18. října 2014

MAJITELKA NÁRAMKU

Kdopak nám vyhrál náramek? Tady jsou dvě fotky, co zaslala výherkyně bleskovky o Sirotčinec. Má u nich moc pěkné aranžmá. Koukněte.


Autorem fotek je Lucka H.



Těším se na vaše další fotky, co jste u mě vyhráli. Alespoň se tak vždy dozvím, že to v pořádku dorazilo.

5 komentářů:

  1. Tak to je super! :) Výherkyně má očividně z náramku vážně radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psala mi, ze ho nosi uplne porad, tak snad z nej radost vazne ma :)

      Vymazat
  2. Ty fotky jsou pěkný :) a to je Podivné město fakt tak tlustý, oproti prvnímu dílu, nebo se mi to jen zdá? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tlusty, ma pres 400 stranek tusim, nejsem ted doma, abych se ti podivala a na netu se mi to hledat nechce, muzes to najit sama :-P

      Vymazat
    2. Když mě se taky nechce :-D vlastně, už jsi to četla? :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...