27. října 2014

PŘIBYLO

Přišel mi druhý díl jedné CooBoo knížky, ten byl růžový a tento je modrý, napadá už někoho, o co jde? Hádejte, tipujte, tak co?


Tak schválně, ověřte si, kdo uhádl.

detail
toho jsem si na jedničce vůbec nevšimla, ale je to tam :)
hřbet

To je krásná modrá, co? Ten odstín, úžasné.

16 komentářů:

  1. Toho detailu s číslem dílu jsem si taky nevšimla :O

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, nejdřív mě napadla trilogie Drahokamů, ale zdálo se mi to nepravděpodobné. :D A Etiketa & špionáž mi připadá spíš fialová. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem prvotně tipovala Modrou jako safír. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo no jo tak jsem se asi blbe vyjadrila, slo napovedu vymyslet lip :)

      Vymazat
  4. Oh, ja ju táák chcem! Už aby mi prišla :3

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si původně myslela, že mluvíš o Drahokamech, protože podle mě byla obálka prvního dílu fialová (fuchsiová je asi ten přesný termín, i když těžko říct, já se v těch barvách zas tak neorientuju:)
    Každopádně ti knížku závidím, je opravdu krásná a těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  6. Začínáš číst stejné knížky, dobrýý. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Juu, po tý koukám taky :) a toho detailu jsem si teda vážně nevšimla. Resp. když se nad tím tak zamyslím, tak jsem tu jedničku vůbec neokukovala O.o :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tipovala přesně tohle! :3 Jsem já to ale dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá vážně hezky, ale přiznávám se, že jsem o téhle knížce ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se stále ještě chystám na čtení prvního dílu...

    OdpovědětVymazat
  11. Modrá je dobrá :D a krásna, v tomto prípade. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...