížku z e-buxu máte zálusk? To jen tak ze zvědavosti :)
  6. Na čem čtete e-knihy? To se ptám taky jen je zvědavosti. Jsem moooc zvědavá, co :-D

53 komentářů:

  1. 1. eliska@charvatova.cz
    2. blog - Eliška Elise Jey, fb - Eliška Charvátová
    5. Ještě se to možná změní, ale momentálně bych to viděla na Zmizelou (tedy pokud ji u tebe nevyhraju už v jiné soutěži :D)
    6. Zatím jsem je četla jen na telefonu a tabletu, ale už máme doma čtečku Pocketbook, takže se těším na ni. Jenom ji teď okupuje brácha, protože čte k maturitě :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc Ti děkuji za první komentář na mém novém blogu. Soutěž a výhra je zajímavá, ale nemohu se účastnit, neboť nemám čtečku, ani ji v nejbližší době neplánuji, protože jsem milovnice papírových knih, takže e-knihy vůbec nečtu. Ani na mobilu, tabletu (ten ani nemám). Budu ráda, když na můj blog ještě někdy zavítáš. :) Hezký večer! :) A hodně skvělých knih. :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. verzapadlikova@seznam.cz
    2. veronika zapadlikova na blogu ... a Veronika Zapadlikova na FB stránce
    5. Zimní příběh :3
    6. zatím jenom na mobilu nebo na notebooku

    OdpovědětVymazat
  4. 1, ilonkha@seznam.cz
    2, Ilona Doležalová
    5, Bez naděje ♥
    6, Jak kdy, někdy na čtečce, někdy na tabletu, nebo na ntb. Jak se mi to zrovna hodí :D

    OdpovědětVymazat
  5. lenisek01@gmail.com
    MooX, Lenka Srolová
    Zapletený
    Mám kindle, takže na něm. Ale ve škole o hodinách v mobilu, je na kindle přímo aplikace na synchronizování, takže tak no. :D

    OdpovědětVymazat
  6. 1. ema.svingerova@seznam.cz
    2. Ema Švingerová (FB) & Zoey T. v pravid. čt.
    5. Eleanor & Park <3
    6. Většinou na tabletu, protože čtečku nemám. Ale jsem schopná si převést e-knihu i do mobilu a pak už jen čtu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. hana.pejsova@email.cz
    2. Hana Pejšová, Hanča Pejšů
    5. Eleanor a Park a pak ještě Zimní příběh a ještě mnoho dalšííích, ale to by má peněženka plakala. :D
    6. K Vánocům jsem dostala Kindle, takže jedině tak. :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1.barbora.beruska@gmail.com
    2.FB: Barunka Hailandová, GFC: Barbora Hailandová
    5.Asi na Bez naděje, Half Bad nebo Trojice :)
    6. Miluju papírové knížky takže k elektronickym kniham nejspis neprejdu :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1, kamilamargietova@seznam.cz
    2, FB: Kami Margietová, GFC: Bee Doo
    5, Eleanor a Park :)
    6, Na noťasu, a upřímně kniha ruce se mi čte líp.

    OdpovědětVymazat
  10. 1. e5srpen7@seznam.cz
    2. GFC: Fierush
    5. Eleanor&Park, Zmizelá, Labyrint: Útěk a spoustu dalších
    6. Ačkoli miluji fyzické knížky už přes půl roku vlastním Kindl a musím si ho chválit, super věc na čtení v MHDéčku.

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Rencovav@seznam.cz
    2) Obojí pod jménem Vlasta Řenčová.
    3) Hmm, ráda bych si konečně přečetla sérii Rudá jako rubín, například. :)
    4) Mám Kindle 5 a jsem s ním docela spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1) Jana.spul@seznam.cz
    2) Jana Špuláková (na Googlu i na fb mám stejné jméno)
    3) To nevím ještě-nejspíš bych se prostě podívala a něco si vybrala, i když jsem spíše fanoušek klasických knížek...
    4) na počítači-oficiálně nejsem vlastník čtečky ani tabletu

    OdpovědětVymazat
  13. 1. srdiecko351@azet.sk
    2. FB-Viktoria Viky
    5. Život jedna báseň, ale je ich tam viac :-)
    6. Už rok mám pocketbook623 a číta sa na ňom fakt super :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem za komentár na blogu :) čo sa súťaženia týka, nebola by som to ja, keby som sa neprihlásila :D
    Takže:
    1.: creyativite@gmail.com
    2.:

    OdpovědětVymazat
  15. Nejako sa to pokazilo :D takže
    2.: fb.com/radka.s.3
    5.: veľa :P tie čo boli spomenuté v komentároch a veľa iných.
    6.: na tablete :)

    OdpovědětVymazat
  16. 1. estula.kramna@seznam.cz
    2. blog: Terkik z Knih života
    5. Řekni vlkům, že jsem doma
    6. Na notebooku, avšak na Vánoce (dopředu vím) dostanu čtečku a to už si pak nebudu ničit oči :-)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. vialler96@gmail.com
    2. blog: Veronika Bártová fb: Veronika Bártová
    5. Viděla bych to na Květy z půdy a nebo na Kdo se směje naposled od Arjuna Ardacha :)
    6. Na čtečce :) Kindle :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    2.GFC: Nessa WFS FB: Sára Nessa Kopalová
    5. Manželská zkouška :)
    6. Na tabletu, čtečku nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Qee.0@seznam.cz
    Sleduji. :-)
    Něco od Y. Sigurdardóttir
    Čtu knihy jako knihy. :-D Ne, prostě mám nejraději fyzický výtisk. Když není jiná možnost tak na noťasu, tablet ani čtečku nevlastním. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. 1. paja.syruckova@seznam.cz
    2. FB: Pavlína Syrůčková GFC: Mrs. Elfgreen
    3. Nepohrdla bych knihou Game, Manželovo Tajemství či Polibek pro Annu.
    4. Čtečku ani tablet zatím nemám, ale v případě nouze si něco přečtu na mobilu.

    OdpovědětVymazat
  21. * Pavlisebka@gmail.com
    * FB, Vaughn Lily
    * Lístky ve větru. I když už mám první vydání, ale uhh, ta série je úžasná a já nutně potřebuji všechny vydání, I KDYŽ to nutně potřebuji vázané. Pak ještě Eleanor a Park... :D
    * Mobilní telefon! Taky to je jediný důvod, proč jsem ho už někde nevyhodila a neztratila.

    OdpovědětVymazat
  22. • kikizubik@seznam.cz
    • FB: Kiki Víchová, GFC: kikizubik
    • Květy z půdy a V ringu
    •Na počítači

    OdpovědětVymazat
  23. * keri.H@seznam.cz
    * Já, poutník, ta kniha mě hodně zaujala.
    * Na tabletu, občas na počítači, ale to jsou jen krátké povídky. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. 1) ivetaskutkova@seznam.cz
    2) Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková
    5) Tak to teď vůbec nevím.. Možná, že Hledání Aljašky, ale to bych se rozhodla asi až v případě výhry :)
    6) No, já se musím přiznat, že s e-knihami ještě nemám žádný skutečnosti, četla jsem tak maximálne nějaký povídky z internetu, a to po nocích na mobilu, ale vyloženě e-knihu jsem ještě nečetla. A to znamená, že v případě výhry bych se musela spokojit asi s mobilem nebo tabletem :)

    OdpovědětVymazat
  26. - d.lesniakova@centrum.sk
    - GFC - Foxy, FB - Denisa Lesniaková
    - zálusk mám presne na Papierové mestá :D aj keď by sa našlo aj viac kníh no :D
    - pôvodne som neskutočne veľmi chcela čítačku, ale príde mi ako zbytočná, keď mám mobil a na ňom môžem v pohode čítať. Kedysi som čítala na maminom tablete tiež. Ale na svoj milovaný mobil nedám dopustiť :D a na úžasnú aplikáciu Aldiko :)

    OdpovědětVymazat
  27. 1. jmadlova92@gmail.com
    2. GFC - Jeannette, FB- Janďa Mádlová
    3. Zálusk mám na Vypravěčku, ta kniha vypadá naprosto dokonale! :)
    4. E-knihy čtu na Kindle 4, jsem s ním naprosto spokojená - hlavně mě fascinuje ta jeho výdrž, mám pocit, že bych mohla číst měsíc v kuse a nevybil by se :D

    OdpovědětVymazat
  28. 1.verca.macova@gmail.com
    2.GFC-Máci FB-Veronika Mácová
    3.Zálusk mám na knihu Eleanor a Park.
    4.Ebooky čtu zatím na notebooku,ale doufám,že mě Ježíšek obdaruje čtečkou :D.

    OdpovědětVymazat
  29. 1. hanca.pos@seznam.cz
    2. GFC: Hanča x) a FB: Hanča Pospíšilová
    3. Papírová města nebo Volání Aljašky :33
    4. PC či mobil :D

    OdpovědětVymazat
  30. Myslíš, že se dá ta 60% sleva dát dokupy i s členstvím v knižním klubu :D? To už by bylo poměrně zadarmo :D

    moncik.11@seznam.cz
    gfc mám Monika P a s tím fb mě už vážně neštvi :D jsem prostě výjimka, která to vypisovat sem nebude a už se stydím ti pokaždé psát na fb, protože moc dobře vím, že sis mě ještě nezkompletovala dohromady :D
    Hahá, to já vlastně ještě nevím :D jen doufám, že těch e-knih je tam poměrně dost :D Protože knih v to-read je fakt hodně :D Ale jsem teď líná se podívat, co vše je tam jako e-kniha :P
    Jojo, jsi taková divizna naše :D Čtu je na počítači anebo v mobilu, čtečku nemám :D

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Lucinda.books@seznam.cz
    2. GFC: Lucinda Prior, FB: Lucinda's books
    5. Dublin Street
    6. Na mobilu :D Čtečku zatím ještě nemám, ale jednou si jí chci pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1.kristy.kampova@gmail.com
    2. GDC: KristýTheReader
    3. Je jich hafo! Tak třeba Manželovo tajemství!
    4. Mobi nebo počítač. A na vánoce si budu přát čtečku!

    OdpovědětVymazat
  33. terka.horakov@seznam.cz
    TerushQaH Horáková - GFC, Terka Horáková - FB
    Zatím nevím, něco se určitě nejde.. ;)
    Tablet, ale čtečka je v plánu

    OdpovědětVymazat
  34. bar.liskova@seznam.cz
    Ellnesa Laová (FB)
    Papírová města, Volání Aljašky, Eleanor a Park a to ještě zdaleka není všechno! Třeba mít doma Zůstaň se mnou nebo Bez naděje by taky nebylo špatné.
    Já moc na e-knihy nejsem, nicméně asi jednu jsem četla - na tabletu. Čtečku bych chtěla, ale na papírové knihy nic nemá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na blogu tě ještě sleduju taky jako Ellnesa Laová!

      Vymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. xo-domissek-xo@seznam.cz
    DominikaCouf, Dominika Coufalová
    nevím přesně, například Labyrint
    buď na počítači nebo na tabletu

    OdpovědětVymazat
  37. 1) pavlinaplevovavseznam.cz
    2) Pavlína Plevová
    5) No dívala jsem se, že od Egmontu tam mají knížku dost levné, takže momentálně asi Scarlet - Cinder se mi strašně moc líbila! A taky bych si hrozně moc chtěla přečíst Vampýrskou akademii.
    6) No včera jsem dostala k narozeninám tablet, takže jestli se nějak zprovozní, tak bych se hned naučila tam ty knížku dávat, takže tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  38. 1. marie.hoangova@seznam.cz
    2. Všude tě sleduju. Jsem dokonalý stalker, že! :D
    5. Vůbec netuším, byla by to pro mě nová zkušenost, kterou snad v blízké době zažiju. Raději mám vůni papíru. :D Jaksi jsem neodpověděla na otázku, že? Promiň, ale nějak si odpověď musíš přebrat sama. :D
    6. Ehmm... na čtečce? :D No, někdy i na PC a mobilu, ale spíš si kupuju papírové provedení. Nějak jsem zaostala u té papírové verze, moderní technologie mi nic neříká. :D

    OdpovědětVymazat
  39. 1. texxi@centrum.cz
    2. sleduji i likuji :-)
    5. Momentálně bych chtěla hlavně ta Papírová města :-) a taky Osm týdnů v blázinci
    6. Čtu na Kindle 5 a to mám už druhý, první se mi loni 13. 12. podařilo rozbít velice kuriózním způsobem (a možná ho i přejelo auto), druhý jsem si objednala 31. 1. po úspěšných státnicích a pořád ho stejně miluju.

    OdpovědětVymazat
  40. 1. eliska-krizova@seznam.cz
    2. Sleduju The Lizz a lajkuju jako Eliška Křížová :))
    5. Nejspíš Poslední dopis od tvé lásky, protože od stejné autorky jsem četla už knihu Než jsem tě poznala a ta byla naprosto bombová :))
    6. Čtu na Kindle - a sakra, teď nevím jaký číslo :DD Každopádně si myslím, že žádný rozdíly mezi čtečkami stejně nejsou :D ;))

    OdpovědětVymazat
  41. 1) pokorna-michaela@email.cz
    2) FB - Michaela Pokorná, GFC - Mischell Humble
    3) Takhle dopředu asi na žádnou :D I v knihkupectví vždy dám na intuici, nikdy nejdu nakupovat dopředu s tím, co chci koupit :D
    4) Na tabletu :D

    OdpovědětVymazat
  42. terezajablonska@seznam.cz
    FB - Terka Jablonská, GFC - Teri books
    No... přemýšlela jsem dlouho a nakonec bych si asi koupila Hledání aljašky :3 ... náhoda? nemyslím si -.- :D
    A čtu normálně knížky.. :D Čtečky nemám a na mobilu se mi čte špatně :/ A z počítače číst nemůžu protože mě v jednom kuse něco vyrušuje :D

    OdpovědětVymazat
  43. 1) zuzicek632@seznam.cz
    2) oboje Zuzka Frecerová :)
    3) pffff. Nevím :-D
    4) čtečka :) (Kindle nevímkolik) :-D

    OdpovědětVymazat
  44. 1. monca.cermakova@email.cz
    2. GFC - Monix, FB - Monix Em
    3. Ještě nevím :)
    4. Na Kindle 5 (nejlepší!!!) :D

    OdpovědětVymazat
  45. 1. suzannee@centrum.cz
    2. GFC: Suzanne, FB: Suzanne's World of Books
    3. Netuším, mají toho tam mraky, ale třeba taková Eleanor a Park by se mi moc líbila:) Akorát netuším, jestli si to bude konečně tykat s mojí čtečkou nebo ne, soutěže se zúčastním hlavně kvůli tomu, že bych chtěla Papírová města:)
    4. Mám čtečku PocketBook 622 už skoro pět let a jsem s ní spokojená, i když to není žádná novinka. Má jedinou nevýhodu, že se dost rychle nabíjí, ale jinak na ni nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  46. takže neviem či mi zverejnilo môj komentár ak áno tak poprosím o vymazanie duplicity
    1. mima .dz21@gmail.com
    2. gfc mima nováková, fb Miriama dž
    3. zatiaľ som si nevybrala ale chcela by som niečo od J.R.ward prípadne niečo iné fantasy
    4 uprednostnujem papierovú formu kníh ale veľa čítam z pc.

    OdpovědětVymazat
  47. 1) katerina.kopistova@seznam.cz
    2) GFC - Katherine Vendea, FB - Kateřina Ven Kopišťová
    3) Ještě uvidíme, ale možná Královnu Tearlingu nebo něco jiného :) že by Labyrint?
    4) Kindle 5 - jsem neuvěřitelně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  48. 1. letmara@seznam.cz
    2. lety emm, lety machová
    5. hledani aljasky, chci mit greena celeho :)
    6. na mobilu nebo ntb

    OdpovědětVymazat
  49. lucie.manasova@email.cz
    GRC - Ebi Guetta, FB - Lucie Manasova
    Já, Poutník
    na mobilu nebo notebooku

    OdpovědětVymazat
  50. 1. Terisekk.07@seznam.cz
    2. GFC: Terisekk, FB: Terisekk - Knižní zašívárna
    5. Nad tím jsem ještě nepřemýšlela, musela bych zapátrat. :)
    6. Mám doma čtečku, ale abych se přiznala, přečetla jsem ani dvě knihy a to už ji mám doma skoro dva roky. Prostě mi nesedí čtení bez hmotné knížky, kterou můžu držet v ruce. :))

    OdpovědětVymazat
  51. 1) lucinka.hnidkova@seznam.cz
    2) GFC- Lucia Books FB- Lucie Hnídková
    5) Život jedna báseň nebo tak něco moc těžké rozhodnutí. :D
    6) vždycky na mobilu, dost lidí si na to stěžuje, ale já bych na to nedala dopustit, přečetla jsem na mobilu už tuny knížek a nikdy mě nijak nebolely oči, navíc je to praktické, kdybych se měla vláčet do školy ještě se čtečkou, nevím, kam bych jí narvala :D

    OdpovědětVymazat
  52. Bastera
    Bastera, Barbora Obstová
    na všechny? netuším, pořád se to mění :D
    na mobilu nebo na čtečce, jak co a jak kdy, mobil mám po ruce a na čtečce je to takové lepší :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...